AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #1 Skrevet 8. juni 2024 Jeg har i alle fall siste 10 år opplevd at jeg alltid er snørrete i nesen. Det er ikke slik at snørret renner altså, men hvis jeg snyter meg så kommer det nesten alltid snørr ut, hvis ikke jeg nylig har snytt meg da. Det er likt hele året (altså likt både gjennom vinteren og sommeren og de andre årstidene). Noen som har lignende erfaring og har noen tanker om hva det kan komme av og om det er mulig å gjøre noe med? Anonymkode: 47d7b...e34
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #3 Skrevet 8. juni 2024 Honey Dew skrev (2 timer siden): Allergi? Hvordan finner man ut om man har allergi og hvilken allergi man har? Er det mulig å ta prøve hos fastlegen? Eller må man bare prøve reseptfrie allergitabletter og se om det blir bedre? Vil jo tro jeg kanskje har allergi mot støv eller noe sånt da siden det er likt hele året? Anonymkode: 47d7b...e34
Honey Dew Skrevet 8. juni 2024 #4 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan finner man ut om man har allergi og hvilken allergi man har? Er det mulig å ta prøve hos fastlegen? Eller må man bare prøve reseptfrie allergitabletter og se om det blir bedre? Vil jo tro jeg kanskje har allergi mot støv eller noe sånt da siden det er likt hele året? Anonymkode: 47d7b...e34 Du snakker med fastlegen. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #5 Skrevet 8. juni 2024 Det kan være kronisk rhinitt, forårsaket av allergi eller andre årsaker. Anonymkode: bbc53...cd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå