AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #1 Skrevet 8. juni 2024 God morgen! I dag sto plutselig tilgodebeløpet mitt på «mine krav og betalinger». Noen som vet om skattepengene da kommer førstkommende onsdag eller om det kan gå noen uker?😁 Anonymkode: 4745d...18d
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #2 Skrevet 8. juni 2024 Mest sannsynlig førstkommende onsdag, uten at jeg kan si noe helt sikkert naturligvis 😊 Anonymkode: 49bd3...dd3 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #3 Skrevet 8. juni 2024 Det er to faner under Mine krav og betalinger; Oversikt og Inn-/utbetalinger. Mitt tilgodebeløp ligger under Oversikt. Betyr det at pengene er snart på vei? Om noen vet så takker jeg for svar 🌞 Anonymkode: 90e7b...fba
Gjest Bromance Skrevet 8. juni 2024 #4 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det er to faner under Mine krav og betalinger; Oversikt og Inn-/utbetalinger. Mitt tilgodebeløp ligger under Oversikt. Betyr det at pengene er snart på vei? Om noen vet så takker jeg for svar 🌞 Anonymkode: 90e7b...fba Ja, det kommer i løpet av noen få dager.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #5 Skrevet 8. juni 2024 Det samme hos meg! Sjekket bare for at du skrev her👍🤩 Anonymkode: e855f...34b
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #6 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det samme hos meg! Sjekket bare for at du skrev her👍🤩 Anonymkode: e855f...34b Jeg har lest flere ganger at andre har fått det opp på lørdager. Har sjekket sikkert hver uke sia april, så ble ganske så glad😂 Håper det kommer onsdag🤞🏻 Anonymkode: 4745d...18d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå