AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #1 Skrevet 7. juni 2024 Er det meningen at alle som er i mindre kropp skal sprade rundt i stringtruser? Hvilke boksere/hipstere bruker du som dekker rumpa? Bruker shorts i modellen Pia fra Cubus og de går bare ned til S. De er alt for store. Har forsøkt å kokvasket dem i håp om at de skal krympe, men det gikk ikke. Stormberg sine er store i størrelsene og er for dårlig kvalitet. Vanlige truser og alle hipster som jeg har funnet er slik at rumpa henger ut. Det ønsker jeg ikke. Jeg vil ha noe ala som dette! God og komfortabel bokser. Dette er Pia modellen, som ikke passer. Anonymkode: fcc4a...4d9
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #2 Skrevet 7. juni 2024 Nå bruker jeg for det meste små truser selv, så det er i utgangspunktet ikke en problemstilling for meg, men jeg kan allikevel relatere til problemet de få gangene jeg har prøvd slike truser som du skriver om. Pierre Robert var de som satt best for meg. Har du prøvd dem? Anonymkode: 0c16c...198
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #3 Skrevet 7. juni 2024 Sjekk ut lindex og kapphal! 👍 Samt zalando har fra merker som f.eks. ugg og CK Anonymkode: 495be...adb
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #4 Skrevet 7. juni 2024 Det er vel i det hele veldig lite undertøy (eller andre klær, for den del) til kvinner med god kvalitet i handelen. Jeg kan anta det skyldes at kvinner flest ikke er opptatt nok av kvalitet til at det er et marked for slikt. Om du synes det er ok at kvaliteten er så dårlig at strikken i livet er eksponert, som på bildet du deler, ville jeg foreslått at du går på butikker for ungdom eller i barneavdelingen. Gjerne i avdelingen for gutter. Bør passe - er dekkende. Om du ikke ønsker gå rundt med strikk i livet på undertøyet ditt så er den eneste ok varianten jeg har funnet denne: https://www.lindex.com/no/p/7633386-7926-gra-boksertruse-med-normalt-liv Det er slitesterke greier. De har den i ulike modeller og livhøyder etter ditt ønske. Og i xs. Jeg ville dog byttet dem med ekte kvalitet på et øyeblikk. Anonymkode: 581da...7ae
Frøkenfryden Skrevet 8. juni 2024 #6 Skrevet 8. juni 2024 Kaneel skrev (18 timer siden): Kjøp på barne avd da vel i 164 eller 170 Det tror kanskje jeg også er lurt da. Jeg bruker de som er bilde av øverst her i M faktisk og jeg er str 36. Så om de blir store tipper jeg barneavdeling vil gå 1 1
Summeer Skrevet 8. juni 2024 #7 Skrevet 8. juni 2024 Tufte! Bambustrusene og boxerne er veldig gode, og xs er faktisk xs!
jukkapalme Skrevet 8. juni 2024 #8 Skrevet 8. juni 2024 (endret) Jeg bruker også XS-S og disse fra Cubus er fine, behagelige og går ned i str XS. https://cubus.com/no/p/mona-hipster-svart-undertoy-hipstertruser-dameklar/7350917_F990 Endret 8. juni 2024 av jukkapalme 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #9 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Er det meningen at alle som er i mindre kropp skal sprade rundt i stringtruser? Hvis det er et problem så burde du kanske bare akseptere at du ikke er XS/S, men heller kanskje M. Anonymkode: b5582...8e6
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #10 Skrevet 8. juni 2024 Size 36. String truser😅 Anonymkode: 978a3...1bc
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #11 Skrevet 8. juni 2024 Bonprix har jeg hatt stor suksess med. Anonymkode: bf4de...ce2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #12 Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 7.6.2024 den 20.24): Det er vel i det hele veldig lite undertøy (eller andre klær, for den del) til kvinner med god kvalitet i handelen. Jeg kan anta det skyldes at kvinner flest ikke er opptatt nok av kvalitet til at det er et marked for slikt. Om du synes det er ok at kvaliteten er så dårlig at strikken i livet er eksponert, som på bildet du deler, ville jeg foreslått at du går på butikker for ungdom eller i barneavdelingen. Gjerne i avdelingen for gutter. Bør passe - er dekkende. Om du ikke ønsker gå rundt med strikk i livet på undertøyet ditt så er den eneste ok varianten jeg har funnet denne: https://www.lindex.com/no/p/7633386-7926-gra-boksertruse-med-normalt-liv Det er slitesterke greier. De har den i ulike modeller og livhøyder etter ditt ønske. Og i xs. Jeg ville dog byttet dem med ekte kvalitet på et øyeblikk. Anonymkode: 581da...7ae Hvor får man truser som går under rumpa (boxer) i god kvalitet da? Vil gjerne ha god kvalitet😊 Jeg bruker for øvrig også boxer fra Cubus i M, og bruker vanligvis S. Anonymkode: 203a4...180
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #13 Skrevet 11. juni 2024 jukkapalme skrev (På 8.6.2024 den 16.49): Jeg bruker også XS-S og disse fra Cubus er fine, behagelige og går ned i str XS. https://cubus.com/no/p/mona-hipster-svart-undertoy-hipstertruser-dameklar/7350917_F990 Men disse dekker jo ikke rumpa🙁 Anonymkode: 203a4...180
jukkapalme Skrevet 11. juni 2024 #14 Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men disse dekker jo ikke rumpa🙁 Anonymkode: 203a4...180 Jo? De dekker rumpa mi, ihvertfall. Har du prøvd med en str større? Mulig den fins i boxerutgave også. Den dekker jo enda litt mer siden den går litt ned på lårene. Den er utrolig behagelig, så anbefales veldig.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #15 Skrevet 12. juni 2024 jukkapalme skrev (22 timer siden): Jo? De dekker rumpa mi, ihvertfall. Har du prøvd med en str større? Mulig den fins i boxerutgave også. Den dekker jo enda litt mer siden den går litt ned på lårene. Den er utrolig behagelig, så anbefales veldig. Se skjermskudd, det er dette jeg mener - deler på en måte rumpa i to 😕 og jeg liker det ikke, synes det vises under bukser og krøller seg osv. String vises mindre, men er ikke særlig komfortabelt syns jeg. Bruker allerede boxer fra Cubus som nevnt øverst (str M selv om jeg vanligvis er S/36), og er for så vidt fornøyd med dem, men skulle gjerne hatt flere alternativer😊 Anonymkode: 203a4...180
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #16 Skrevet 12. juni 2024 Har du prøvd maxi trusene til sloggi? De har lav skjæring i bena og strikk rundt så de sitter liksom nedenfor rumpeballene og holder seg på plass der. På meg sitter de som boxeren på første innlegg, men kan se ut som modellene til sloggi drar de litt opp i stussen. Verdt et forsøk om du finner dem i små størrelser. Anonymkode: 42a6a...62a
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #17 Skrevet 12. juni 2024 Lindex har mange. Trusene derfra i 100% bomull synes jeg har god kvalitet: https://www.lindex.com/no/undertoy/truser/bokser?page=1&filter=available_size=xs|s&sortorder=Relevancy#7633386|7926 Anonymkode: 2e31f...607
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå