Sienna1 Skrevet 8. juni 2024 #1 Del Skrevet 8. juni 2024 Hei, hvor reise i Marokko med 10 år gammel gutt? Noen med erfaringer i Agadir? skrev et innlegg på reiseliv men er kanskje mer riktig på dette forumet? 1-2 uker i juli, kidden liker det litt rolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #2 Del Skrevet 8. juni 2024 Ville kanskje valgt en annen destinasjon en Marokko, er det noen spesiell grunn til det landet? Anonymkode: ac965...10b 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessic_a Skrevet 8. juni 2024 #3 Del Skrevet 8. juni 2024 Med mindre dette var mitt hjemlandet, så hadde jeg aldri reist til Marokko med mine barn. 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #4 Del Skrevet 8. juni 2024 Siden det er en gutt går helt fint. Er det første gang i marokko så hold deg til resorter eller andre turisthotspots. Generelle regler for alle muslimske land gjelder også her. Som kvinne bør du aldri gå noen sted alene. Ikke en gang til lobbyen på hotellet. Utover det er bare å kose seg. Anonymkode: cee49...d7b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna1 Skrevet 8. juni 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ville kanskje valgt en annen destinasjon en Marokko, er det noen spesiell grunn til det landet? Anonymkode: ac965...10b Har alltid hatt lyst å reise dit, hører mange sier det er vakkert der 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna1 Skrevet 8. juni 2024 Forfatter #6 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Siden det er en gutt går helt fint. Er det første gang i marokko så hold deg til resorter eller andre turisthotspots. Generelle regler for alle muslimske land gjelder også her. Som kvinne bør du aldri gå noen sted alene. Ikke en gang til lobbyen på hotellet. Utover det er bare å kose seg. Anonymkode: cee49...d7b Skjønner. Nå lurte jeg på om noen hadde erfaringer med Agadir, om det er en rolig plass 😊 og om det passer for barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #7 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Siden det er en gutt går helt fint. Er det første gang i marokko så hold deg til resorter eller andre turisthotspots. Generelle regler for alle muslimske land gjelder også her. Som kvinne bør du aldri gå noen sted alene. Ikke en gang til lobbyen på hotellet. Utover det er bare å kose seg. Anonymkode: cee49...d7b Du er klar over at gutter og blir misbrukt og kan bli utsatt for bortføring? Men det er kanskje ikke så farlig... Jeg hadde aldri reist til Marokko alene som kvinne med barn samme hvor fint det er. Anonymkode: ba54f...742 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #8 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Siden det er en gutt går helt fint. Er det første gang i marokko så hold deg til resorter eller andre turisthotspots. Generelle regler for alle muslimske land gjelder også her. Som kvinne bør du aldri gå noen sted alene. Ikke en gang til lobbyen på hotellet. Utover det er bare å kose seg. Anonymkode: cee49...d7b I alle dager da... Har du stukket nesa ut av Norge noen gang? Utover Svinesund? Jeg, blond kvinne, har reist til mange muslimske land alene. Har følt meg tryggere enn i mange såkalte vestlige land, blir møtt med høflighet og respekt, og et ønske om å hjelpe. Og så er det selvfølgelig mange land jeg ikke ville reist til. Marokko er blant de landene jeg ser på som trygt, men som kan være litt slitsomt. Det gjelder alene som kvinne. Som familie med barn kunne jeg fint leid en bobil og kjørt landet på langs. Anonymkode: 0df34...d3c 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #9 Del Skrevet 8. juni 2024 Sienna1 skrev (1 time siden): Hei, hvor reise i Marokko med 10 år gammel gutt? Noen med erfaringer i Agadir? skrev et innlegg på reiseliv men er kanskje mer riktig på dette forumet? 1-2 uker i juli, kidden liker det litt rolig. Juli er for varmt, både for voksne og barn. Ellers litt turistifisert, da det er et chartersted. Men absolutt et fint sted på andre måter, særlig om man vil være garantert varme og bad. Anonymkode: 0df34...d3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #10 Del Skrevet 8. juni 2024 Det er utrolig masete å reise alene i Marokko som kvinne uten (voksent) mannlig følge. Fint land, men hadde valgt et annet. Anonymkode: a8c6c...04e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #11 Del Skrevet 8. juni 2024 Jeg har vært i Marokko mange ganger, inkl alene med en el flere kvinner. Det går helt fint. Du må kanskje avvise noen tilnærmelser men så lenge du gjør det på en tydelig måte burde det ikke være noe problem. Agadir er litt kjedelig, hele byen ble jevnet med jorden i et jordskjelv og bygget opp igjen på 1960 tallet. Marrakesh og Essouira (?) mye vakrere og mer spennende, også for barn. Du kan reise dit med taxi el buss fra Agadir. Det er lett å bli matforgiftet, så tenk litt på det. Anonymkode: 12f19...9ef 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #12 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er klar over at gutter og blir misbrukt og kan bli utsatt for bortføring? Men det er kanskje ikke så farlig... Jeg hadde aldri reist til Marokko alene som kvinne med barn samme hvor fint det er. Anonymkode: ba54f...742 Skjerpings! En tur til Strömstad på deg, da. Anonymkode: bf243...99b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #13 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er klar over at gutter og blir misbrukt og kan bli utsatt for bortføring? Men det er kanskje ikke så farlig... Jeg hadde aldri reist til Marokko alene som kvinne med barn samme hvor fint det er. Anonymkode: ba54f...742 Jeg har hatt sommerferie i Marokko flere ganger og aldri opplevd noe farlig når jeg har vært ute alene. Anonymkode: 596ce...0a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #14 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har hatt sommerferie i Marokko flere ganger og aldri opplevd noe farlig når jeg har vært ute alene. Anonymkode: 596ce...0a5 Samme 😊 Jeg har vært både i Nador og Agadir. Et vakkert land og menneskene der minner meg om spanjoler. Jeg har aldri vært utfor noe farlig eller som har skremt meg. Anonymkode: ac058...50f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna1 Skrevet 8. juni 2024 Forfatter #15 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har vært i Marokko mange ganger, inkl alene med en el flere kvinner. Det går helt fint. Du må kanskje avvise noen tilnærmelser men så lenge du gjør det på en tydelig måte burde det ikke være noe problem. Agadir er litt kjedelig, hele byen ble jevnet med jorden i et jordskjelv og bygget opp igjen på 1960 tallet. Marrakesh og Essouira (?) mye vakrere og mer spennende, også for barn. Du kan reise dit med taxi el buss fra Agadir. Det er lett å bli matforgiftet, så tenk litt på det. Anonymkode: 12f19...9ef Har lest litt om Essaouira, det sto litt mellom der og Agadir egentlig 😊 Hører veldig mange sier Marokko er et vakkert land. Med tanke på at jeg reiser med kidd, er Essaouira veldig «party-by»? TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna1 Skrevet 8. juni 2024 Forfatter #16 Del Skrevet 8. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Samme 😊 Jeg har vært både i Nador og Agadir. Et vakkert land og menneskene der minner meg om spanjoler. Jeg har aldri vært utfor noe farlig eller som har skremt meg. Anonymkode: ac058...50f Jeg skal jo reise med kidden så vi blir nok ikke ute å rangler sent på natt 😉 innpåslitne menn er det overalt i verden sånn sett TS 🤷♀️ Endret 8. juni 2024 av Sienna1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajakvinne12 Skrevet 8. juni 2024 #17 Del Skrevet 8. juni 2024 (endret) Jessic_a skrev (11 timer siden): Med mindre dette var mitt hjemlandet, så hadde jeg aldri reist til Marokko med mine barn. Hvorfor? Vi var i Marokko i mars i år. Kjempe hyggelige folk, utrolig god mat og nydelig medinaer. Følte oss aldri utrygg. Vi hadde med oss 4-år gammel jente. Endret 8. juni 2024 av Jajakvinne12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna1 Skrevet 8. juni 2024 Forfatter #18 Del Skrevet 8. juni 2024 Jajakvinne12 skrev (7 minutter siden): Hvorfor? Vi var i Marokko i mars i år. Kjempe hyggelige folk, utrolig god mat og nydelig medinaer. Følte oss aldri utrygg. Vi hadde med oss 4-år gammel jente. Hei, hvor i Marokko var dere? 😊 TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #19 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): I alle dager da... Har du stukket nesa ut av Norge noen gang? Utover Svinesund? Jeg, blond kvinne, har reist til mange muslimske land alene. Har følt meg tryggere enn i mange såkalte vestlige land, blir møtt med høflighet og respekt, og et ønske om å hjelpe. Maren Ueland sa sikkert det samme! Anonymkode: 9c10b...c31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #20 Del Skrevet 9. juni 2024 Ikke støtt muslimske land økonomisk på noen måter!! Anonymkode: 703ee...3da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå