AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #1 Skrevet 8. juni 2024 Ville dere hatt en mann, som jobber på uteplass? Jobb tittel: vekter? Jeg merker selv at jeg blir usikker på han. Samboer har fortalt om dame, som prøvde å dra ned glidelåsen for å suge han. Han er karesmatisk og blir fort kjent med folk. Dersom en dame gir han Hade klem på uteplassen, så gir han en tilbake. Hvorfor ikke avslå å si at han har dame? Eller har vi en regel, der vi ikke får lov til å gå på fest uten hverandre. Ren guttekveld hjemme og ikke på byen er greit. Det var han , som ville ha denne reglen. Jeg føler denne reglen er teit, siden ham får lov til å jobbe på uteplass og få oppmerksomhet fra de motsatte kjønn. Han er jo på en måte ute på byen uten meg… Blir sint og lei meg hver gang han skal på jobb nå. Takk! Anonymkode: 087ec...a1d
Jaytee Skrevet 8. juni 2024 #2 Skrevet 8. juni 2024 Ja vel, så er han på byen, men han må fortsatt opptre profesjonell ovenfor jobben sin? Derimot har jeg hørt mange historier om vektere og jenter på byen. Ikke av den positive typen, så jeg forstår bekymringen din. Men igjen: ønsker han å være utro, så får han det til uansett. Uavhengig av om han er vekter på byen eller hjemme med deg. Så det jeg vil fram til: enten så stoler du på han eller ikke. Det er verken godt for deg eller forholdet at du føler det slikt. 11
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #3 Skrevet 8. juni 2024 Du er både sjalu og har et enormt kontrollbehov. Søk hjelp Anonymkode: cfbdb...3df 12 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #4 Skrevet 8. juni 2024 Null problem å være kjæreste med en vekter på utested. Veldig stort problem med regel om å ikke gå på fest eller byen alene. Anonymkode: 7f4fc...f32 18 5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #5 Skrevet 8. juni 2024 Nei, men ikke pga andre damer, men fordi han kan bli skadet på jobb. Anonymkode: 76676...cf2 4 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #6 Skrevet 8. juni 2024 Hadde ikke utsatt meg selv for et menneske som har et så stort kontrollbehov. Anonymkode: f8182...d30 3 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #7 Skrevet 8. juni 2024 Jeg hadde ikke hatt noe problem med å være sammen med en vakt på utested, og har vært sammen med bartendere tidligere. Jeg hadde derimot aldri kunne vært sammen med noen som sammenligner det å være på jobb med å være ute på byen... Og jeg kunne aldri vært sammen med noen som ikke godtar at jeg drar på fest uten dem. Jeg kjenner mange dørvakter, alle er veldig enig, det finnes absolutt ingenting fristende med fulle kvinnfolk som prøver sjekke de opp når de er på jobb, de er alle enig om at det knapt finnes noe mer latterlig enn det. Anonymkode: 4d55f...eb3 9 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #8 Skrevet 8. juni 2024 Dette kommer til å ødelegge deg. Du må ta en valg om å stole på han og ikke tenke på det/ evt søke profesjonell hjelp, eller å gå fra han. En kan ikke sitte å grue seg til at samboer skal på jobb hver dag. Anonymkode: fb12a...3a3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #9 Skrevet 8. juni 2024 For mange år siden ble jeg kjent med vektere på en kjent uteplass i Bergen, de lå med klientellet der støtt og stadig, spesielt han ene. Visst nok ikke uvanlig. Anonymkode: cacbc...bc8
Bombasi Skrevet 8. juni 2024 #10 Skrevet 8. juni 2024 En edru vekter i uniform på jobb blir da aldri sugd av en beruset kvinne sånn uten videre, helt uavhengig hvor mye hun ønsker det. Så den tanken bør du legge ifra deg. At han gir klem er en ikke-sak. Men hvis du er så plaget av dette, og det er det han jobber som, så bør du vel søke fred og ro som enslig da. Og så håpe på at du finner deg en mann som ikke gir deg disse bekymringene hver gang han drar på jobb. 3 7
Hedda-78 Skrevet 8. juni 2024 #11 Skrevet 8. juni 2024 Jeg tror ukke dette forholdet er liv laga. Hvis du blir sjalu hver gang han går pp jobb, blir det ji uholdbart i lengden for dere begge. Du må enten infinne deg med yrket hans, jobbe konteollbegovet ditt og lære deg å stole på ham, eller gå. 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #12 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du er både sjalu og har et enormt kontrollbehov. Søk hjelp Anonymkode: cfbdb...3df Helt enig ! Skal ikke en stakkars underbetalt vekter få lov å reise på jobb heller nå ? Anonymkode: 74fc9...9da 4
Thyra Skrevet 8. juni 2024 #13 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du er både sjalu og har et enormt kontrollbehov. Søk hjelp Anonymkode: cfbdb...3df Hva med hans kontrollbehov da?? Var han som foreslo regelen om å ikke gå på byen/fest uten dem andre. 1 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #14 Skrevet 8. juni 2024 Thyra skrev (1 time siden): Hva med hans kontrollbehov da?? Var han som foreslo regelen om å ikke gå på byen/fest uten dem andre. Jamen han er da ikke på byen/fest. Han er på jobb, tungt for det eller ? Anonymkode: 74fc9...9da 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #15 Skrevet 8. juni 2024 Han er på jobb. Ikke «på byen». Seksuell trakassering av vektere i døra er helt normalt. Men siden det er kvinner som oppfører seg sånn mot menn er det stor aksept for det. Kontrollbehovet ditt må du få vekk, ellers ødelegger du forholdet. Anonymkode: 58229...73b 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #16 Skrevet 8. juni 2024 Thyra skrev (2 timer siden): Hva med hans kontrollbehov da?? Var han som foreslo regelen om å ikke gå på byen/fest uten dem andre. Kanskje han har sett for mye av hvordan fulle folk kan miste hindringer? Anonymkode: d06af...3a9 3
Thyra Skrevet 9. juni 2024 #17 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jamen han er da ikke på byen/fest. Han er på jobb, tungt for det eller ? Anonymkode: 74fc9...9da Ja, han er på jobb som vekter. Men han går ikke på byen alene på fritiden, og det gjør heller ikke hun, fordi det er en regel i forholdet deres. En regel han har foreslått. Tungt for det eller? Det er jo ikke alle som er noe glad i å bære på byen uansett, men det er da helt normalt å ta seg en fest ned venner eller kollegaer uten partner innimellom. 2
Thyra Skrevet 9. juni 2024 #18 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kanskje han har sett for mye av hvordan fulle folk kan miste hindringer? Anonymkode: d06af...3a9 Det har han sikkert. Men de fleste kan da kontrollere seg selv. Og man eier uansett ikke sin partner.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #19 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg føler denne reglen er teit, siden ham får lov til å jobbe på uteplass og få oppmerksomhet fra de motsatte kjønn. Han er jo på en måte ute på byen uten meg… Du får tenke at drita fulle kvinnfolk er lite sjarmerende og ikke det ha vil ha der han står edru. Anonymkode: cca3d...f82 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #20 Skrevet 30. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 12.21): Jeg hadde ikke hatt noe problem med å være sammen med en vakt på utested, og har vært sammen med bartendere tidligere. Jeg hadde derimot aldri kunne vært sammen med noen som sammenligner det å være på jobb med å være ute på byen... Og jeg kunne aldri vært sammen med noen som ikke godtar at jeg drar på fest uten dem. Jeg kjenner mange dørvakter, alle er veldig enig, det finnes absolutt ingenting fristende med fulle kvinnfolk som prøver sjekke de opp når de er på jobb, de er alle enig om at det knapt finnes noe mer latterlig enn det. Anonymkode: 4d55f...eb3 Problemet er at det ser ut som han liker den oppmerkosmheten. Han blir smigret Anonymkode: 087ec...a1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå