Gå til innhold

Han har det kjedelig i forholdet, så han møter meg som elskerinne ukentlig...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... Og nå sier han at han skal forlate kona etter sommerferien. De må bare gjøre ferdig ferien først, siden de har bestilt tur..

Som jeg gleder meg. Han har et kjedelig ekteskap, med null sex. Sånn er det ikke med meg 😍

Flere elskerinner her som ble sammen med mannen og alt ble fantastisk?

Anonymkode: 41893...0ee

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha... brannfakkel. Jeg vet alle svarene du kommer til å få, så jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å lage trolletråd om det. Det er alltid nøyaktig de samme svarene, så det er jo bare å lese en av de tusenvis av andre trådene om samme tema.

Anonymkode: e3779...350

• Liker 9
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Klart det kommer til å bli fantastisk! Hvorfor skulle det ikke det liksom!

Anonymkode: b0522...487

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det ble faktisk fantastisk!

helt til han gikk tilbake, fordi han savnet barna sine. 

Anonymkode: 56343...216

• Liker 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

så jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å lage trolletråd om det

enig med deg at dette mest sannsynlig er trolling. 

Men, feilen er jo ikke ny. Man tror at VI kommer til å ha et flott samliv med et ustoppelig yrende sexliv. Vi kommer aldri til å gjøreø noen feil i forholdet. 

,.. og så kommer hverdagen. 

Anonymkode: d2a87...1f3

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter sommerferien ja😂

Anonymkode: 46d3f...349

• Liker 1
Skrevet

Jaja, vi får nå se når hverdagen er der på ny. ;)

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jaja, lykke til med en mann du vet lett kan være utro

Anonymkode: b40e0...20a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jaja, du får oppdatere når han er blitt singel, da. Etter sommerferien blir det nok ikke, for det hadde vært langt større grunn til å gå nå, slik at ungene kunne fått tid til å venne seg til ting før de begynner på skolen igjen.

"Etter sommerferien" blir fort til "etter nyttår... påske... sommerferie 2025...og 2026... aldri".

Om han mot all formodning skulle mene alvor - si til ham at du gleder deg til han er blitt singel og fri til å være i et forhold med deg, og at du trekker deg tilbake nå i sommer, slik at han kan fokusere på alt han må fokusere på nå som han skal separeres fra kona, finne best mulig løsninger for barna osv. Og så har du ikke sex med ham før han ev. er blitt singel og bor et annet sted enn kona.

Da får du se om han mener alvor...

Anonymkode: 993c4...bd0

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt til han kjeder seg med deg og finner ny bak din rygg. Farlig mann, ikke til å stole på. Sprer hpv rundt om. Ikke bra!

Anonymkode: 522a7...dd6

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

... Og nå sier han at han skal forlate kona etter sommerferien. De må bare gjøre ferdig ferien først, siden de har bestilt tur..

Som jeg gleder meg. Han har et kjedelig ekteskap, med null sex. Sånn er det ikke med meg 😍

:fnise:

Anonymkode: 3dcd5...9e1

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør du når han begynner å...  "jogge" en gang i uka?

Anonymkode: cb5b3...c8f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

De fleste elskerinner er ikke ute etter å overta en brukt mann.

De fleste elskerinner er ute etter å nyte sex uten forpliktelser.

Det du beskriver er ikke en elskerinne, men en pickmeisha.

Anonymkode: 47c81...3df

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg lurer oppriktig på hva som grå gjennom hodet på dere som orker bruke helga på å finne på slike tråder som dette. Det kan neppe føles så fantastisk som dere gir utrykk for da det er noe grunnleggende mangel ute og går. Normalt er det i hvertfall ikke. Hva er greia? Oppmerksomhet? Provokasjon? Har dere en fantasi om at dere en dag skal bli lykkelige, men får det ikke til? God bedring. 

Anonymkode: f3805...9a7

• Liker 2
Skrevet

Ååå stakkar mannen som har ett kjedelig ekteskap.. hva gjør han for å få ett bedre ekteskap? Utenom å spice det opp med utroskap? 

Enten er man i ekteskapet å får det til å fungere eller så bryter man ut med en gang. 

Folk som er utro er ikke folk å samle på. De har ikke respekt for andre

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg lurer oppriktig på hva som grå gjennom hodet på dere som orker bruke helga på å finne på slike tråder som dette. Det kan neppe føles så fantastisk som dere gir utrykk for da det er noe grunnleggende mangel ute og går. Normalt er det i hvertfall ikke. Hva er greia? Oppmerksomhet? Provokasjon? Har dere en fantasi om at dere en dag skal bli lykkelige, men får det ikke til? God bedring. 

Enda en bitter forsmådd kone….🥰

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enda en bitter forsmådd kone….🥰

Absolutt ikke bitter og har et godt forhold til mine nærmeste og min partner. Er heller ikke kone. Uansett, så foretrekker jeg å bruke tid å annet en. Å bedrive med trolling på nett. Tenker det er unormal oppførsel og et signal om at man trenger nødvendig helsehjelp. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Etter ferien med kona og barna, begge har god tid, mye sex med kona og livet smiler. Når høsten kommer så kan han ikke gå fra kona for da er det snart høstferie, så kommer julen og sånn går no dagan.

Hvem vil faktisk overta en mann somskal gå fra kone og barn ? Med alt ddrama som medfølger, selge hus, samværs avtaler, bitter xkone fordi mannen er en utro dritt, barn som sliter. Blir nok stor stas og mye kjærlighet der.

Lykke til som bonus mamma med barn som hater deg fra dag 1

Sånne tråder leser en om her inne, damer som er elskerinner og mannen har sagt han skal gå fra kona, men han skal bare først , år etter år. Gud så mange nek der ute. 

Trist kalle andre damer for nek, men i dette tilfelle er det passende

Anonymkode: 84546...6fe

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
fjær skrev (13 minutter siden):

Ååå stakkar mannen som har ett kjedelig ekteskap.. hva gjør han for å få ett bedre ekteskap? Utenom å spice det opp med utroskap? 

Enten er man i ekteskapet å får det til å fungere eller så bryter man ut med en gang. 

Folk som er utro er ikke folk å samle på. De har ikke respekt for andre

Syntes det er så ufattelig trist å lese her inne om så mange som er elskerinner. Hvilken selvrespekt har dem? Ja det er mannen som er utro, men hvorfor i alle dager tror noen på hva en utro mann sier. Hvilke omtanke har du for en kone som sitter hjemme med hus og barn å ta seg av. 

Hadde aldri villet ha en mann som har en familie hjemme. Når du svikter dine nærmeste på den måten. altså kona di, moren til barna dine og barna dine? Hva er denne dritten av en fyr villig til? Være utro mot nestemann også? 

Finn dere en singel mann, de er nok å ta av der ute. 

Det er begges ansvar å sørge for at et forhold funker, da hjelper det ikke lufte snurrebassen sin i den nærmeste villige damen som nøyer seg med en mann som drar hjem til familien hver dag. 

Så enig med deg

Anonymkode: 84546...6fe

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 8.01):

. De må bare gjøre ferdig ferien først, siden de har bestilt tur..

😂

Anonymkode: 495ef...b9e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...