Gå til innhold

Meny Valentine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere planlagt en meny til Valentines Day imorgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:grine: Kjæresten min drar for å besøke mora si i morgen etter jobb og kommer først tilbake på onsdag. Min meny for meg: pose godteri foran tv-en? Eller skal jeg gå ut og drikke vin med en kamerat?

Men; hold dere til til lett mat, slik at dere kan fortsette den romantiske kvelden.

Kanskje en suppe, en god, litt mettende salat og desserten (f.eks sjokolademousse) kan dere jo ta i senga med hverandre som tallerkener?

Skrevet

Jeg gir blaffen i valentines day, håper kjæresten min gjør det samme :)

Hvis ikke får jeg litt dårlig samvittighet (men blir sikkert glad for oppmerksomget samtidig, men vi kunne godt funnet på noe hvilken som helst annen dag av året også...)

Skrevet

Nja, forrett og dessert har vi ikke tenkt på i det hele tatt, men vi har kjøpt inn biff som vi skal lage på ett eller annet vis (ikke helt usansynlig at det muligens blir biffsnadder, jeg synes det er langt lettere å steke biffstrimler enn å få en biff passe stekt....)

Og jeg skal garantere at det ikke blir noe sjokolademousse med hverandre som tallerken i alle fall... men at det kan bli litt :humpe: skal man ikke se bort fra... dog komplett og fullstendig uavhengig av maten.

Skrevet

Har ikke helt bestemt noen meny enda, men kose oss det skal vi selv om mannen syns det er noe tull :)

Forrett blir iallfall noe med kamskjell, også sannsynligvis noe med kyllingfilet til hovedrett. Dessert vet jeg ikke helt, men har noen kaker i fryseren.

Får tenke litt mer på det når jeg kommer meg hjem og ser hva jeg har :)

Skrevet

Ja, jeg skal lage deilig indisk mat i morgen. Ingen forrett, middagen blir ganske mettende. Har ikke helt bestemt om det blir dessert enda, men mulig jeg lager en god ovnsbakt banandessert med iskrem til.

Gjest Gjest_Tone_*
Skrevet

åh..jeg er såå usikker på hva jeg skal lage imorgen, vi har heldigvis mulighet til å ha hele kvelden alene sammen, så jeg tenkte jeg skulle lage noe god middag og en god dessert.. vi pleier egentlig ikke gjøre noe utav valentine day, men blir litt for sjelden romantikk i verdagen så tenkte jeg skulle lage noe godt hvertfall..noen som har forslag???

Skrevet

pizza og brus. på jobben. skal på personalmøte :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...