AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #1 Skrevet 8. juni 2024 Vi er et par midt i 30-årene som hadde et veldig bra og aktivt sexliv inntil han ble utsatt for en ulykke for snart tre år siden. Blant annet er han ikke i stand til å gjennomføre et samleie, selv om han får ereksjon. Vi har prøvd alle slags stillinger, men jukkebevegelsene gir ham uansett store smerter. Så da går det i munn, fingre og leketøy. For all del, det er også godt og han greier som regel å gi meg orgasme. Og jeg gir ham det samme. Men jeg må innrømme at jeg savner å bli skikkelig tatt, herjet med og kjenne spruten inni meg. Mannen har nok observert min seksuelle frustrasjon, og sa en kveld at det var helt greit for ham om jeg fant meg en elsker. Jeg ble ganske satt ut, og trodde først ikke var seriøst ment. Men nå har vi pratet om det flere ganger, og det er tydelig at det er et gjennomtenkt initiativ fra ham. Så hva gjør jeg? Tanken er ganske ny for meg. Selv om deler av den kan virke spennende, syns jeg også noe virker veldig uvant og skremmende. Hvordan finner jeg en elsker? Må jeg ligge rundt for å finne en som passer? Hvis det er noen som har relevant erfaring og vil dele, vil jeg sette pris på det. Anonymkode: fa93b...5aa 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #2 Skrevet 8. juni 2024 🙄 så troverdig Anonymkode: 4d424...a34 5 1 6
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #3 Skrevet 8. juni 2024 Det du må gjøre, er å tenke nøye igjennom dette og la det få tid. Dette er ikke noe du trenger å bestemme deg for nå, eller i år, forsåvidt. La tanken få modne og ikke gjør noe overilt. Anonymkode: 0654a...b8c 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #4 Skrevet 8. juni 2024 Bor dere på en liten plass så Finn deg noen som ikke hører til i bygda. Da går det rykter og det kan være verre enn den avtalen dere har. Har ingen erfaring selv. Jeg klarer ikke å se for meg noen andre enn mannen. Da får jeg heller gi avkall på sex for min del. Lell om jeg er glad i sex. Anonymkode: 9b11e...dc6 2
Gjest Blåmonster Skrevet 8. juni 2024 #5 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Vi er et par midt i 30-årene som hadde et veldig bra og aktivt sexliv inntil han ble utsatt for en ulykke for snart tre år siden. Blant annet er han ikke i stand til å gjennomføre et samleie, selv om han får ereksjon. Vi har prøvd alle slags stillinger, men jukkebevegelsene gir ham uansett store smerter. Så da går det i munn, fingre og leketøy. For all del, det er også godt og han greier som regel å gi meg orgasme. Og jeg gir ham det samme. Men jeg må innrømme at jeg savner å bli skikkelig tatt, herjet med og kjenne spruten inni meg. Mannen har nok observert min seksuelle frustrasjon, og sa en kveld at det var helt greit for ham om jeg fant meg en elsker. Jeg ble ganske satt ut, og trodde først ikke var seriøst ment. Men nå har vi pratet om det flere ganger, og det er tydelig at det er et gjennomtenkt initiativ fra ham. Så hva gjør jeg? Tanken er ganske ny for meg. Selv om deler av den kan virke spennende, syns jeg også noe virker veldig uvant og skremmende. Hvordan finner jeg en elsker? Må jeg ligge rundt for å finne en som passer? Hvis det er noen som har relevant erfaring og vil dele, vil jeg sette pris på det. Anonymkode: fa93b...5aa Sprute inni meg er ikke noe damer i den situasjonen utrykker, skal du trolle så husk at kvinner utrykker seg mere emosjonelt. Hvordan situasjonen får henne til å føle. Lukter mann lang vei. Hilsen mann 32.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #6 Skrevet 8. juni 2024 Hadde vært greit for meg om 1. hun ikke kjenner han 2. jeg avtaler samt henter han, han bruker maske å tar henne i doogy, 0 kyssing. Anonymkode: ed4f4...5d3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #7 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde vært greit for meg om 1. hun ikke kjenner han 2. jeg avtaler samt henter han, han bruker maske å tar henne i doogy, 0 kyssing. Anonymkode: ed4f4...5d3 Glemte 3, jeg ser på😲 Anonymkode: ed4f4...5d3 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #8 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Glemte 3, jeg ser på😲 Anonymkode: ed4f4...5d3 You don’t say 🙄 Anonymkode: 4d424...a34 3 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #9 Skrevet 8. juni 2024 Blåmonster skrev (4 minutter siden): Sprute inni meg er ikke noe damer i den situasjonen utrykker, skal du trolle så husk at kvinner utrykker seg mere emosjonelt. Hvordan situasjonen får henne til å føle. Lukter mann lang vei. Hilsen mann 32. Du har helt rett. Men sånne menn kommer aldri til å høres ut som kvinner. De forstår seg ikke på kvinner. Anonymkode: 4d424...a34 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #10 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): You don’t say 🙄 Anonymkode: 4d424...a34 Måtte ha kontroll på grunn av usikkerhet. Svir om det utvikler seg noe emosjonelt. Anonymkode: ed4f4...5d3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #12 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Måtte ha kontroll på grunn av usikkerhet. Svir om det utvikler seg noe emosjonelt. Anonymkode: ed4f4...5d3 En kvinne ville ALDRI hatt respekt for en mann som lar henne knulle andre, og det ville derfor ALLTID utviklet seg til noe emosjonelt. At mannen ser på gjør at det bare går mye raskere. Dette er en klassisk fantasi for menn som ikke skjønner seg på kvinner. Anonymkode: 4d424...a34 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #13 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hilsen Mann. Anonymkode: 00ba6...f90 Bingo. Anonymkode: 4d424...a34 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #14 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En kvinne ville ALDRI hatt respekt for en mann som lar henne knulle andre, og det ville derfor ALLTID utviklet seg til noe emosjonelt. At mannen ser på gjør at det bare går mye raskere. Dette er en klassisk fantasi for menn som ikke skjønner seg på kvinner. Anonymkode: 4d424...a34 Og dette er skrevet av en kvinne som sannsynligvis aldri vil forstå seg på menn. Anonymkode: a86c0...172 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #15 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi er et par midt i 30-årene som hadde et veldig bra og aktivt sexliv inntil han ble utsatt for en ulykke for snart tre år siden. Blant annet er han ikke i stand til å gjennomføre et samleie, selv om han får ereksjon. Vi har prøvd alle slags stillinger, men jukkebevegelsene gir ham uansett store smerter. Så da går det i munn, fingre og leketøy. For all del, det er også godt og han greier som regel å gi meg orgasme. Og jeg gir ham det samme. Men jeg må innrømme at jeg savner å bli skikkelig tatt, herjet med og kjenne spruten inni meg. Mannen har nok observert min seksuelle frustrasjon, og sa en kveld at det var helt greit for ham om jeg fant meg en elsker. Jeg ble ganske satt ut, og trodde først ikke var seriøst ment. Men nå har vi pratet om det flere ganger, og det er tydelig at det er et gjennomtenkt initiativ fra ham. Så hva gjør jeg? Tanken er ganske ny for meg. Selv om deler av den kan virke spennende, syns jeg også noe virker veldig uvant og skremmende. Hvordan finner jeg en elsker? Må jeg ligge rundt for å finne en som passer? Hvis det er noen som har relevant erfaring og vil dele, vil jeg sette pris på det. Anonymkode: fa93b...5aa Nice try! Damer kjenner svært lite til den spruten, det er bevegelsene og evt pulsering i penis under ejakulasjon vi merker. Videre vil jo ikke en ny elsker innebærer sprut inni som en førstetanke på ei som har blitt overrasket av mannen sin med en slik forespørsel. Forhåpentligvis innebærer det alltid kondom.😂 Anonymkode: a383e...b9d 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #16 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): En kvinne ville ALDRI hatt respekt for en mann som lar henne knulle andre, og det ville derfor ALLTID utviklet seg til noe emosjonelt. At mannen ser på gjør at det bare går mye raskere. Dette er en klassisk fantasi for menn som ikke skjønner seg på kvinner. Anonymkode: 4d424...a34 Er ingen fantasi å det ville vært ubehagelig. Handler om kontroll. Anonymkode: ed4f4...5d3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #17 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): En kvinne ville ALDRI hatt respekt for en mann som lar henne knulle andre, og det ville derfor ALLTID utviklet seg til noe emosjonelt. At mannen ser på gjør at det bare går mye raskere. Dette er en klassisk fantasi for menn som ikke skjønner seg på kvinner. Anonymkode: 4d424...a34 Hæ? Dette stemmer jo ikke i det hele tatt. Vi er mange som lever i trygge, gode, respektfulle og åpne forhold. Alle parter har full respekt for hverandre, og nei, det er absolutt ikke slik at man utvikler følelser for alle man nyter god sex med. Anonymkode: a383e...b9d 1 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #18 Skrevet 8. juni 2024 «Må jeg ligger rundt for å finne en som passer?». Røpte du deg ikke tidligere i innlegget, røpte du deg iallfall der. Anonymkode: d7b7a...ca6 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #19 Skrevet 8. juni 2024 Finn deg en kar med SSK! Anonymkode: 8bd79...522
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #20 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Og dette er skrevet av en kvinne som sannsynligvis aldri vil forstå seg på menn. Anonymkode: a86c0...172 Riktig! Det er ingen fordeler med å forstå seg på menn, man bare opp med å bli dårlig behandlet av menn. Mye bedre å ikke forstå seg på menn, og bli bra behandlet av menn. Med kvinner er det motsatt Anonymkode: 4d424...a34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå