Gå til innhold

Tinder-blå hake,ikke stjerne på super like på tinder-Betydning??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Blå hake betyr at brukeren er bilde verfisert.

Anonymkode: 8aa31...601

Nei,somsagt tidligere-Drt Eriksen den slags blå hake jeg mener. .

Forøvrig er jeg klar over denne betydningen 

Les beskrivelse av blå hake lenger opp

Anonymkode: 1d1f6...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei,somsagt tidligere-Drt Eriksen den slags blå hake jeg mener. .

Forøvrig er jeg klar over denne betydningen 

Les beskrivelse av blå hake lenger opp

Du må nesten legge ved et bilde hvis du ønsker fornuftige svar, du skriver veldig uforståelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har fått super likes fra andre,som jeg kan se,iogmed at jeg har tinder gull.

Litt usikker på hva du mener i poenget ditt..

Men; Da har det ikke vært uttrykt visuelt på samme ( blå hake eller blå stjerne) måte fordi jeg ikke har likt dem-Så da blir utg punktet litt annerledes..

Da hsr jeg fått en blå kant rundt bildet deres-Så jeg tror selve mottakelsen av en super like ser likt ut-men at når du gir  en super like,så er det enten en blå stjerne eller en blå hake..

Lurer på betydningen i forskjellen her,hvis det i det hele tatt er noen..

Forresten teit hvis det ikke er noen forskjell,siden tinder opererer med non verbal kommunikasjon,og det er visuelt en konkret forskjell mellom en blå stjerne og en blå hake..

Jeg mener om det er et tegn på at de DU super liker også har likt deg i retur.

Som at hake betyr at det er gjensidig like

Stjerne at du har likt dem, å saken er enten ikke avgjort eller de ikke har likt tilbake. 

Så se om noen med stjerne har likt deg. Og om noen med hake har likt deg. 

Om den med stjerne har og den med hake ikke har, å det er mønsteret, har du funnet ut hva det betyr. 

Kanskje. Det er bare det jeg mistenker det kan bety. 

Anonymkode: 5c56a...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg mener om det er et tegn på at de DU super liker også har likt deg i retur.

Som at hake betyr at det er gjensidig like

Stjerne at du har likt dem, å saken er enten ikke avgjort eller de ikke har likt tilbake. 

Så se om noen med stjerne har likt deg. Og om noen med hake har likt deg. 

Om den med stjerne har og den med hake ikke har, å det er mønsteret, har du funnet ut hva det betyr. 

Kanskje. Det er bare det jeg mistenker det kan bety. 

Sa motsatt på hake og stjerne, men det er fordi jeg ikke vet om stjerne eller hake er det potensielle positive tegnet på gjensidig like 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sa motsatt på hake og stjerne, men det er fordi jeg ikke vet om stjerne eller hake er det potensielle positive tegnet på gjensidig like 

Ja-interessant teori. Den bedte hittil-men den faller gjennom, jeg har sendt ut super likes på gutter som ikke har <liket> meg tilbake,og de har stjerne-nor som i ditt tilfelle hadde betydd at de skulle hatt hake 

jegbhar bæ vært innom tinder,og sendt email til hjelpesenteret,som forresten var et sykt stress å få tak i. Måtte <lyve> om temaet for å få hjelp i hjeøpeboksen,fordi de ikke hadde email å nå, hvis det ikke var for annet enn de selv tjente på å få svar på,som f eks tjenester man betaler for problemene faktura eller abomonets signering...tok uansett år å finne frem til kontakt email..

Men tilbake til poenget;

Jeg mener en blå hake,der du også ser blå stjerne-inne på <profiler du har super liket>-Betyr at du kan sende meldinger til dem(!?!)

Aner ikke hvorfor,fordi jeg ikke har platinum,men da jeg trykket på stjernen,fikk jeg valg mellom å sende en melding-noe jeg IKKE fikkhos de som hadde hake ..

Hvorfor aner jeg ikke,og skjønner ikke hvorfor..

Sendt enail til hjeøpesenteret,somsagt,og synes tinder er enda mer dritt å forholde seg til nå som informasjonen er like dårlig hos tinder,som på tinder.. ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja-interessant teori. Den bedte hittil-men den faller gjennom, jeg har sendt ut super likes på gutter som ikke har <liket> meg tilbake,og de har stjerne-nor som i ditt tilfelle hadde betydd at de skulle hatt hake 

jegbhar bæ vært innom tinder,og sendt email til hjelpesenteret,som forresten var et sykt stress å få tak i. Måtte <lyve> om temaet for å få hjelp i hjeøpeboksen,fordi de ikke hadde email å nå, hvis det ikke var for annet enn de selv tjente på å få svar på,som f eks tjenester man betaler for problemene faktura eller abomonets signering...tok uansett år å finne frem til kontakt email..

Men tilbake til poenget;

Jeg mener en blå hake,der du også ser blå stjerne-inne på <profiler du har super liket>-Betyr at du kan sende meldinger til dem(!?!)

Aner ikke hvorfor,fordi jeg ikke har platinum,men da jeg trykket på stjernen,fikk jeg valg mellom å sende en melding-noe jeg IKKE fikkhos de som hadde hake ..

Hvorfor aner jeg ikke,og skjønner ikke hvorfor..

Sendt enail til hjeøpesenteret,somsagt,og synes tinder er enda mer dritt å forholde seg til nå som informasjonen er like dårlig hos tinder,som på tinder.. ......

Så da betyr ikke stjerne at de liker deg i retur.

Men hva om hake gjør? Har du sjekket det? 

Forstår ikke hvorfor dette er umulig å finne ut av 😂 Veldig rart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så da betyr ikke stjerne at de liker deg i retur.

Men hva om hake gjør? Har du sjekket det? 

Forstår ikke hvorfor dette er umulig å finne ut av 😂 Veldig rart

Man får beskjed når man får match.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Man får beskjed når man får match.

Men blir det match av bare like? 
Er det mulig å like uten å matche mener jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Men blir det match av bare like? 
Er det mulig å like uten å matche mener jeg

Hele tråden handler om at hun ser på sin oversikt over likes hun har gitt, hadde noen av de lika henne tilbake så hadde det blitt match.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hele tråden handler om at hun ser på sin oversikt over likes hun har gitt, hadde noen av de lika henne tilbake så hadde det blitt match.

Visste ikke det, sa jeg ikke har tinder. 

Men da vet jeg ikke ts, om dere uansett ikke matcher, har det noe å si? 

Kanskje det bare er, denne personen har svart på om de liker deg eller ikke? Som en klargjøring på at du kan slette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...