AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #1 Skrevet 7. juni 2024 Hvis en tenker på alle de forskjellige føttene med diverse skavanker og fotsopp som fiskene skal spise av, blir det værende noe smittsomt igjen vannet, eller i fiskenes munn? Er det en trygg behandling å ta? Nå googlet jeg og fikk opp dette. Jeg er ikke den eneste som tenker på saken. https://www.thetravelinspector.no/news/si-nei-til-fiskespa Noen som har testet dette og kan fortelle hvordan det var? Anonymkode: c3139...38e 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #2 Skrevet 7. juni 2024 Det er helt uten effekt i hvert fall. En ti vaskeklut tar vekk mer død hud enn fisk Anonymkode: 85dee...fb4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #3 Skrevet 7. juni 2024 Jeg har tatt det i Japan, på Onsen. Artig opplevelse, spesiell følelse. De er veldig hygieniske og renslige på alle måter. Ville aldri tatt det på et tilfeldig sted å et marked, med liten tank, slik jeg har sett noen ganger. For meg blir det i det hele tatt litt som å spørre om du tør å spise kebab eller ikke. It depends.... Anonymkode: 7000c...e1c 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #4 Skrevet 7. juni 2024 Mener å ha lest at det ikke er helt risikofritt. Kan bli smittet av kjipe bakterier. Går sikkert bra i de fleste tilfeller, men jeg ville ikke gjort det. Anonymkode: 3e554...999
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #5 Skrevet 7. juni 2024 Fiskene blir sultet. Derfor spiser de på føttene.Fiske spa er forbudt i Norge, Anonymkode: 0fe86...ec5 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #6 Skrevet 7. juni 2024 Synd… det ser morsomt ut Anonymkode: e44ad...b7f
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #7 Skrevet 9. juni 2024 Det er dyremishandling, i tillegg til å være uhygienisk og med risiko for bakterieoverføring. Holder meg langt unna. Anonymkode: c0842...8db 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå