Gjest Gjest_Kari_* Skrevet 13. februar 2006 #1 Skrevet 13. februar 2006 Har to pigmentflekker i ansiktet som sannysnligvis skyldes p-piller. Jeg har nå gått over til min-pille som skal være bedre ifht det problemet. Har prøvd å "bleke" flekkene med produkt fra md formulations uten spesielt synlig resultat. Ved hjelp av høy solfaktor har jeg unngått at de blir noe særlig større (tror jeg), men jeg engster meg alltid for dette når jeg er ute i solen. De er ikke spesielt skjemmende sånn de er nå, men er engstelig for å få flere flekker, f eks i pannen / på overleppen. Noen tips / erfaringer, jenter?
Aeriana Skrevet 13. februar 2006 #2 Skrevet 13. februar 2006 Etter et veldig vanskelig samlivsbrudd for noen år siden, som gikk hardt utover kroppen (stort vekttap, hormonsvingninger, uteblitt mens) fikk jeg plutselig store pigmentflekker i ansiktet etter å ha solt meg. De var i pannen, tinningen og over leppen Fikk sjokk da jeg så meg i speilet! For å bli kvitt dette tok jeg laser (IPL?), husker ikke helt navnet. Det kostet iallfall ganske mye, og jeg tok alt i alt 4-5 behandlinger. Det var ganske vondt (hvis du kan tenke deg å bli smekket med en gummistrikk i hele ansiktet), men verdt hver krone Denne behandlinga tar også sprengte blodkar, mindre arr og fine rynker. Dyrt, men jeg ble iallfall kvitt skjoldene og de har heller ikke kommet tilbake ved forsiktig/vettu soling
Gjest Gjest_Kari_* Skrevet 13. februar 2006 #3 Skrevet 13. februar 2006 Oj, må det virkelig SÅ sterke saker til..? Hørtes ikke noe særlig ut.. Ser vel ikke så bra ut mens man er under behandling heller? Hm.. Noen enklere fosrlag?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå