AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #1 Del Skrevet 8. juni 2024 Er lei a4 livet og samme rutiner og jobb hver dag, hele året. Lyst til å reise og oppleve mer, gjerne til varmere strøk om vinteren. Til dere som ofte reiser flere måneder i strekk og ikke planlegger hele turen, men gjør som dere vil på tur, hvordan er det? Anonymkode: d755d...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #2 Del Skrevet 8. juni 2024 Jeg reiser noen måneder hver vinter, uten å planlegge så mye på forhånd. Jeg reiser alene og elsker frihetsfølelsen. Jeg gjør en del research før jeg reiser, slik at jeg vet hvilke land og steder jeg ønsker å besøke på reisen, men booker minst mulig på forhånd. Da har jeg en slags foreløpig plan, men ikke noe jeg må. Jeg er aldri noe lenge på ett sted, da jeg fort går lei og liker å oppleve nye ting. Det kan også bli litt slitsomt, men fordelen er at jeg kan gjøre akkurat som det passer meg. Trenger jeg å roe ned litt på ett sted, så gjør jeg det. Ulempen er at det går en del tid på reisen til å finne ut av hvor jeg skal dra videre. Det har nok litt med at jeg er redd for å gå glipp av noe i nærheten som kunne vært en god opplevelse. Andre jeg møter tar ting mer på sparket. Litt usikker på hva du egentlig lurer på, så vet ikke hvor nyttig dette ble for deg. Du får følge opp om du har mer konkrete spørsmål. Anonymkode: 9abb0...70b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #3 Del Skrevet 8. juni 2024 For min del er det varmen som hjelper på helsen de mørkeste månedene, så desember til februar tilbringes i varmere strøk. For min del er det vær, ro og mest mulig for pengene som gjelder. Så bruker lang tid på å finne beste hotellene for lavest mulig pris. Første ukene går til å bli kjent med området, deretter så drar jeg til steder og attraksjoner som frister. Er ikke noe strand løve men liker museer, kunst og kultur. Anonymkode: 35986...4f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå