Gå til innhold

Hvor lenge er vanlig tid på blowjob!!??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ren blowjob uten noe annet etterpå. 
Fra 30 minutter til en time

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hvor langt er et tau?

Anonymkode: 3d10a...20a

Den tradisjonelle lengden på tau i handelen ble bestemt av lengden på reperbanen. En viktig standard ble 120 favner, som tilsvarer omtrent 220 meter. Selv om tauverk i kunstfiber i prinsippet kan produseres endeløst, er 220 meter (eller denne kuttet i to, 110 meter) fremdeles standardlengde levert fra tauprodusentene.

Anonymkode: 4bd7c...6bd

• Nyttig 1
Skrevet

Hvis han ser på film samtidig, kan jeg like gjerne gi opp først som sist. Men hvis han fokuserer på det jeg gjør, tar det 3-60 minutter avhengig av hva jeg bestemmer meg for. 😉

Målet er vel ikke at han kommer fort, men at dere har det fint begge to underveis. 💜

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han ser på tv samtidig, særlig hvis det er spennende, tar det evigheter å komme. Slå av tv’n så er han der på maks 5 min

Anonymkode: 9e637...e8a

AnonymBruker
Skrevet

Menn som har problemer med sen utløsning/orgasme bør man aldri prøve å gi en blowjob; det er et slitsomt og usexy sisyfos-arbeid. En blowjob bør ikke vare lenger enn max tre minutter.

Anonymkode: 1fa1a...059

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alle som kommer av suging 🙂 særlig ikke om man ser GOT samtidig... Da må det nesten være en fetisj av noe slag, tenker jeg.

Anonymkode: f2e7f...2ed

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 20 år eldre enn deg. Har alltid fått høre at dette kan jeg.

Blowjoben tar den tiden jeg bestemmer. 

Vil jeg han skal komme raskt så gjør han det. Vil jeg edge han så gjør jeg det. Vil jeg erte så gjør jeg det. Vil jeg ha en kjapp sprut i musa så legger jeg opp til det. Osv.

Kan være greit å ha grunnleggende anatomikunnskaper før man setter i gang. Ikke alle menn liker det samme. Shocker 😅

Anonymkode: cc02c...346

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er 20 år eldre enn deg. Har alltid fått høre at dette kan jeg.

Blowjoben tar den tiden jeg bestemmer. 

Vil jeg han skal komme raskt så gjør han det. Vil jeg edge han så gjør jeg det. Vil jeg erte så gjør jeg det. Vil jeg ha en kjapp sprut i musa så legger jeg opp til det. Osv.

Kan være greit å ha grunnleggende anatomikunnskaper før man setter i gang. Ikke alle menn liker det samme. Shocker 😅

Anonymkode: cc02c...346

Som jeg skrev lengre oppe, NEI ikke alle menn kommer av BJ, IKKE alle liker BJ (selv om DU tror du er god eller kan det du driver med, så er alle laget forskjellig.) Noen må ha sex og noen må styre spruten selv!

Anonymkode: c6693...fd8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Som jeg skrev lengre oppe, NEI ikke alle menn kommer av BJ, IKKE alle liker BJ (selv om DU tror du er god eller kan det du driver med, så er alle laget forskjellig.) Noen må ha sex og noen må styre spruten selv!

Anonymkode: c6693...fd8

Jeg kommer ikke av BJ. Spiller ingen rolle hvem som utfører det eller hvordan. Det handler ikke om mekanikk eller anatomi. Det handler om at det ikke er en del av mitt tenningsmønster. 

Anonymkode: ce676...582

AnonymBruker
Skrevet

Min eks trengte 30- 40 minutter veldig hard og ensidig bevegelse.  Jeg ble helt gåen av det. Selv orket han ikke oral mer enn 5 minutter, så jeg sluttet med det, selv om han elsket det. Ikke teknikk det gikk på, han brukte uansett så lang tid på å komme. 

Min mann kan jeg gjerne holde på med over 30 minutter, for han liker variasjon pluss at han gir god service tilbake. Så edger gjerne for å holde på lenge. 

Anonymkode: 71dff...4aa

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det forskjell på å suge og å gi en blowjob? Innebærer en BJ at man suger til han kommer, slik at "jobben er gjort"? En handjob er f.eks. mer enn å runke, det er å gi utløsning med hånden.

Oralsex er jo en vanlig del av alminnelig sex. Nesten alltid suger jeg en stund. Men ikke for at han skal komme, for det vil jeg han skal inni meg.

Anonymkode: ac645...3a2

AnonymBruker
Skrevet
dinfarsrevolver skrev (På 8.6.2024 den 0.18):

jeg vil gi dette innlegget karakter 2 på norskeksamen, dette var slitsomt å lese.

men jeg vil si at jeg og partner kommuniserer. funker dette, liker du dette, etc. Det er ikke alltid man kommer, men man kan jo ha det fint likevel. Noen ganger hjelper det også med en liten pause, man blir for overstimulert. etc. kommunikasjon er nøkkelen!

Kanskje du burde lære deg punktum og komma reglene selv før du pirker på andre?😅

Anonymkode: 92625...c51

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Min mann får maks 5-7 minutters blowjob fra meg. Og sjeldent han kommer ja. Han er ganske stor, så jeg blir fort sliten i kjeven.

Tror ikke det er unormalt å bli sliten etter 5-10 min. Så lenge du holdt på kan jeg ikke huske at jeg har klart. Du er god☺️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje du burde lære deg punktum og komma reglene selv før du pirker på andre?😅

Man må ikke være perfekt selv for å kunne gi kritikk til andre, din fjott.

Anonymkode: db3b6...3b1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 0.13):

I januar holdt KORT  jeg på med en fyr som er det man kan kalle mannehore, hehe vi er begge 18 btw🫡 Men uansett, vi holdt bare på i en uke og hele uke hadde jeg mensen LOL så ble ikke noe på oss to der.. mennnn en dag når vi Hooket osv så spurte jeg han om ville få bj, jeg er ikke akkurat veldig erfaren, men har gitt et par ut, og siden jeg er så ung så har de vart i sånn 5min og gutten har som regel komt relativt raskt. Men han fortalte meg at han hadde blitt sugd av 8 jenter og aldri komt av en før (vet ikke om han løy) uansett, vi så på game of Thrones og hadde akkurat startet episoden når jeg begynte, når jeg kom opp igjen hadde det gått 20 min !??! så da måtte jeg bare gi opp fordi jeg hadde prøvd å kommunisere (i forhold til forholdene😅) men jeg ble sliten og ga opp.. Jeg er ganske sikker på at teknikken var grei fordi senere har jeg gitt bj og de har komt (vet at det ikke betyr at jeg er fantastisk) men jeg gjør jobben, resultatet resulterer osv osv.. så jeg lurer på om de med mer livserfaring enn meg har noen innspill

Anonymkode: c74f2...2f7

Jeg tenker du vet mer enn de fleste her om hva som er vanlig. Du skriver selv at han som ikke kom på 20 min er et unntak.

Der har du svaret ditt.

(Jeg har en liten sperre mot komme i munnen til noen. Det handler ikke om hard eller lett stimulering for min del. Det positive for meg er at det kan være deilig veldig lenge)

Anonymkode: 41582...a54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...