Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Knutknut
For personlig skal vise til noen venner
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Knutknut skrev (11 minutter siden):

Beklager denne ble lang. 🙃

Jeg har et stort problem her, hva skal jeg gjøre? Hun har hatt videochat sex med en annen. 
Pga barn bor vi sammen annenhver uke. Hadde mye sex det første 2 årene så litt labert, men ny gnist for 1år siden og sier hun endelig har begynt å sette pris på sex. 4,5 år totalt. Hun er en 8+ jeg er vel kanskje 5-.

Forrige fredag ringer hun å sier vi har problemer, et mindre issue som kanskje var konstruert for å få mer overbevise seg selv. Problem nr 2: jeg er blitt for stor. Ja det ser jeg. Har alltid vært kraftig, men under korona ble jeg permittert og byttet til en mindre fysisk jobb. Løsning er funnet og det jobbes med. 3.Hun kommer ikke av penetrering. Blir misunnelig på meg som gjør det. Hun sier hun fikk denne tanken da jeg kom for fort (ca20 min). Og følte da jeg ikke brydde meg om henne. Ville heller ikke bruke vibrator etterpå. Vanligvis bruker hun vibrator og kommer før meg, men vil komme av penetrering. Sier jeg kanskje er blitt mindre  siden vi er eldre. Vi er k45m48.

jeg reiser bort på lørdag for å snakke. Hun sier da hun har vurdert å treffe andre for å se om de har det som trengs for å komme ved penetrering. Men siden jeg har vært god og snill med henne så ville hun ikke. Hun chatter med andre, sier det er for å få nye venner og at livet vårt har blitt kjedelig. Ja kan være enig i at det har endret seg siden vi møttes. Vil ikke si hvor hun traff han. Sier hun har vanskelig med å skille venner og å bli litt interessert. Ok, vi finner løsning på at vi må begynne å kommunisere bedre osv. og at vi skal finne ut av det.  
Når vi sender noen bilder ser jeg tilfeldigvis navnet på personen på telefon. Ok. I dag gjør jeg noe jeg ikke skal gjøre, jeg sjekker telefon.

De har hatt en 2,5 timer telefonsamtale natt til lørdag før vi har snakket. De har chattet og han er åpenbart klar, og de viste hverandre nakne osv. Hun virker ikke så klar for å møtes fysisk enda, men har blitt snakket om. Hun er litt naiv på disse tingene så jeg vet ikke. Han typen brukte akkurat samme strategi som meg, så jeg vet det virker, men vi hadde ikke noe sexuelt før senere. Hun har søkt på hvordan slette spor visninger osv på telefon så etter søndag er det ikke så mye å finne. Hva gjør jeg jeg velger å tro at de kanskje har mindre kontakt.

Jeg elsker henne så høyt at jeg tilgir henne glatt det som har skjedd hvis det ikke skjer igjen. Jeg har også tenkt, hvis hun vil gå videre med andre så får hun bare gå ut og prøve og finne ut at jeg ikke var så ille likevel. Åpen for nesten alt for å beholde henne. 
Sliter endel med tankene og at hun ikke er helt ærlig. Kan forstå det også, hvis hun har sluttet så trengs ikke detaljene komme på bordet, hvis hun vil fortsette med andre  så er det kanskje lurt å ikke si for mye. Vil gjerne at hun skal vite jeg vet, men vil ikke hun skal vite at jeg snoker, da er det kroken på døra for meg..

Beklager langt, men WHAT TO DO. 
vi krangler aldri, har god sex (30-60 min) størrelsen min er normal+ L18 Ø16 går stadig vekk for dypt.

Kan denne posten slettes fjernes etterhvert? Mulig vi skal bruke KG for å finne ut av ting

Oisann 🤯...

Litt av en vanskelig situasjon for deg dette her kan jeg se for meg...Hva tror du skjer om du konfronterer henne? Si at du føler hun er feks blitt mindre emosjonelt tilgjengelig (hvis det er tilfellet), og spør henne om det er noe som plager henne....Vet ikke hvor ærlig hun er som person. 

Er jo ikke bra hvis du føler du må snoke for å få svar mener jeg...

Men...Det er jo ikke bare opp til deg og fikse dette her...Hun må jo ville det selv også, og det virker det på meg som hun ikke helt vet.

Synes ihvertfall du er meget raus mot henne, og det er bra, bare ikke få det vondt selv. Det er ikke bra...

Håper dere finner ut av det, og at det ordner seg for begge ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Er dette en falsk problemstilling?

Hvordan har barna det? 

Anonymkode: 815f4...b7b

Skrevet

Husk at det er forskjell på å være tilgivende og å være dørmatte. 

Når man tar så lett på utroskap, så er det ikke kjærlighet, men avhengighet. 

Gi slipp på henne og finn ei som er mer moden og kompatibel. 

Hvorfor godta å krabbe, når du kan fly? Avslutt dette og ta vare på deg selv :gruppeklem:

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at du må gjøre det slutt. Og umiddelbart begynne å jobbe for et bedre liv alene ved å feks trene mer, kle deg bedre, spise mindre og være mer sosial.

At du tøfler rundt mens hun er utro gir henne ingen grunn til å respektere og elske deg.  Jeg tror det er din beste mulighet til å ende opp med henne til slutt og håper jeg hadde vært sterk nok til å gjøre det på samme måte selv. Og dersom hun uansett blir borte har du hatt det mindre vondt underveis. Lykke til!

M39

Anonymkode: a4588...e45

AnonymBruker
Skrevet

Kjære mann, jeg skal si til deg som jeg ville gjort til en kvinne. Ikke la deg selv bli brukt, utroskap er ikke greit og du ødelegger mer av deg selv å bli værende.

Kom deg ut av forholdet, jobb med selvtilliten og selvfølelsen din. Hva enn som skal til for at du ser at du ikke er verdt slik behandling. 

I innlegget virker du veldig fokusert på utseende og sexdelen av forholdet, hva utover det har dere til felles og som gjør forholdet bra? 

Anonymkode: 3744e...19a

• Nyttig 1
Skrevet

Ungdommene har der bra de så ikke tenk på det. Ikke felles barn heller

Veldig så hissige folk var på å gjøre det slutt. Tanken har slått meg, men jeg vil jobbe for forholdet
Fokuset blir naturlig nok på kropp og sex når det var det som ble tatt opp som problemer. Ikke dårlig selvtillit, men har selvinnsikt. . 
Og ja vi hr det bra sammen. Tulling fjasing, alltid god natt og morgen kyss og kos, fysisk nærhet. Turer og restaurant har det blitt litt mindre av, men det gjør vi noe med nå. 

AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld meg, men jeg klarer ikke å skjønne hva du ser i henne. Hun er utro, rakker ned på deg og finner på alle mulige dårlige unnskyldninger og forklaringer for den elendige oppførselen sin. Dette er ganske manipulerende oppførsel fra hennes side. Jeg vil påstå at det er tydelige narsisstiske trekk. 

Slenger på litt statistikk.

Ca.1/4 av alle damer kommer av penetrering alene. Det er mer vanlig å ikke komme av det alene enn å gjøre det. De fleste av oss trenger klitprisstimuli for å få orgasme.

Et gjennomsnittlig samleie varer i ca. 5 minutter. 20 minutter er dermed svært lenge. Du sier i tillegg at det oftest varer adskillig lengre enn det attpåtil. 

Få litt selvrespekt. Det finnes så mange flotte, trofaste damer der ute.

Anonymkode: 7327d...fd3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hun er kjempeslem med deg. Hun nedverdiger deg fordi hun ikke kommer av penetrering, og får deg til å føle deg dårlig med å si at hun vil teste ut andre menn som potensielt kan få til dette. Hun rakker ned på kroppsfasongen din, selv om du er i gang med en endring. Hun gasslighter deg, og du godtar det. Du vil kjempe for henne, men du vet at hun ikke vil kjempe for deg, for du sier at hun vil gå fra deg om hun får vite om snokingen. Hun utnytter deg big time. Det er kjempetrist at du skal ha det sånn. Du kan få så mye bedre.

Anonymkode: 07310...65d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...