AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #1 Skrevet 7. juni 2024 Vet jo hva en elskerinne ikke har og ikke deler med mannen, nemlig hverdagen med unger og mas og Familien AS. Hvilke egenskaper? Eller er det situasjonen? Spenning? Overskudd? Anonymkode: 80e6b...a51 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #3 Skrevet 7. juni 2024 Lysten og energien. Anonymkode: 1da61...cda 5 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #4 Skrevet 7. juni 2024 Hvorfor enda en elskerinnetråd? Hva en elskerinne tilfører for mannen er jo særs individuelt. Alt etter hva mannen har behov for. Du vil få like mange svar som det er menn. Mange som svarer er bitre menn som strever med relasjoner og legger skylden over på kvinner (incels) slik at de får kommet med sine stikk. Noen svar kommer nok fra elskerinner som må fremheve hvor bra de er sammenlignet med kona. Så kommer det svar fra koner som har blitt utsatt for utroskap - eller frykter det. Med andre ord ender det opp med en giftig tråd hvor folk ender opp med å snakke nedlatende til hverandre. Alte ingenting matnyttig å hente. Anonymkode: 5d352...04e 21 5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #5 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor enda en elskerinnetråd? Hva en elskerinne tilfører for mannen er jo særs individuelt. Alt etter hva mannen har behov for. Du vil få like mange svar som det er menn. Mange som svarer er bitre menn som strever med relasjoner og legger skylden over på kvinner (incels) slik at de får kommet med sine stikk. Noen svar kommer nok fra elskerinner som må fremheve hvor bra de er sammenlignet med kona. Så kommer det svar fra koner som har blitt utsatt for utroskap - eller frykter det. Med andre ord ender det opp med en giftig tråd hvor folk ender opp med å snakke nedlatende til hverandre. Alte ingenting matnyttig å hente. Anonymkode: 5d352...04e Sorry, er bare noe jeg går og tenker på. Hva er det de får der som de ikke kan få hjemme. Eventuelt om det er noe av det man kunne fått til hjemme hvis man prøvde... Hilsen grå, uspennende kone🫡 Anonymkode: 80e6b...a51 2 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #6 Skrevet 7. juni 2024 I følge han jeg holdt på med var jeg litt bedre enn kona på alle områder, men hun var mor til hans barn. Hun var heller ikke grusom eller fæl, helt vanlig og litt kjedelig småbarnsmor. Jeg var småbarnsmor selv, men trente og tok vare på utseendet, hadde høy sexlyst, var mer sprudlende i utadvendt. I tillegg hadde han mer til felles med meg enn kona når det gjelder det intellektuelle. Vi kunne snakke om alt og hadde mange typer samtaler han aldri hadde hjemme. Anonymkode: d0796...363 3 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #7 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Vet jo hva en elskerinne ikke har og ikke deler med mannen, nemlig hverdagen med unger og mas og Familien AS. Hvilke egenskaper? Eller er det situasjonen? Spenning? Overskudd? Anonymkode: 80e6b...a51 Spenningen Anonymkode: 170c5...9a3 6
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #9 Skrevet 7. juni 2024 Ingen hverdag med mannen Anonymkode: 123cd...5dd 8 5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #10 Skrevet 7. juni 2024 Mater egoet hans Anonymkode: 094d4...9b7 6 4
Amadeus89 Skrevet 7. juni 2024 #11 Skrevet 7. juni 2024 Min erfaring er bare at det er noe nytt. Intet mer eller mindre. 15 5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #12 Skrevet 7. juni 2024 Jeg kan prøve å gi et svar før tråden blir blodig krig. Det blir bare noe utrolig få av ekstremt mange perspektiver, det vil jo variere fra person til person og situasjon til situasjon og være komplekst og sammensatt. For noen så er det jo bare at det er en annen som i seg selv gjør det spennende/interessant/pirrende. Det er det å være monogam som egentlig er problemet. Kona kan være verdens råeste dame men hun kan aldri være en annen person, et nytt menneske, en fremmed, en han ikke har ligget med før. Monogami er bare ikke for alle. Jeg hørte en podcast her om dagen, bare med et halvt øre da så husker ikke kilden (men podcasten var Stuff you should know), der snakket de om forskning som sa at mennesket egentlig er biologisk disponert for å finne ny sexpartner og reprodusere seg med en ny noen år etter barn er født. Så et av mange typiske selvhjelpsbok-tips for å holde et langt forhold i live, var noe med å fornye seg og gjøre og lære nye ting sammen. Nå bare sier jeg ting fritt fra hukommelsen her altså så ta det med en klype salt. For noen så går det jo trått i ekteskapet. Det klassiske er at man savner sex og bekreftelse, å bli begjært og bli verdsatt, bli sett. Eller at ekteskapet rett og slett er steindødt. Ikke nødvendigvis fordi kona er så grå, men forholdet har bare gått over i noe Familien AS-opplegg. Elskerinnen tilbyr spenning og livsgnist, hun er alltid kåt og klar, hun synes han er verdens deiligste mann. Hun gir ham oppmerksomhet. Og denne sexen da.. man skal ikke kimse av det. Det er en kraft. Og så er det jo de som faktisk reelt sett vil ut av ekteskapet. Elskerinna er en brekkstang. For noen er det jakten på ungdommen og evig liv, midtlivskrisen.. hva som kunne ha vært, hvem man skulle ha vært, hvordan man vil bli sett, alt man føler man har gått glipp av. Var dette alt, nå er jeg stuck i denne tralten til jeg dør, nå skjer det ikke noe mer. Så søker man ut. Esther Perel har litt interessante teorier rundt dette, du finner noe foredrag på youtube. Anonymkode: 63582...9da 7 9
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #13 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): I følge han jeg holdt på med var jeg litt bedre enn kona på alle områder, men hun var mor til hans barn. Hun var heller ikke grusom eller fæl, helt vanlig og litt kjedelig småbarnsmor. Jeg var småbarnsmor selv, men trente og tok vare på utseendet, hadde høy sexlyst, var mer sprudlende i utadvendt. I tillegg hadde han mer til felles med meg enn kona når det gjelder det intellektuelle. Vi kunne snakke om alt og hadde mange typer samtaler han aldri hadde hjemme. Anonymkode: d0796...363 Samme her. Veldig lite sex faktisk, men utrolig mange gode samtaler. AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg kan prøve å gi et svar før tråden blir blodig krig. Det blir bare noe utrolig få av ekstremt mange perspektiver, det vil jo variere fra person til person og situasjon til situasjon og være komplekst og sammensatt. For noen så er det jo bare at det er en annen som i seg selv gjør det spennende/interessant/pirrende. Det er det å være monogam som egentlig er problemet. Kona kan være verdens råeste dame men hun kan aldri være en annen person, et nytt menneske, en fremmed, en han ikke har ligget med før. Monogami er bare ikke for alle. Jeg hørte en podcast her om dagen, bare med et halvt øre da så husker ikke kilden (men podcasten var Stuff you should know), der snakket de om forskning som sa at mennesket egentlig er biologisk disponert for å finne ny sexpartner og reprodusere seg med en ny noen år etter barn er født. Så et av mange typiske selvhjelpsbok-tips for å holde et langt forhold i live, var noe med å fornye seg og gjøre og lære nye ting sammen. Nå bare sier jeg ting fritt fra hukommelsen her altså så ta det med en klype salt. For noen så går det jo trått i ekteskapet. Det klassiske er at man savner sex og bekreftelse, å bli begjært og bli verdsatt, bli sett. Eller at ekteskapet rett og slett er steindødt. Ikke nødvendigvis fordi kona er så grå, men forholdet har bare gått over i noe Familien AS-opplegg. Elskerinnen tilbyr spenning og livsgnist, hun er alltid kåt og klar, hun synes han er verdens deiligste mann. Hun gir ham oppmerksomhet. Og denne sexen da.. man skal ikke kimse av det. Det er en kraft. Og så er det jo de som faktisk reelt sett vil ut av ekteskapet. Elskerinna er en brekkstang. For noen er det jakten på ungdommen og evig liv, midtlivskrisen.. hva som kunne