Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Idag klipte jeg håret og det ble ikke som forventet. Når jeg traff min mann så senteret så smålo han når han så meg. Det var greit nok, men ikke morsomt at han lo av det.

Så gikk det en dame forbi, og mens han snakket med meg feide han over henne med øynene, først lårene, så puppene, så snudde han hodet etterhvert som hun gikk forbi og han så på rumpa, så håret. 

Følte meg skikkelig dårlig av at han lo av mitt utseende, mens han studerte henne som gikk forbi. For min del føles det respektløst og jeg føler meg lite verdt. Han skjønner ikke hvorfor jeg er sur (mest såret).

Overreagerer jeg?

Anonymkode: 54c9f...5d9

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eh helt vanlig at menn ser på pupper og lår, men de må lære seg å ikke bli ferska av partner i å snu seg etter dem… 

Anonymkode: 4d6ad...065

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Idag klipte jeg håret og det ble ikke som forventet. Når jeg traff min mann så senteret så smålo han når han så meg. Det var greit nok, men ikke morsomt at han lo av det.

Så gikk det en dame forbi, og mens han snakket med meg feide han over henne med øynene, først lårene, så puppene, så snudde han hodet etterhvert som hun gikk forbi og han så på rumpa, så håret. 

Følte meg skikkelig dårlig av at han lo av mitt utseende, mens han studerte henne som gikk forbi. For min del føles det respektløst og jeg føler meg lite verdt. Han skjønner ikke hvorfor jeg er sur (mest såret).

Overreagerer jeg?

Hadde det vært min mann, hadde jeg reagert på samme måte som deg. Ikke akseptabelt. Også så barnslig gjort av han i tillegg, småle av deg og så se på ei annen dame, lite voksent av han! Jeg håper han forstår tilslutt at han har gjort noe dumt og tar seg sammen!

Anonymkode: c2a08...4a3

AnonymBruker
Skrevet

Mennesker slutter ikke å bli tiltrekt av andre selv om man er i et forhold. Men han må lære seg å ikke så så åpenlyst. 

Når det gjelder frisyren, så var du jo ikke fornøyd selv. Så da gjør det vel ikke koe at han lo litt? 

Anonymkode: f8ce4...497

• Liker 1
Gjest ZarahSweet
Skrevet

Smålo av frisyren. Fair enough.

Å åpenlyst sjekke ut en dame, not cool.

AnonymBruker
Skrevet

Min mann sier at alle menn ser på andre damer, enten man liker det eller ikke. Tro meg, vi har hatt noen runder på den. Men han gjør det hvertfall ikke foran meg eller sånn at jeg ser det, da hadde jeg også følt med dårlig. Og hadde han gjort narr av den nye frisyren min hadde jeg også blitt lei meg. Skjønner godt at du er såret! 

Anonymkode: c459b...cf2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mest imponert over hvor nøyaktig du klarer følge blikket hans og vurdere hva han ser på! Tilogmed når han snur seg. Hvis han så åpenlyst sjekker ut andre at du klarer se det så tydelig så ville jeg ikke vært sur, jeg ville blitt dødsflau over at han ikke klarer være mer diskret enn en hormonell 14-åring som akkurat har sett en playboy-dame...

Jeg hadde blitt så flau og skammet meg sånn over oppførselen hans at jeg hadde gått derifra.

Anonymkode: fc820...090

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Min mann sier at alle menn ser på andre damer, enten man liker det eller ikke. Tro meg, vi har hatt noen runder på den. Men han gjør det hvertfall ikke foran meg eller sånn at jeg ser det, da hadde jeg også følt med dårlig. Og hadde han gjort narr av den nye frisyren min hadde jeg også blitt lei meg. Skjønner godt at du er såret! 

Anonymkode: c459b...cf2

Oida... du skulle nok tatt en prat med min mann, han har null behov for å titte på andre for han har jo det vakreste av alt hjemme (sier han). Sånn "boys will be boys" unnskyldninger et litt utdatert - menn er like forskjellige fra hverandre som vi kvinner er. 

TS: ikke greit, men du må faktisk snakke led han så han skjønner hvor sårende dette er for deg. Ideelt sett burde han skjønt det selv, men tydeligvis ikke. 

Anonymkode: d55b5...00a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg er mest imponert over hvor nøyaktig du klarer følge blikket hans og vurdere hva han ser på! Tilogmed når han snur seg. Hvis han så åpenlyst sjekker ut andre at du klarer se det så tydelig så ville jeg ikke vært sur, jeg ville blitt dødsflau over at han ikke klarer være mer diskret enn en hormonell 14-åring som akkurat har sett en playboy-dame...

Jeg hadde blitt så flau og skammet meg sånn over oppførselen hans at jeg hadde gått derifra.

Anonymkode: fc820...090

Ja jeg gikk derfra. Og har ikke snakket med han siden.

Grunnen til at jeg observerte blikket hans var fordi vi satt og snakket sammen, så vi hadde blikkontakt frem til hun andre gikk forbi. Og ja, jeg både skjemmes over han, og føler meg dårlig selv. Men føler samtidig at jeg ble slippe det snart, ikke grave meg ned. Men det blir vel sånn uten kommunikasjon 🙈

-ts

Gjest ZarahSweet
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja jeg gikk derfra. Og har ikke snakket med han siden.

Grunnen til at jeg observerte blikket hans var fordi vi satt og snakket sammen, så vi hadde blikkontakt frem til hun andre gikk forbi. Og ja, jeg både skjemmes over han, og føler meg dårlig selv. Men føler samtidig at jeg ble slippe det snart, ikke grave meg ned. Men det blir vel sånn uten kommunikasjon 🙈

-ts

Verken jeg eller kjæresten er blind. Klart vi legger merke til vakre mennesker. Men ingen av oss ville åpenbart sjekket ut en foran hverandre. 

Nå er vi ekstremt trygg på hverandre da. Jeg vet han aldri ville blitt interessert i en annen kvinne på den måten, men at han legger merke til en vakker kvinne🤷🏻‍♀️ Samme gjelder meg. Det er kun han jeg vil ha. Men jeg har jo øyne i hodet liksom 🤭

Vi kan derimot le av hverandre. Om jeg hadde blitt skamklipt hos frisøren ville han ledd😅 Men han ville jo fremdeles syntes jeg var vakker, fin og eneste for han. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...