Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

ei jeg har solgt et par kjoler til( disse er designerinspirerte kjoler jeg har solgt til henne for ca 1500 stk) hun er godt informert om at kjolene ikke er ekte…

se at hun legger de ut for videre salg etter hun har mottat dem, hun selger de for en mye høyere pris og skriver merket i annonsen, så da vil en evt kjøpe tenke at den er ekte… jeg sa det til henne første gangen jeg så det at hun før informere om at kjolen ikke er ekte, hun sier hun gjør det til de som tar kontakt… 

for å si det sånn, jeg vil ikke blandes inn dersom hun blir anmeldt osv.. fordi jeg har vært ryddig og ærlig til henne om at de kjolene jeg selger IKKE er ekte. 

hva tenker dere? 

Anonymkode: a2cbc...832

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei!

ei jeg har solgt et par kjoler til( disse er designerinspirerte kjoler jeg har solgt til henne for ca 1500 stk) hun er godt informert om at kjolene ikke er ekte…

se at hun legger de ut for videre salg etter hun har mottat dem, hun selger de for en mye høyere pris og skriver merket i annonsen, så da vil en evt kjøpe tenke at den er ekte… jeg sa det til henne første gangen jeg så det at hun før informere om at kjolen ikke er ekte, hun sier hun gjør det til de som tar kontakt… 

for å si det sånn, jeg vil ikke blandes inn dersom hun blir anmeldt osv.. fordi jeg har vært ryddig og ærlig til henne om at de kjolene jeg selger IKKE er ekte. 

hva tenker dere? 

Hun som selger har ansvaret uansett. Du har sikkert kommunikasjon og vise til. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en av grunnene til at man ALDRI kjøper falske produkter, selv om man opplyser om at det er kopier så kan de brukes til å svindle andre når produktene havner på bruktmarkedet.

Anonymkode: 858ac...fac

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har melding hvor hun skrev 

Hun:

«Hvis jeg skriver inspirert så får jeg ikke godkjent annonsen. Har prøvd. Skriver det til potensiell kjøper privat. Dette har du kommentert før☺️👍🏻» 

meg: Jepp, vil bare ha alt på mitt rene etter som jeg har solgt deg kjolene 😊ikke meningen å blande seg, vil bare det beste for deg også 😊

hun : Du har ditt på det rene. Jeg vet jo at de er kopi☺️ men jeg kan virkelig ikke skrive mer nå. Er alene med to små barn som river ned huset😅

synes bare det er merkelig hun legger ut en pris som de som selger disse ekte kjolene har. 

AnonymBruker
Skrevet

Flere?

AnonymBruker
Skrevet

Meld henne til finn da!?

Anonymkode: d51b2...4aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...