Gå til innhold

Sykemelding ved angst?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har fått sykemelding ved angst?

Vet ikke om jeg er utbrent.

Men jeg har nylig begynt å jobbe på nytt sted som vikar og har vært gjennom mye i det siste. Ble nylig sykemeldt pga samlivsbrudd og fikk avslag hos psykolog for PTSD jeg har begynt å få litt igjen..

Nå har jeg hatt panikkanfall to ganger på jobb og er så dårlig før jeg skal på jobb. Jeg vil helst være hjemme med barna. Og er såå sykt stresset for økonomien og mange ting.

Jeg lurer på om jeg skal bare prøve sykemelde meg igjen. Tar medisiner for angst med dårlig effekt.

Skal på jobb idag og sitter her og skjelver som aspeløv.

Anonymkode: acb45...a48

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Håper du får hjelp🩷 Å ha en slik hverdag er ikke bra. Trasig å få avslag hos psykolog, men og veldig typisk når en er i jobb. Du kan ikke starte med å gå i samtale hos fastlegen din? Rett og slett for å ha en plass å gå?

Anonymkode: 52137...d56

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Håper du får hjelp🩷 Å ha en slik hverdag er ikke bra. Trasig å få avslag hos psykolog, men og veldig typisk når en er i jobb. Du kan ikke starte med å gå i samtale hos fastlegen din? Rett og slett for å ha en plass å gå?

Anonymkode: 52137...d56

Jeg får medisiner. Eneste som hjelper er å være med familien og ta det med ro. Var jo i voldig forhold og.

Anonymkode: acb45...a48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...