Gjest bare_meg... Skrevet 13. februar 2006 #1 Skrevet 13. februar 2006 En god venn av meg, har skrytt veldig av stellet sitt.. At han holder ut i over en time osv.... Jeg har trodd det bare var tull, men forrige helg fikk jeg se hva han mente.. Vi holdt på i nesten to timer, med et par pauser innimellom.. Beste sexen ever... Vi var sammen igjen nå på fredag som var, og det endte opp med sex igjen.. Denne gangen kom han etter 5 min.. Og han var skikkelig sjokka til å begynne med.. Det var første gang han hadde komt så fort.. Og sa jeg måtte ta det som et komplemang... Jeg var jo ganske fornøyd med det, sånn med det første da.. Men, som jenter flest, måtte jeg jo begynne å tenke da.. Tenk om han bare ville bli fort ferdig med meg... Tenk om jeg ikke var god... Ja.. Tankene løper løpsk... Hate it..
Gjest Jalileh Skrevet 13. februar 2006 #2 Skrevet 13. februar 2006 Hvorfor skulle han gidde å møte deg i det hele tatt for så å ha sex med deg, for så igjen å gjøre seg fort ferdig? :klø: Kan du ikke bare tro han når han sier det er en kompliment?
Gjest jan Skrevet 13. februar 2006 #4 Skrevet 13. februar 2006 tror jaggu dere jenter ûberoveranalyserer alt for masse og alt for ofte.
Gjest Jalileh Skrevet 13. februar 2006 #6 Skrevet 13. februar 2006 tror jaggu dere jenter ûberoveranalyserer alt for masse og alt for ofte. ← Uff ja... Sant så sant.
Gjest G-shock Skrevet 13. februar 2006 #7 Skrevet 13. februar 2006 En god venn av meg, har skrytt veldig av stellet sitt.. At han holder ut i over en time osv.... Denne gangen kom han etter 5 min.. Og han var skikkelig sjokka til å begynne med.. Ja.. Tankene løper løpsk... Hate it.. ← Sjokka my assss God skuespiller er han i allfall Alle menn (supermann fins kun i tegneserie) har opplevd alt fra 3 min til 3 timer.. (selv med samme pertner). Det er avhengig av 300 millioner ting! Så hverken ta det som komplimang eller fornermelse.. ikke tenk på det! Bare treff han igjen.. ta tiden.. og gi oss resultatet.. Nå er jeg spent
DrDexter Skrevet 17. februar 2006 #8 Skrevet 17. februar 2006 Komplement og komplement, ja du var jo tilstrekkelig trang nok til at han klarte å komme etter 5 minutter, sånn sett så er det vel et komplement for jenter for dere ønsker jo å være så trange som mulig. Men dette med at gutter kommer etter 10 minutter fordi de ikke klarer mer tror jeg nok er en myte, de fleste gutter klarer lett en time eller mer vil jeg tro om de bare behersker seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå