Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 32, men likevel er det første gang jeg har slått opp med noen, og jeg merker jeg ikke er så god på å takle det. Hva gjør man?? 😆 Har aldri hatt noen seriøse forhold før, men for noen år siden ble jeg sammen med en barndomsvenn. Vi var veldig usikre på om vi skulle satse på forholdet, siden vi var (er?) så gode venner, men synes det var verd et forsøk. Så gikk det i dass, for å si det rett ut. 

Vi funker rett og slett ikke som et par. Det ble bare krangling og ALT for mye følelser, altså på en negativ måte, og til slutt måtte vi bare få avstand fra hverandre. Nå er vi begge enige i at vi vil prøve å være venner igjen, men jeg synes det er vanskelig. Vi har kjent hverandre hele livet, så det er ikke bare å kutte ham ut, heller. 

Når vi ikke har pratet på en stund og/eller jeg ikke har sett han, tenker jeg at jeg er helt over ham, og at dette går kjempefint. Så poster han noe på Facebook eller noe, og så knekker jeg helt sammen. Det handler ikke om sjalusi - ingen av oss har truffet noen andre - men rett og slett det at det er vondt å se han. 

Så ja. Lurer egentlig bare på hva slags erfaringer andre har med å være venner etter brudd. Er det mulig? Og sånn generelt sett: Hvordan gjør dere det med eksen? Kutter dem ut helt, eller hva?

Anonymkode: 45960...fb4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Knullekompiser er fint.

Anonymkode: 91fc0...70b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...