Gå til innhold

Responsiv sexlyst — giver vs mottaker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere med responsiv tenningsmønster. Ville dere beskrive dere som giver eller mottaker når det kommer til å ha sex med partner?

For eksempel liker dere å gi oralsex?

Anonymkode: ef43c...27d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Begge deler. Jeg både gir og får når jeg først har blitt kåt.

Anonymkode: 81821...3be

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan svare på vegne av oss som par. Min partner (hun) har utpreget responsiv tenning, som er sånn at hun tenner mest bare på fysiske seksuelle aktiviteter (som vi liker). Generelt!  Nesten alltid gir hun meg oralsex først, og kan tenne veldig på det. Men generelt tenner begge på å gi den andre nytelse, og begge tenner på og nyter både å gi og motta oralsex. Så vi er like mye givere og mottakere begge to.  Vinn-vinn! 

Anonymkode: 79318...20c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hei dere med responsiv tenningsmønster. Ville dere beskrive dere som giver eller mottaker når det kommer til å ha sex med partner?

For eksempel liker dere å gi oralsex?

Anonymkode: ef43c...27d

Jeg er utpreget responsiv. Kan ha sex hver dag om partner initierer/viser lyst. Kan like lett gå et år uten sex om partner ikke initierer/viser lyst.

Jeg er også en utpreget «giver». Å motta faller ikke inn under mitt tenningsmønster. Å feks motta BJ osv er uinteressant og ikke noe jeg hverken ønsker eller trenger i mitt sexliv.

Jeg eeeeelsker å gi. Også oralsex.

Anonymkode: fea41...859

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er utpreget responsiv. Kan ha sex hver dag om partner initierer/viser lyst. Kan like lett gå et år uten sex om partner ikke initierer/viser lyst.

Jeg er også en utpreget «giver». Å motta faller ikke inn under mitt tenningsmønster. Å feks motta BJ osv er uinteressant og ikke noe jeg hverken ønsker eller trenger i mitt sexliv.

Jeg eeeeelsker å gi. Også oralsex.

Anonymkode: fea41...859

Samme her!

Fint at noen skrev akkurat som jeg har det, så slapp jeg ;) 

Anonymkode: 7010a...011

AnonymBruker
Skrevet

Vi er begge mottakere og givere. Han er veldig opptatt av å tilfredsstille meg, men innimellom har jeg bare villet at han skal knulle meg uten at jeg får orgasme. Han syntes det er litt «kjipt» etterpå, men jeg har sagt at sex ikke alltid handler om orgasme. Så han er mer avslappet mht nå. Men som oftest er det alltid «Ladies First» 🤭

Anonymkode: e35c7...ad3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Responsiv sexlyst.. dette beskriver meg perfekt🫣  samboer blir lei seg, frustrert og til tider sur pga min manglende evne til å ta initiativ.. han vil føle at jeg har lyst på han.. hvordan forklare dette på en bra og fin måte til han at jeg bare ikke er skrudd sammen sånn? 😮 

Anonymkode: 2145e...77d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Å feks motta BJ osv er uinteressant og ikke noe jeg hverken ønsker eller trenger i mitt sexliv.

Sykt

Anonymkode: 05619...f87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...