AnonymBruker Skrevet 13. juni #21 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): selvutnevnt queen bee Anonymkode: c0307...7fa Hva mener du? Anonymkode: 6afa6...454 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #22 Del Skrevet 13. juni Det er ikke normalt å holde på sånn. Så om hun blir sur, så er det fordi hun ikke er normal, ikke fordi du har gjort noe galt. Ergo skal du ikke endre på din (normale) adferd, men bare observere hennes adferd som er feil, og som ikke er din jobb å fikse. Er det ubehagelig å være med henne, så bør du gjerne unngå vennskap med ubehagelige personer. Anonymkode: f92ef...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #23 Del Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (På 10.6.2024 den 20.32): Hvorfor slenge på autist på alt og alle?? Det er ganske så uspiselig å fjerdiagnostisere på den måten Anonymkode: e5256...370 Det var jo bare et spørsmål, et legitimt ett. Dersom en person er på spekteret, så forklarer det mye, og gir mer forståelse for oppførselen, fremfor at en normal person oppfører seg slik - da oppfattes det jo bare som frekt. Anonymkode: 90fae...670 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 14. juni #24 Del Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det var jo bare et spørsmål, et legitimt ett. Dersom en person er på spekteret, så forklarer det mye, og gir mer forståelse for oppførselen, fremfor at en normal person oppfører seg slik - da oppfattes det jo bare som frekt. Anonymkode: 90fae...670 Uting å slenge ut diagnoser bestandig. Noen ganger kan folk faktisk bare være snåle uten noen grunn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #25 Del Skrevet 14. juni got2go skrev (4 timer siden): Uting å slenge ut diagnoser bestandig. Noen ganger kan folk faktisk bare være snåle uten noen grunn. Jeg trodde jeg bare var snål uten grunn. Men nei jeg har adhd. Anonymkode: fd37f...289 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 15. juni #26 Del Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg trodde jeg bare var snål uten grunn. Men nei jeg har adhd. Anonymkode: fd37f...289 Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå