Gå til innhold

Han har kjøpt flybilletter for å se meg, men jeg vil ikke møte han!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nå pratet med en fyr fra USA siden april, og planen var at jeg skulle møte han i NYC.

Etter noen endringer i planen, ble vi egentlig enige om at det bare var altfor dårlig tid med tanke på at jeg er bosatt i Norge, og han USA.

Vi "slo opp", vet ikke helt om det er det riktige begrepet å bruke ettersom vi aldri har møttes. Kun facetime og meldinger, og jeg vet jo at han er ordentlig. Vi er like gamle, han er bare noen måneder eldre. 

Jeg lagde en tråd om samme fyren, bare et litt annet tilfelle for en stund siden, men han har nå booket billetter til Spania for  å møtes.

Jeg har jo sagt meg enig og har kjøpt billetter og alt også, men føler jeg tviler litt på om jeg bør dra. 

For det første så har jeg ikke så veldig lyst til å være i Spania i over en uke. Ikke fordi det er noe galt med ham, men fordi jeg ønsker ikke å dele samme hotellrom 24/7, da jeg er introvert å liker å kunne trekke meg unna for å lade opp litt. I tillegg har jeg begynt å få utbrudd, og masse kviser i ansiktet som gjør meg veldig usikker på meg selv, og jeg har heller ikke vært like flink på trening de siste 3 ukene (jeg er jo tynn, men ikke akkurat slik som jeg selv ønsker å være)

Jeg er jo også litt redd for at han tror at jeg er en catfish eller at det er noe rart ved meg, selv om vi har facetimet, og jeg har jo vist hvordan jeg ser ut fra topp til tå omtrent.

Hva tenker dere? Er det lurt for meg å reise? Eneste som gjør meg litt trist er jo at han har brukt pengene sine på billetter som han ikke kan få refusjon på, og han sa til meg at han ikke burde kjempe så mye for å se meg når jeg selv hadde sagt at jeg ønsker å møtes.

Han sa at jeg burde si ifra nå, før jeg kaster bort mer av tiden hans, og at han ville ha en samtale om dette på facetime i morgen (han jobber i dag)

Jeg vet ikke. Er jeg en drittsekk for å trekke meg unna såpass sent?

Anonymkode: f62b9...28a

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig i at du må finne ut av det idag, i alle fall. For meg høres det ut som du burde jobbe en del med egen psyke før du involverer andre!

Anonymkode: 3b272...bff

  • Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du deler ikke hotellrom med en ukjent... Det er direkte farlig. 

Trekk deg og kutt kontakten med han

Anonymkode: 33b3b...199

  • Liker 21
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er du. Han tar sjansen på deg, på å vise deg hvem han er og du gidder ikke møte opp en gang?! Kjempekult for han å reise så langt for å være fanget et sted der han forventet å møte en vennlig ansikt, men istedet dumpet og alene.. stakkars fyr!

Anonymkode: 1f83d...bf9

  • Liker 12
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekk deg om du ikke føler for å møte ham. 

Uansett bør du ikke reise for å møte ham uten å ha et eget hotellrom. 

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde jeg virkelig booket eget hotelrom i det minste.. 

Anonymkode: 34747...f98

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må dele dele hotellrom...? 

  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du deler ikke hotellrom med en ukjent... Det er direkte farlig. 

Trekk deg og kutt kontakten med han

Anonymkode: 33b3b...199

Nå er det jo ikke akkurat sånn at jeg er redd  for ham. Han er virkelig søt og forståelsesfull. Jeg har møtt på mange rare karer som jeg bare vet hadde prøvd seg på noe rart dersom muligheten var der, MEN jeg skjønner 100% hva du mener.

Til tross for at han er en god fyr så kan man ALDRI stole på menn nok til å dele hotellrom med dem første treff.

TS

Anonymkode: f62b9...28a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja,  er det noe i veien for å ha separate hotellrom?  Det tenker jeg er lurt uansett,  dere kjenner hverandre jo kun over nett.. i tillegg så bør du informere noen, venninner, hotellansatte eller en eller annen at du er der for å møte en fyr du aldri har møtt før. 

Når det kommer til kviser og lite trening.. dette er kun ditt eget hode som prater og din egen usikkerhet.  Ikke la det stoppe deg. 

Kanskje det ikke er kjærligheten i ditt liv, kanskje det er det.  Uansett så vil du sitte med opplevelser du forhåpentligvis kan tenke tilbake på med glede,  så fremt det er en snill fyr 

Anonymkode: a7192...2d6

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvist skrev (1 minutt siden):

Trekk deg om du ikke føler for å møte ham. 

Uansett bør du ikke reise for å møte ham uten å ha et eget hotellrom. 

 

luxifine skrev (1 minutt siden):

Må dele dele hotellrom...? 

 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Her hadde jeg virkelig booket eget hotelrom i det minste.. 

Anonymkode: 34747...f98

Jeg tok opp det med å ha et eget hotellrom, og han syntes det var litt rart i starten. Han har allerede begynt å si at han elsker meg. og jeg har jo sagt det tilbake, men går det virkelig ann å føle på kjærlighet på såpass kort tid, og da uten å ha møttes først?

Han sa i ettertid at han ikke har noe imot at jeg har mitt eget hotellrom, så lenge jeg føler meg trygg og komfortabel, noe han sa er hans første prioritet.

TS

Anonymkode: f62b9...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har nå pratet med en fyr fra USA siden april, og planen var at jeg skulle møte han i NYC.

Etter noen endringer i planen, ble vi egentlig enige om at det bare var altfor dårlig tid med tanke på at jeg er bosatt i Norge, og han USA.

Vi "slo opp", vet ikke helt om det er det riktige begrepet å bruke ettersom vi aldri har møttes. Kun facetime og meldinger, og jeg vet jo at han er ordentlig. Vi er like gamle, han er bare noen måneder eldre. 

Jeg lagde en tråd om samme fyren, bare et litt annet tilfelle for en stund siden, men han har nå booket billetter til Spania for  å møtes.

Jeg har jo sagt meg enig og har kjøpt billetter og alt også, men føler jeg tviler litt på om jeg bør dra. 

For det første så har jeg ikke så veldig lyst til å være i Spania i over en uke. Ikke fordi det er noe galt med ham, men fordi jeg ønsker ikke å dele samme hotellrom 24/7, da jeg er introvert å liker å kunne trekke meg unna for å lade opp litt. I tillegg har jeg begynt å få utbrudd, og masse kviser i ansiktet som gjør meg veldig usikker på meg selv, og jeg har heller ikke vært like flink på trening de siste 3 ukene (jeg er jo tynn, men ikke akkurat slik som jeg selv ønsker å være)

Jeg er jo også litt redd for at han tror at jeg er en catfish eller at det er noe rart ved meg, selv om vi har facetimet, og jeg har jo vist hvordan jeg ser ut fra topp til tå omtrent.

Hva tenker dere? Er det lurt for meg å reise? Eneste som gjør meg litt trist er jo at han har brukt pengene sine på billetter som han ikke kan få refusjon på, og han sa til meg at han ikke burde kjempe så mye for å se meg når jeg selv hadde sagt at jeg ønsker å møtes.

Han sa at jeg burde si ifra nå, før jeg kaster bort mer av tiden hans, og at han ville ha en samtale om dette på facetime i morgen (han jobber i dag)

Jeg vet ikke. Er jeg en drittsekk for å trekke meg unna såpass sent?

Anonymkode: f62b9...28a

Når du har ledet han såpass an, og at på til gått så langt å bestille tur...så må du jammen meg stå det løpet ut, respekter han såpass mye.. se på det som en ferie og nye eventyr, så kan du bestemme deg/ gjøre det slutt etterpå

Anonymkode: b4635...713

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort oppsummert,

du "føler" deg ikke pen nok til å treffe han siden du henger litt etter på treningen og i tillegg har du fått et kviseutbrudd. 

Tenker det er bra om du ikke drar så han slipper å måtte styre med ei som ikke kan gå ut døren fordi hun ikke føler seg fresh. 

Anonymkode: a2585...a22

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker jo som at du har lyst til å møte han, men du er redd han ikke kommer til å like deg pga kviser og mangel på trening? 

Hvis dette er årsaken til at du ikke vil, synes jeg du skal dra. Dere må jo møtes irl for å vite om dere liker hverandre. Og noen kviser vil ikke hindre han i å like deg. Og du må jo også finne ut om du liker han. 

Men jeg ville hatt mitt eget hotellrom. 

Anonymkode: cf2d9...ae1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville aldri delt hotellrom med en mann jeg aldri hadde møtt. Book ditt eget, det er bare sunn fornuft. Men å trekke deg fordi du føler deg kvisete og utrent, etter at alt er bestilt og avtalt og han faktisk reiser halve jorda rundt for å treffe deg er virkelig bare råttent.

  • Liker 23
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er litt blendet av mine erfaringer, men det var slik historie med min narsissistiske eks begynte. Men det finnes også folk som har gode erfaringer. 

Men å si at man elsker noen uten å ha møttes først er uansett et rødt flagg! Du vet egentlig ikke hvem han er, selv om dere har sendt meldinger og facetimet. 

Anonymkode: b9d50...a8e

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få eget hotelrom, enig med resten her, 3 uker uten trening og kviser er ikke verdens undergang. 

Anonymkode: b3fbe...75a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mulig jeg er litt blendet av mine erfaringer, men det var slik historie med min narsissistiske eks begynte. Men det finnes også folk som har gode erfaringer. 

Men å si at man elsker noen uten å ha møttes først er uansett et rødt flagg! Du vet egentlig ikke hvem han er, selv om dere har sendt meldinger og facetimet. 

Anonymkode: b9d50...a8e

Kan jo være en kulturgreie. Tenker ikke isolert det er noe rødt flagg. 

 

TS: ta deg en antibiotikakur for kviser og et par uker streng diett (holder ofte hvis du allerede er tynn) for å føle deg fresh, book et ekstra rom, og dra på en gøy tur. Dere må vel nesten møtes for å finne ut av ting.

Anonymkode: 868f2...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan jo være en kulturgreie. Tenker ikke isolert det er noe rødt flagg. 

 

TS: ta deg en antibiotikakur for kviser og et par uker streng diett (holder ofte hvis du allerede er tynn) for å føle deg fresh, book et ekstra rom, og dra på en gøy tur. Dere må vel nesten møtes for å finne ut av ting.

Anonymkode: 868f2...787

Antibiotika kur for tilfeldige kviser?? Rart det er overforbruk av antibiotika... 

Anonymkode: b3fbe...75a

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Mulig jeg er litt blendet av mine erfaringer, men det var slik historie med min narsissistiske eks begynte. Men det finnes også folk som har gode erfaringer. 

Men å si at man elsker noen uten å ha møttes først er uansett et rødt flagg! Du vet egentlig ikke hvem han er, selv om dere har sendt meldinger og facetimet. 

Anonymkode: b9d50...a8e

I USA er det vanlig å si I love you uten at det betyr like mye som den norske versjonen. Så det ville jeg ikke tenkt på som et rødt flagg.  

Anonymkode: cf2d9...ae1

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang min (homofile) bestekompis sa I love you reagerte jeg med forferdelse. Vi fikk heldigvis fort oppklart at det ikke var noe romantisk ment, da amerikanere bruker dette også for venner, og mye mer løst enn vi gjør. Det er ikke ment like sterkt sannsynligvis. 

Anonymkode: 14179...d72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...