Meowmere Skrevet 17. juni #61 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tenåringen min fikk fnatt av dette styret, når alle venninne ble lesbiske ol. Plutselig ikke like morro å sitte å diskutere de kjekke guttene i 10B da. Anonymkode: 24b7a...c31 De var lesbiske før dette "styret". Dette "styret" gjorde det enklere for dem å komme ut av skapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #62 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tenåringen min fikk fnatt av dette styret, når alle venninne ble lesbiske ol. Plutselig ikke like morro å sitte å diskutere de kjekke guttene i 10B da. Anonymkode: 24b7a...c31 Så du er anti-woke fordi dattera di ikke får muligheten til å diskutere gutter? Ok. Er for øvrig vanlig at damer driver og kliner med andre damer og eksperinenterer. Er ikke særlig woke, bare vanlig for ungdomstiden. Var sånn da jeg var ung og, og de har ikke særlig woke. De tøffet seg. Anonymkode: d9b98...a32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunique Skrevet 17. juni #63 Del Skrevet 17. juni Skjønner dem godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå