Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt henne tre ganger sammen med andre i fylla og jeg liker henne. Jeg har klart å lure til meg nummeret hennes, men hvordan skal jeg spørre om vi kan møtes bare oss to?

Jeg er en voksen mann og blir livredd når det gjelder sånne ting.

Kan jeg sende en melding og si at jeg har kjempelyst til at vi skal møtes på en drink bar? Da mener jeg ikke fylla, men ta en drink eller to og prate litt sammen, bli litt kjent. Hvordan bør jeg ordlegge meg?

Anonymkode: 0f39d...0a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har bare møttes i fylla.

Hvorfor ikke møtes edru? Gjøre noe sammen? Gå tur? Spille bowling eller noe annet dere kan gjøre sammen? 

AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke foreslått en bar om du vil bli kjent. Høres ut som du er ute etter en ons. Ville heller foreslått kafé.

Det er igrunn bare å sende melding og spørre høflig. Alle er redd for avvisning så du er ikke alene der. Men du må jobbe med deg selv, ikke ta disse tingene så voldsomt personlig. Kjemi oppstår eller ikke, det har ikke noe med hvem du er som person. Handler bare om dere er et bra match eller ei.

Anonymkode: d243b...fd1

Gjest ZarahSweet
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har møtt henne tre ganger sammen med andre i fylla og jeg liker henne. Jeg har klart å lure til meg nummeret hennes, men hvordan skal jeg spørre om vi kan møtes bare oss to?

Jeg er en voksen mann og blir livredd når det gjelder sånne ting.

Kan jeg sende en melding og si at jeg har kjempelyst til at vi skal møtes på en drink bar? Da mener jeg ikke fylla, men ta en drink eller to og prate litt sammen, bli litt kjent. Hvordan bør jeg ordlegge meg?

Anonymkode: 0f39d...0a2

Ville bedt henne ut på kaffe på dagtid, evt gå en tur.

Ville ikke inkludert alkohol for å bli kjent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...