Gå til innhold

Katten min spiste en plastbit

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han fikk tak i en bit fra en sånn saftpose, is. Han brakk seg rett etterpå men den kom ikke opp igjen. Er livredd nå, redd det skal sette seg fast eller skjære i magen da det er litt skarp kant. Flere som har opplevd det? Er det mest sannsynlig det kommer opp igjen? Er veldig redd nå.

Anonymkode: d90d9...1b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en hund som spiste noe plast, ble stressa sånn som deg. Her kom det ut igjen bakveien. Sannsynligheten er nok størst for at det går bra, men du kan kanskje ringe en veterinær for å høre hva du skal være obs på/se etter? ❤️ 

Anonymkode: b4d94...5dd

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg hadde en hund som spiste noe plast, ble stressa sånn som deg. Her kom det ut igjen bakveien. Sannsynligheten er nok størst for at det går bra, men du kan kanskje ringe en veterinær for å høre hva du skal være obs på/se etter? ❤️ 

Anonymkode: b4d94...5dd

Ringer noen i morgen, kan ringe veterinærvakt. Han har spist mye rart før som alltid har kommet ut. Jeg blir alltid kjemperedd. Men skal sørge for at det ikke ligger sånt noe sted som han kan få tak i ♥️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner han å spyr, og mister matlyst så må du reagere kjapt.

Anonymkode: 449ba...770

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere med katter eller hunder som har spist noe rart så dere ble livredde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Begynner han å spyr, og mister matlyst så må du reagere kjapt.

Anonymkode: 449ba...770

Ja, da er det rett til veterinærvakta.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Flere med katter eller hunder som har spist noe rart så dere ble livredde?

Ja, hvor skal jeg begynne..😆 han😂 spiste en hel kirsebærost med aluminiumsfolien på, legoklosser, små plastkjegler til togbanen, kosedyr, enda mere leker, sånne små aluminiumsformer med leverpostei og makrell, masse forskjellig plast, papp, papir, tygget i småbiter et bilsete og en skumgummimadrass, spiste sikkert endel og, sko, tøffler, et reinskinn..

And the list goes on, iløpet av sine 16 år spiste han så mye rart, jeg husker bare en brøkdel😂 Han ble som sakt en gammel mann, som ikke døde av noe han hadde spist. Han ble aldri syk av noe av det heller😊

Jeg ville tatt det helt med ro med en liten plastbit😊 veterinæren sa til meg en gang, at jeg kunne gi brødskive med leverpostei om han hadde spist noe skarpt, eller lignende. Eller våtfor om han ville ha det.

Anonymkode: 9d895...4b3

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ja, hvor skal jeg begynne..😆 han😂 spiste en hel kirsebærost med aluminiumsfolien på, legoklosser, små plastkjegler til togbanen, kosedyr, enda mere leker, sånne små aluminiumsformer med leverpostei og makrell, masse forskjellig plast, papp, papir, tygget i småbiter et bilsete og en skumgummimadrass, spiste sikkert endel og, sko, tøffler, et reinskinn..

And the list goes on, iløpet av sine 16 år spiste han så mye rart, jeg husker bare en brøkdel😂 Han ble som sakt en gammel mann, som ikke døde av noe han hadde spist. Han ble aldri syk av noe av det heller😊

Jeg ville tatt det helt med ro med en liten plastbit😊 veterinæren sa til meg en gang, at jeg kunne gi brødskive med leverpostei om han hadde spist noe skarpt, eller lignende. Eller våtfor om han ville ha det.

Anonymkode: 9d895...4b3

Hund? ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er fortsatt i form og helt i hundre her 😂😸

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min spiser innimellom småstein. Fikk råd om å gi han asparges du får kjøpt på hermetikkboks. Da legger trådene seg rundt det de har spist og det passerer lettere igjennom systemet. 

Anonymkode: e0099...94c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom opp igjen nå😺

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...