Gå til innhold

Tinder-blå hake,ikke stjerne på super like på tinder-Betydning??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

En jeg vet hvem er,tok super like på han,har tinder gull,så får sett på tinder de jeg har trykket super like på.

Merker meg at det står blå hake på han,og noen andre-Noen som vet hva det betyr??

Trykket uper like på han igår,og regner med han har ignorert meg(trykket på det røde krysset,sveiper <nei>).

Noen som vet??

Anonymkode: 1d1f6...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Presiserer at derpå andre er en blå stjerne istedenfor,så regner med at de har en betydning,og at den er forskjellige for de to symbolene...

Noen som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blå hake mener jeg betyr at han har bildeverifisert profil. Har ikke noe med superlike å gjøre. 

Hvis han ikke er betalende så får han bare beskjed om at noen har likt ham. Men han ser ikke hvem. Så han ser ikke superlike'n din før du tilfeldigvis dukker opp i bunken hans. 

Hvis han er betalende, så dukker du opp med en gang på liker-siden (slik som du tydeligvis hsr selv, siden du har Gull) 

Anonymkode: 215f3...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

**derpå--> det på

Når jeg går inn på likes jeg har gitt, ser jeg at det står blå stjerne på enkelte jeg har gitt super like til, mens han har en blå hake...

Forskjellige på firskjellige bilder/prrsonerr som alle har fått super like tegn. Blå stjerne nederst vs blå hake...

De må vel bety forskjellige ting??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Blå hake mener jeg betyr at han har bildeverifisert profil. Har ikke noe med superlike å gjøre. 

Hvis han ikke er betalende så får han bare beskjed om at noen har likt ham. Men han ser ikke hvem. Så han ser ikke superlike'n din før du tilfeldigvis dukker opp i bunken hans. 

Hvis han er betalende, så dukker du opp med en gang på liker-siden (slik som du tydeligvis hsr selv, siden du har Gull) 

Ja,skjønner hva du mener-mend et er ikke den blå haken jeg mener..

Det er en stor overdreven blå hake,ostedenfor en stjerne,utenfor bildet..For når jeg trykker inn på profilen hans,så er går den vekk,så jeg snakker ikke om akkurat det tegnet,mer som et tegn istedenfor den blå stjernen,hvis det lager mening??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Presiserer at derpå andre er en blå stjerne istedenfor,så regner med at de har en betydning,og at den er forskjellige for de to symbolene...

Noen som vet??

Umulig å forstå hva du skriver her. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Umulig å forstå hva du skriver her. 

Hvis du går inn på bildene,profilene du har trykket super like på-Får du se blå stjerne. Dette er symbolet for super like.

Det symbolet for super like har jeg sett,har 2 varianter.

Noen har en stjerne,andre har en blå hake. Med de begge symboliserer super like.

Jeg bare lurer på forskjellen,siden jeg går utifra at det er en forskjell,på de 2 symbolene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja,skjønner hva du mener-mend et er ikke den blå haken jeg mener..

Det er en stor overdreven blå hake,ostedenfor en stjerne,utenfor bildet..For når jeg trykker inn på profilen hans,så er går den vekk,så jeg snakker ikke om akkurat det tegnet,mer som et tegn istedenfor den blå stjernen,hvis det lager mening??

Sendte du en melding med superlike'n? I så fsll er det derfor den har hake og ikke de andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sendte du en melding med superlike'n? I så fsll er det derfor den har hake og ikke de andre. 

Nei,for har ikke den funksjonen..

Men ser mer ut som et symbol,likt den super like stjernen-som for å signalisere at du har gitt en super like.

Jeg har jo bare gått utifra at det har en annerledes betydning,enn den blå stjernen-for det står uttrykt på samme måte som den blå stjernen,bare at det er en blå hake istedenfor.

Kan være tinder bare vil ha variasjon,og ikke har tenkt seg om noe mer enn det,og at det ikke ligger noen mening bak..

Er teit,men..

Ser akkurat likt ut som uttrykket for super like stjerna,sikkert flere som har det,som ikke har tenkt noe over det da..

Går for at det bare er en annen variant av super like uten noen egentlig funksjon,boe som er teit,når det e rmye non verbal kommunikasjon på stedet men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei,for har ikke den funksjonen..

Men ser mer ut som et symbol,likt den super like stjernen-som for å signalisere at du har gitt en super like.

Jeg har jo bare gått utifra at det har en annerledes betydning,enn den blå stjernen-for det står uttrykt på samme måte som den blå stjernen,bare at det er en blå hake istedenfor.

Kan være tinder bare vil ha variasjon,og ikke har tenkt seg om noe mer enn det,og at det ikke ligger noen mening bak..

Er teit,men..

Ser akkurat likt ut som uttrykket for super like stjerna,sikkert flere som har det,som ikke har tenkt noe over det da..

Går for at det bare er en annen variant av super like uten noen egentlig funksjon,boe som er teit,når det e rmye non verbal kommunikasjon på stedet men

Står <10 h> gjenstår

Vet ikke om dette hjelper noen??

Det er jo bare endel av oversikten du får,når du går inn på de du har super liket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Står <10 h> gjenstår

Det er jo bare endel av oversikten du får,når du går inn på de du har super liket

10 hours er vel de spesielt utvalgte nye hver 24 time. De kan de superlike gratis noen ganger derav blå stjerne

Anonymkode: a086c...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

10 hours er vel de spesielt utvalgte nye hver 24 time. De kan de superlike gratis noen ganger derav blå stjerne

Anonymkode: a086c...98d

Nei,det er ikke det heller..

Alle som har fått super like fra meg,har resterende timer igjen hos seg,utelukkende...

Blå stjerne er det jo jeg som styrer,gordo det er jeg som gir de super like..

Tror bare dette er en av de tingene man virkelig må se,for å skjønne. Blir for vanslelog å prøve å gjengi med ord

Gir opp:)

Takk for svar til de som prøvde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er dette noe å henge seg opp i? Enten går du på date med han eller gå videre til neste, selve verktøyet tinder er vel ikke så nøye bry seg om?

Anonymkode: f7950...722

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei,det er ikke det heller..

Alle som har fått super like fra meg,har resterende timer igjen hos seg,utelukkende...

Blå stjerne er det jo jeg som styrer,gordo det er jeg som gir de super like..

Tror bare dette er en av de tingene man virkelig må se,for å skjønne. Blir for vanslelog å prøve å gjengi med ord

Gir opp:)

Takk for svar til de som prøvde:)

Si når tid i denne videoen du ser det blå ikonet du snakker om?

Endret av Værre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Værre skrev (1 time siden):

Si når tid i denne videoen du ser det blå ikonet du snakker om?

Det er ETTER har jeg har super liket han:)

Greia er at når jeg går inn på kategori,<folk du har likt>-Så ser du blå stjerne på samtlige du har gitt super like,sant??

Det er her inne,det dukker opp noen som får blå stjerne,andre får blå hake-men begge har fått super like,og er nok utgitt som en super like også. 

Jeg bare lurer på hvorfor noen får blå hake,og andre får blå stjerne??

Har tenkt at drt ligger noe bak det,men jeg tror jeg havner på at det er helt tilfeldig,bare tinder som ikke tenker seg noe om,i en non verbal setting,på at det kan komme over som to forskjellige uttrykk/meninger.

Takk for at du prøvde!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ser det for meg og forstår deg selv om jeg ikke har brukt tinder før. 

Får du til å se hvem som liker deg? For da kan du jo se om de med stjerne eller hake har likt deg i retur, å om den trenden vedvarer, det er poenget bak det? 

Anonymkode: 5c56a...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg ser det for meg og forstår deg selv om jeg ikke har brukt tinder før. 

Får du til å se hvem som liker deg? For da kan du jo se om de med stjerne eller hake har likt deg i retur, å om den trenden vedvarer, det er poenget bak det? 

Anonymkode: 5c56a...67f

Jeg har fått super likes fra andre,som jeg kan se,iogmed at jeg har tinder gull.

Litt usikker på hva du mener i poenget ditt..

Men; Da har det ikke vært uttrykt visuelt på samme ( blå hake eller blå stjerne) måte fordi jeg ikke har likt dem-Så da blir utg punktet litt annerledes..

Da hsr jeg fått en blå kant rundt bildet deres-Så jeg tror selve mottakelsen av en super like ser likt ut-men at når du gir  en super like,så er det enten en blå stjerne eller en blå hake..

Lurer på betydningen i forskjellen her,hvis det i det hele tatt er noen..

Forresten teit hvis det ikke er noen forskjell,siden tinder opererer med non verbal kommunikasjon,og det er visuelt en konkret forskjell mellom en blå stjerne og en blå hake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blå hake betyr at brukeren er bilde verfisert.

Anonymkode: 8aa31...601

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Står <10 h> gjenstår

Du kan se likes du har gitt i 24 timer, etter 24 timer så forsvinner de fra oversikten din. 10h left betyr at om 10 timer så forsvinner han fra oversikten likes du har gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du kan se likes du har gitt i 24 timer, etter 24 timer så forsvinner de fra oversikten din. 10h left betyr at om 10 timer så forsvinner han fra oversikten likes du har gitt.

Og målet med det er p få deg til å gå over til platinium medlemsskap,slik at du skal sende han en melding??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...