ha vært, hvem man skulle ha vært, hvordan man vil bli sett, alt man føler man har gått glipp av. Var dette alt, nå er jeg stuck i denne tralten til jeg dør, nå skjer det ikke noe mer. Så søker man ut. Esther Perel har litt interessante teorier rundt dette, du finner noe foredrag på youtube. Anonymkode: 63582...9da Bra skrevet! Anonymkode: a8452...7dc 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #14 Skrevet 7. juni 2024 Tror det handler om bekreftelser og spenning i en ellers rutinepreget hverdag. I et forhold over lengre tid med barn og familieliv, så blir det dessuten fort krangling og at man tar hverandre for gitt. Da er eventuelle elskerinner litt krydder i hverdagen. Anonymkode: 18005...3fb 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #15 Skrevet 7. juni 2024 Jeg tilbyr han fri fra hverdagen Anonymkode: e777e...11d 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #16 Skrevet 7. juni 2024 Bedre kropp. Ellers kunne man jo like godt ligget med kona Anonymkode: 047af...047 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #17 Skrevet 7. juni 2024 43 minutter siden, AnonymBruker said: Det er det å være monogam som egentlig er problemet. Kona kan være verdens råeste dame men hun kan aldri være en annen person, et nytt menneske, en fremmed, en han ikke har ligget med før. Monogami er bare ikke for alle. Jeg hørte en podcast her om dagen, bare med et halvt øre da så husker ikke kilden (men podcasten var Stuff you should know), der snakket de om forskning som sa at mennesket egentlig er biologisk disponert for å finne ny sexpartner og reprodusere seg med en ny noen år etter barn er født. Anonymkode: 63582...9da Dette stemmer rent vitenskapelig og er noe jeg har forsøkt å forklare kvinnene her inne på KG til det kjedsommelige. Anonymkode: 047af...047
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #18 Skrevet 7. juni 2024 Ingen forpliktelser slik at han tror han er noe mer enn han er. Han vet fra før at han er en latsabb som ikke er husrein, men dette vet ikke elskerinna ennå og tror derfor han er et voksent menneske. Så får han pleid egoet sitt. Altså et søppel-menneske. Anonymkode: 461a3...e00 12
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #19 Skrevet 7. juni 2024 Det startet med spenning. Det var så godt å flørte og bli sett på som attraktiv igjen. Følelsene krøp bare opp og bet seg fast. Vi snakker så godt sammen. Om alt. Hun er lettere å snakke med enn både kona og kompiser. Det føles bare naturlig å snakke med henne på en måte jeg ikke har kjent før. Så er hun utrolig smart og veldig dyktig i alt hun gjør. Hun er morsom og leken, vi har veldig lik energi på den måten. Jeg føler meg mer levende med henne, mer meg selv. Alt føles naturlig, avslappende og riktig når jeg er med henne. Kona er ikke interessert i meg som en kjæreste eller mann lengre. Vi bor bare sammen. Jeg klarer ikke bryte opp enda, det virker utenkelig at barna ikke skal ha ett hjem. At de skal feire jul her og der. Alt som følger med en skilsmisse. Jeg vil ikke ha kona, men jeg vil ikke gi slipp på familien heller. Joda jeg vet jeg er en drittsekk og jeg føler meg som en også. Anonymkode: 22c60...1aa 3 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #20 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): I følge han jeg holdt på med var jeg litt bedre enn kona på alle områder, men hun var mor til hans barn. Hun var heller ikke grusom eller fæl, helt vanlig og litt kjedelig småbarnsmor. Jeg var småbarnsmor selv, men trente og tok vare på utseendet, hadde høy sexlyst, var mer sprudlende i utadvendt. I tillegg hadde han mer til felles med meg enn kona når det gjelder det intellektuelle. Vi kunne snakke om alt og hadde mange typer samtaler han aldri hadde hjemme. Anonymkode: d0796...363 Selvfølgelig sa han det. Hvis ikke hadde du ikke spredt beina og gitt ham i pose og sekk. Menn er jo ikke dumme heller. Anonymkode: 5d352...04e 12 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå