Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går kveld mottok jeg pakke fra Farmasiet via Porterbuddy. Ca halve ordren manglet, og jeg mistenker at den har kommet i to pakker. Ergo ligger det en pakke et eller annet sted.

Selvfølgelig helg, så får ikke kontakt med noen. Men hva skjer videre? Hva om Farmasiet har levert pakken og den ligger igjen hos Porterbuddy? Resepten er jo uteskpedert, så må jeg få ny resept hos lege?

Anonymkode: 3fa99...fdf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I går kveld mottok jeg pakke fra Farmasiet via Porterbuddy. Ca halve ordren manglet, og jeg mistenker at den har kommet i to pakker. Ergo ligger det en pakke et eller annet sted.

Selvfølgelig helg, så får ikke kontakt med noen. Men hva skjer videre? Hva om Farmasiet har levert pakken og den ligger igjen hos Porterbuddy? Resepten er jo uteskpedert, så må jeg få ny resept hos lege?

Send en e-post til Farmasiet. De har en utmerket kundeservice og ordner greit opp i alle henvendelser. Gjør de som de pleier så har du svar innen mandag.  Husk og på at det er roboter som plukker varer hos Farmasiet, ligger en vare feil, så får kunden feil vare tilsendt. 
Du må og se på hva du har kvittert ut for hos porterbuddy. Problemet med porterbuddy er at de tidvis ikke dukker opp som avtalt, men gjerne en dag eller tre senere. Beskjed om forsinkelser kommer vanligvis rett før klokken 22. 

Anonymkode: be1a6...2ce

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Send en e-post til Farmasiet. De har en utmerket kundeservice og ordner greit opp i alle henvendelser. Gjør de som de pleier så har du svar innen mandag.  Husk og på at det er roboter som plukker varer hos Farmasiet, ligger en vare feil, så får kunden feil vare tilsendt. 
Du må og se på hva du har kvittert ut for hos porterbuddy. Problemet med porterbuddy er at de tidvis ikke dukker opp som avtalt, men gjerne en dag eller tre senere. Beskjed om forsinkelser kommer vanligvis rett før klokken 22. 

Har sendt mail til Farmasiet og Porterbuddy. Ja, den ble altfor forsinket i går. Tror de tar på seg flere oppdrag enn de har kapasitet til. 

Hvordan kan jeg se hva som er kvittert ut hos Porterbuddy?

AnonymBruker
Skrevet

Ved medinsiner levert på døra må man oppgi en kode tror jeg? Og vise leg.

Anonymkode: e2d13...a8f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ved medinsiner levert på døra må man oppgi en kode tror jeg? Og vise leg.

Anonymkode: e2d13...a8f

Jeg har oppgitt kode og fått utlevert pakke, problemet er som sagt at halvparten mangler.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 9.09):

Bestiller mye med Porterbuddy og de har aldri ikke kommet som avtalt. 

Anonymkode: e311c...37d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...