AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #1 Skrevet 8. juni 2024 Da ble det slutt med samboeren over nesten 3 år i går kveld. Endelig hadde han funnet svar på om han ønsket barn eller ikke, og svaret ble nei. Han vil ikke ha barn. Jeg har lenge ønsket meg barn. Vi har snakket om temaet tidligere og vært klar over at han er usikker, jeg vil ha barn, men vi har besluttet å gi det tid inntil videre og fokusere på å ha det bra. Vi var et relativt ungt par. I går kom imidlertid beskjed om at han ikke vil ha. Jeg er ikke overrasket for jeg visste det var en mulighet for at ville skje, men det føles fortsatt så tungt å ha mistet min første kjæreste og samboer. Er så ufattelig trist. Anonymkode: 322eb...29e 12
hudorm1 Skrevet 8. juni 2024 #2 Skrevet 8. juni 2024 Uten tvil trist! Men tenk hvor trist andre siden av dilemmaet hadde vært, at han ikke ville ha noe med deg eller ungen å gjøre. Sterkt av deg å følge drømmen om barn, og ikke la noe stå i veien! Tiden leger alle sår, selvom det føles dritt nå 6
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #3 Skrevet 8. juni 2024 Forstår godt at du er trist ❤️ Men når du får dette bruddet litt på avstand tror jeg du vil se at dette er det beste for deg. Du ønsker deg barn og familie. Han vil ikke ha barn og skape familie med deg. Da er det beste for deg å finne en mann som har samme livsønsker som det du har ❤️ Anonymkode: a0b38...18a 4
Kvinne87Rogaland Skrevet 8. juni 2024 #4 Skrevet 8. juni 2024 Brudd er forferdelig trist og vanskelig. Du må sette av tid nå til å sørge og være lei deg. Men i det store og hele er det for det beste. Hadde vært mye verre om det hadde dratt ut i flere år til, også hadde du plutselig hatt veldig dårlig tid til å få barn etter det ble slutt. Kjærlighetssorgen går over, og ny kjærlighet vil blomstre. Og en dag vil du få oppfylt drømmen din om å gå barn ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #5 Skrevet 8. juni 2024 Trist, men veldig ryddig at han er ærlig på det. Da kan dere begge gå videre og kanskje oppnå det dere ønsker hver for dere❤️ Anonymkode: f31ea...896 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #6 Skrevet 8. juni 2024 Forstår at det er trist. Elsker du han virkerlig, eller er barneønsket større? Anonymkode: 87954...a26
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #7 Skrevet 8. juni 2024 Min samboer vil ha barn og jeg vil ikke. Han har gitt meg 10 år på å ombestemme meg, hvis ikke går han fra meg. Er glad han var ærlig og klar på dette når vi møttes. Jeg har bare 4 år igjen, så jeg håper virkelig ønsket om barn kommer til meg også. Har ikke lyst til at han skal gå fra meg, men har stor forståelse om han gjør. Sender klemmer til deg TS❤️ Anonymkode: 0cd71...4e2 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #9 Skrevet 8. juni 2024 Kvinner må dessverre lære at menn som er usikre på om de vil ha barn i 99% av tilfellene ikke vil ha barn. Slutt å kaste bort tiden med en kjekk og hyggelig mann som ikke vil ha barn om det er det du ønsker. Og menn må slutte å juge om at de kanskje vil ha barn. Anonymkode: bf8d5...57e 5 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #10 Skrevet 8. juni 2024 Ei dame jeg kjente ønsket ikke barn, men mannen ønsket barn. Hun valgte å få barn for å oppfylle ønsket hans og for å holde på han. Jeg forstod det ikke den gang.. ønsket ikke barn selv, og forstod det virkelig ikke.. så ble jeg eldre og hadde mann som ønsket barn.. etterhvert ble jeg enig med meg selv om at jeg kunne fint greie meg som mamma, og valgte å få barn. Nå i ettertid tenker jeg ofte at det var 50/50, jeg hadde vært lykkelig både med og uten barn (men nå som jeg ER mamma kan jeg ikke tenke meg å gi dem i fra meg, men jeg hadde ikke savnet det altoppslukende mammarollen om barna ikke hadde kommet). Noenganger tar man valg for å glede andre. Noenganger ombestemmer man seg. Noenganger blir det akkurat som en hadde tenkt. Ryddig av han å være ærlig og bryte fremfor å lure deg og dra det ut.. Anonymkode: 39b70...6b0 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #11 Skrevet 8. juni 2024 Kvinne87Rogaland skrev (7 minutter siden): Kvinne87Rogaland skrev (9 minutter siden): Brudd er forferdelig trist og vanskelig. Du må sette av tid nå til å sørge og være lei deg. Kjærlighetssorgen går over, og ny kjærlighet vil blomstre. Og en dag vil du få oppfylt drømmen din om å gå barn ❤️ Dette bruddet kommer på et veldig dårlig tidspunkt for meg. Jeg har masse viktig og avgjørende med jobben denne kommende uken. Det er også veldig kjipt at jeg ikke føler jeg har "tid til å være trist" på en måte. Men tid hjelper mye. Tusen takk♥️ Anonymkode: 322eb...29e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #12 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Forstår at det er trist. Elsker du han virkerlig, eller er barneønsket større? Anonymkode: 87954...a26 Jeg elsker han, men barneønske er drømmen. Vet jeg ville angret og blitt bitter om jeg hadde valgt han fremfor barn. Anonymkode: 322eb...29e 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #13 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Min samboer vil ha barn og jeg vil ikke. Han har gitt meg 10 år på å ombestemme meg, hvis ikke går han fra meg. Er glad han var ærlig og klar på dette når vi møttes. Jeg har bare 4 år igjen, så jeg håper virkelig ønsket om barn kommer til meg også. Har ikke lyst til at han skal gå fra meg, men har stor forståelse om han gjør. Sender klemmer til deg TS❤️ Anonymkode: 0cd71...4e2 Huff høres ut som din situasjon er lei også. Tusen takk♥️ Anonymkode: 322eb...29e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #14 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ryddig av han å være ærlig og bryte fremfor å lure deg og dra det ut.. Anonymkode: 39b70...6b0 Det er jeg veldig enig i! Vi har lenge hatt en veldig åpen dialog om det. Jeg har visst at han er usikker, men ikke lagt så mye i det fordi jeg fortsatt er ung og under utdannelse. Barn er ikke aktuelt for meg på år enda, men det er fortsatt den store drømmen å være mamma. Men nå når jeg vet han ikke vil ha, er det ikke tvil - Vi skal ikke være sammen. Vi vil ha helt forskjellige liv, og vi er ikke forenlige sammen lenger. Anonymkode: 322eb...29e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #15 Skrevet 8. juni 2024 Jeg hadde avsluttet. Det er ikke sikkert at du treffer en ny, eller får barn, men det er en mulighet å få alene i så fall. Min venninne ble. Og når hun var 41, gikk han fra henne for en annen, og de fikk 3 barn.. Hun har ingen. Det var for sent. Anonymkode: ed950...4b6 2 5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #16 Skrevet 8. juni 2024 Utrolig leit å høre at du går gjennom et brudd, samtidig så tenker jeg at du er "heldig" som har en mann som endelig har gitt deg et ærlig svar på hva han ønsker. Det er mange par som opplever uenighet om barneønske, hvor den som gjerne vil ha barn, går i flere år fordi partneren heller sier "ikke enda" fremfor å si "jeg ønsker ikke". Spesielt mange kvinner kaster bort sine beste og mest fertile år, på menn som ikke klarer å gi et endelig svar. Selvom det gjør vondt nå, så vil du nok sette pris på dette bruddet når du sitter med fremtidig mann og barn ❤️ Anonymkode: f9935...ffa 2
Amadeus89 Skrevet 8. juni 2024 #17 Skrevet 8. juni 2024 Respekt til dere som er ærlige med hverandre. 100 ganger bedre det enn usikkerheten, eller enda værre at man får ett barn med en som egentlig ikke vil ha barn. 7
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #18 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette bruddet kommer på et veldig dårlig tidspunkt for meg. Jeg har masse viktig og avgjørende med jobben denne kommende uken. Det er også veldig kjipt at jeg ikke føler jeg har "tid til å være trist" på en måte. Men tid hjelper mye. Tusen takk♥️ Anonymkode: 322eb...29e Det vil aldri være et passende tidspunkt for et brudd.. ...litt som folk vil "vente til de er klare" før de får barn. Det vil aldri komme en tidspunkt der de er klare, å få barn er en total omrokkering av omtrent alt.. ... eller dødsfall.. aldri et passende tid for noen å dø på.. Det suger, det er vondt, og helt ærlig nesten en god ting om du er inne i en travel periode og ikke "har tid til å sørge". Helt ærlig tror jeg det hjelper deg over det verste mer enn om du stoppet alt for å bare fokusere på å kjenne smerten av bruddet.. Anonymkode: 39b70...6b0 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #19 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Utrolig leit å høre at du går gjennom et brudd, samtidig så tenker jeg at du er "heldig" som har en mann som endelig har gitt deg et ærlig svar på hva han ønsker. Det er mange par som opplever uenighet om barneønske, hvor den som gjerne vil ha barn, går i flere år fordi partneren heller sier "ikke enda" fremfor å si "jeg ønsker ikke". Spesielt mange kvinner kaster bort sine beste og mest fertile år, på menn som ikke klarer å gi et endelig svar. Selvom det gjør vondt nå, så vil du nok sette pris på dette bruddet når du sitter med fremtidig mann og barn ❤️ Anonymkode: f9935...ffa Er veldig enig i hva du skriver der♥️. Jeg har vært bekymret for det scenarioet som du beskriver der. Har fortalt til han tidligere at jeg ikke er villig til å vente i evigheter på et svar. Er på en rar måte en litt lettende følelse å endelig få vite. Det hadde nok vært tungt å leve i denne usikkerheten lenge. Jeg er ennå i begynnelsen av 20 årene, så jeg har mange år på å forsøke finne meg en ny kjæreste som jeg kan få barn med en dag. Anonymkode: 322eb...29e 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #20 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det suger, det er vondt, og helt ærlig nesten en god ting om du er inne i en travel periode og ikke "har tid til å sørge". Helt ærlig tror jeg det hjelper deg over det verste mer enn om du stoppet alt for å bare fokusere på å kjenne smerten av bruddet.. Anonymkode: 39b70...6b0 Ja håper virkelig det blir slik. Er så redd for å få helt knekken ila den kommende uka. Håper bare jeg kan flyte og fokusere på alt det arbeidet jeg har foran meg og vipps har det allerede gått en uke siden bruddet. Anonymkode: 322eb...29e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå