Karoline84 Skrevet 8. juni 2024 #1 Skrevet 8. juni 2024 Vi ønsker å reise på en ferie med barna (mellom 10 og 15 år) som skal oppleves som noe ekstra. Noe de kan huske tilbake til som noe mer enn en "vanlig" sommerferie. Ser for oss å være borte i ca en måned i sommerferien neste år. En kombinasjon av opplevelser så det ikke blir kjedelig og rolige dager, som en kontrakt til en hektisk hverdag som vi vanligvis har. Tips?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #2 Skrevet 8. juni 2024 Sørøst-Asia. Lettreist, men likevel eksotisk. Svært billig. Regntid på sommeren er håndterbart. Eventuelt tog rundt i Japan, men da bør budsjettet være vesentlig større. Anonymkode: 4fe7c...59a
Ruthven Skrevet 8. juni 2024 #5 Skrevet 8. juni 2024 Togferie! Europa er stappfull av steder som ikke er like naturlig å besøke med fly, men som er lett å komme seg til med tog. Og en «sakteferie» med tog gir god tid sammen, reisen blir en del av turen. Ellers så er togtur i Japan fantastisk det og, men det koster jo endel mer 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #6 Skrevet 8. juni 2024 Rundtur i en stat i USA? Noen dager på forskjellig steder, blanding av bading, avslapping og opplevelser. Asia, dra innom et par land. Mange flotte steder å besøke. Reise gjennom Vietnam.. Anonymkode: 2b5e8...24b
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #7 Skrevet 8. juni 2024 Australia og New Zealand Anonymkode: 2b5e8...24b
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #8 Skrevet 8. juni 2024 Leie bil og kjøre Rout 66. Mye å se og oppleve. Reise rundt i Sør Amerika Enkelte områder i Asia. Australia og New Zealand Anonymkode: 244be...533
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #9 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Australia og New Zealand Anonymkode: 2b5e8...24b Det er jo så likt hjemme!! Anonymkode: 440a7...329
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #10 Skrevet 8. juni 2024 Vet ikke hvilket budsjett dere har, men Vestkysten av USA er jo fantastisk. san Fransisco, Highway 1, LA, videre kan dere kjøre inn til Las Vegas og Gran Canyon. Evt noen andre nasjonalparker i områder. Dere kan jo virkelig få mye ut av en ferie når dere har en hel måned, og velger dere denne ruta, får dere både storbyer, fornøyelsesparker og spektakulær natur. Evt kan dere jo kombinere med noen dagers stopp i New York på veien. Anonymkode: 151b2...c76
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #11 Skrevet 8. juni 2024 Karoline84 skrev (7 timer siden): Vi ønsker å reise på en ferie med barna (mellom 10 og 15 år) som skal oppleves som noe ekstra. Noe de kan huske tilbake til som noe mer enn en "vanlig" sommerferie. Ser for oss å være borte i ca en måned i sommerferien neste år. En kombinasjon av opplevelser så det ikke blir kjedelig og rolige dager, som en kontrakt til en hektisk hverdag som vi vanligvis har. Tips? jeg husker best når vi var I australia, Kenya og Vietnam var vel mellom 10-15 da jeg var på ferie. var mye i usa og kina før jeg var 4 år,men det husker jeg ikke. Husker også alle de fine sommerene i Finnmark Anonymkode: 40c2c...3c7
Summeer Skrevet 8. juni 2024 #12 Skrevet 8. juni 2024 Sikker på at 16 åringen kan være borte en hel måned da? Mine barn har jobbet gjennom sommeren fra de var 16, og kun hatt mulighet til 14 dager fri😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå