AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #1 Skrevet 8. juni 2024 Ønsker å bruke mer kjole til hverdags, men litt usikker på hvordan jeg skal style det uten å se kjerring ut eller overpynta. Noen tips? spesielt når det blir litt kaldere i været, synes det er enklere om sommeren. Link gjerne til kjoler som passer til kontoret også Anonymkode: b9965...a1f
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #2 Skrevet 8. juni 2024 Jeg bruker ofte kjole. Sko gjør mye for hvor pyntet det er. Er man litt usikker på dresskode er det veldig enkelt å ta på seg en stilren kjole, og flate uformelle sko, og hive hælene i veska. Jeg bruker gjerne hvite sneakers eller birkenstock til i hverdagen. Kan bruke det meste av kjoler på jobb om sommeren. Har flere etui kjoler fra Tiger of Sweeden, men kan også bruke lette, blomstrete sommerkjoler på varme sommerdager. Tips er å bruke Zalando, tikke inn dine kriterier for pris, lengde, med mer. Når du finner noe du liker scroller du helt ned, og ser tips om annet som ligner. Anonymkode: fcfab...e76 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #3 Skrevet 8. juni 2024 Ting som alder, figur og om du har fine bein spiller vel også inn. Anonymkode: 27c82...ee5
Daisy-love Skrevet 8. juni 2024 #4 Skrevet 8. juni 2024 Når det er kaldere i været så er en tykkere strømpebukse, og støvletter veldig enkelt og greit. Gjerne en ullkjole. Lave boots, skoletter, og loafers fungerer også. Gode skjerf drar også med uttrykket synes jeg. Jeg elsker skjørt og kjoler og bruker det hele året. Bruker mye sneakers til sommerskjørtene, og nå er jo ballerina inn igjen, og lettere å få tak i. Jeg har alltid elsket ballerinasko til skjørt og kjoler, men var vanskeligere å få tak i en periode. Nå er det litt ulikt hva folk legger i «kjerring», men jeg hadde nok tenkt over at det var en fasong som kledde meg, og var litt hverdagslig. Mønster og type stoff betyr også mye. Jeg bruker både plissé, og blonder jevnlig, og innimellom også tyll, og da ser jeg automatisk mer pyntet ut. Samme med om det er mer glans i stoffet. Med riktige sneakers klarer jeg likevel å dra det mer med. Jeg setter normalt heller ikke en perlespenne i håret om jeg er «dullet» opp og det er hverdag. Enkle snitt kan gjøre det mer hverdagslig, men også mer elegant, men si en enkel grå strikkekjole, med høy hals, til rett under knærne vil normalt sett være passende for kontoret. Jeg finner dessverre ikke helt det jeg tenker på med å Google, men høstmoten kommer vel i juli/august, så mer å finne i butikken da og utover høsten. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #5 Skrevet 8. juni 2024 Har sett flere rundt 50 årsalderen som er alt for opptatt av å se 20 år yngre ut med masse sminke og dolling. Da vil et antrekk/ kjole se dumt ut. Anonymkode: 27c82...ee5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #6 Skrevet 8. juni 2024 Jeg er i midten av trettiårene, slank og med ganske rett fasong. Vil si jeg bruker middels mye sminke, og steller hår og negler. Helt vanlig med andre ord. Anonymkode: b9965...a1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå