AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #1 Skrevet 7. juni 2024 Jeg skal søke finansieringsbevis. Hvilken bank anbefaler DU? Vet Sparebank1 og DNB er de «verste» med tanke på at jeg har barn. De gir deg så store trekk at det er pinlig. Nordea virker bedre der. Men hva er din erfaring og hvem anbefaler du? Anonymkode: e7606...a7c
Schmuhu Skrevet 7. juni 2024 #2 Skrevet 7. juni 2024 Ta en vilkårlig lokalbank fra listen og søk. Har du hørt om Kvinesdal Sparebank? Eller Flekkefjord Sparebank? Nettopp! Sjekk finansportalen for betingelser. Schmuhu
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #3 Skrevet 7. juni 2024 Søk i flere banker samtidig, se hvem som gir deg det beste tilbudet. Er noen år siden men da jeg søkte var det SR Bank 1 som ga meg det største beløpet med 1 barn. Anonymkode: 02196...4ad
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #4 Skrevet 7. juni 2024 Da jeg tastet inn tallene mine for moro skyld i kalkulator hos de forskjellige bankene fikk jeg desidert minst hos Nordea. Fikk knapt min egen inntekt i lån. Jeg har lån i DnB og er fornøyd 🤷♀️ Anonymkode: 859e2...0e1
Dupers Skrevet 7. juni 2024 #5 Skrevet 7. juni 2024 Er du organisert eller medlem av en eller anmen forening som gir bedre rente vilkår?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #6 Skrevet 7. juni 2024 Måtte diskutere en god del med Sparebank1 for at de skulle gi meg tilbud på å flytte eksisterende lån til dem. Fikk nesten 1% høyere rente der med LOfavør, enn hva jeg fikk i Nordea med NITO... Nordea har helt klart vært vinnende både på lånetilbud og renter for meg, bpde den gangen jeg skulle kjøpe første bolig, og hver gang jeg har refinansiert. Når jeg sjekket før jul mente DnB at jeg ikke engang har råd til leiligheten jeg har eid i 8 år, selv om jeg har gått opp 250 000 i årslønn... Anonymkode: 91cc7...189
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #7 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Måtte diskutere en god del med Sparebank1 for at de skulle gi meg tilbud på å flytte eksisterende lån til dem. Fikk nesten 1% høyere rente der med LOfavør, enn hva jeg fikk i Nordea med NITO... Nordea har helt klart vært vinnende både på lånetilbud og renter for meg, bpde den gangen jeg skulle kjøpe første bolig, og hver gang jeg har refinansiert. Når jeg sjekket før jul mente DnB at jeg ikke engang har råd til leiligheten jeg har eid i 8 år, selv om jeg har gått opp 250 000 i årslønn... Anonymkode: 91cc7...189 Hvorfor byttet du til sparebank 1? Anonymkode: 2d550...88b
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #8 Skrevet 8. juni 2024 Jobber du kommunalt er KLP desidert best, både på boliglån og sparerenter. Anonymkode: b8e14...fd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå