AnonymBruker Skrevet 7. juni #1 Del Skrevet 7. juni Jeg nevner noen helt tilfeldige serier jeg kommer på i farta, som jeg har likt: - From - The Haunting of Hill House / Bly Manor - Dark - Eric - Broen - Blue Lights - Den som dreper Noen som har forslag til annet jeg kan se? Ikke Dexter eller Breaking Bad 😅 Anonymkode: 6cc65...ba7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 7. juni #2 Del Skrevet 7. juni Nice! Kan ikke anbefale noe akkurat nå, men ser at vi har samme smak når det gjelder serier. Skal si ifra hvis jeg kommer på noe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #3 Del Skrevet 7. juni Line of Duty Anonymkode: f2308...307 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #4 Del Skrevet 7. juni Astrid og Raphaelle Anonymkode: f2308...307 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #5 Del Skrevet 7. juni Kan noen anbefale en thrillerserie som ikke er skummel? Anonymkode: 5dd49...fc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #6 Del Skrevet 7. juni Så nettopp «Hendelser ved vann». Anbefales Litt treg i starten, men… Anonymkode: b7c26...aee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #7 Del Skrevet 7. juni The leftovers Anonymkode: 13667...d18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #8 Del Skrevet 7. juni The fall Anonymkode: 59760...7de 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #9 Del Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så nettopp «Hendelser ved vann». Anbefales Litt treg i starten, men… Anonymkode: b7c26...aee Den likte jeg også ☺️ Ts Anonymkode: 6cc65...ba7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 7. juni #10 Del Skrevet 7. juni Kan dere også si hvor man kan se serien/filmen? Jeg Har ikke alle appene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå