AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #1 Skrevet 7. juni 2024 Bakrunn: vi har vært ilag i over 6 år- tidlig 20 åra- flytta sammen- han pendler og er borte 4 dager i uka. For noen uker siden ble typen fersket i å være utro på nett- ikke noe fysisk. Vært litt bagateller ved siden av derav. men nå oppfører han seg som en tosk- han er frekk og spydig hele tiden: eksempel var i sta når jeg fortalte noe gøy, og han svarte med «mhm» flere ganger og endte samtalen med «tar du virkelig ikke et hint? Kan vi ende samtalen her» og satte seg på telefonen igjen… merker dette er noe som gjør meg usikker og jeg føler meg nesten like mye alene når jeg er med han som uten han. Alt dette etter at utroskapen ble fersket.. kan det ha noe sammenheng? Hva er problemer her egentlig? trenger ikke høre at jeg burde dumpe han- han har fått sin siste sjanse. Anonymkode: 1f432...f2a
Leeloo Skrevet 7. juni 2024 #3 Skrevet 7. juni 2024 (endret) 4 hours ago, AnonymBruker said: trenger ikke høre at jeg burde dumpe han- han har fått sin siste sjanse. Anonymkode: 1f432...f2a Men altså, det høres jo ikke ut som han er så interessert i den sjansen da? Nok av feiginger som oppfører seg kjipt for å få den andre til å gjøre det slutt. Endret 7. juni 2024 av Leeloo Trykkleif 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #4 Skrevet 7. juni 2024 Ønsker du å være sammen med han om 10-20 år? Har dere grunnlag for et godt forhold videre? Har dere god kommunikasjon? Tenk litt over saker og ting, snakk med han og se hvordan han svarer. Hvis du er tøff og ærlig med deg selv vil du finne ut om dette er noe det er verdt å jobbe med, eller om det er bedre å gi slipp. Anonymkode: 1a9d8...58c
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #5 Skrevet 7. juni 2024 Han vil sikkert at du skal gjøre det slutt, ja Anonymkode: 1a491...0cd 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #6 Skrevet 7. juni 2024 Han vil nok bare at det blir slutt men er for feig til å gjøre det sjæl. Anonymkode: 0e124...78a 1
Gjest ZarahSweet Skrevet 7. juni 2024 #7 Skrevet 7. juni 2024 Da får du bare bite det i deg da. Han var utro og behandler deg nå som dritt og du aksepterer det.
Amadeus89 Skrevet 7. juni 2024 #8 Skrevet 7. juni 2024 Endel som er utro gjør det fordi de er for feige til å slå opp. Høres ut som typen din er av det kaliberet. Høres ut som dere burde slå opp. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #9 Skrevet 7. juni 2024 Sansx skrev (3 timer siden): Han har ikke respekt for deg. Han har ikke respekt for deg, og det hånlige i hvordan han oppfører seg vitner om at han begynner å føle på avsky. Anonymkode: 2845e...6f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå