. Anonym. Skrevet 7. juni 2024 #1 Skrevet 7. juni 2024 Min far var ikke der i oppveksten min, 98.5% fraværende. I voksen alder så har han valgt sin kone og den familien, etter at jeg ga han en sjanse. Er det min feil at han som burde klare å være en far, ikke klarer det? Er det noe feil med meg som gjør sånn at han ikke vil? Jeg føler meg veldig såret. 2
Pappi Skrevet 7. juni 2024 #2 Skrevet 7. juni 2024 Nei det er ikke deg det er noe feil med. Hvor gammel er du?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #3 Skrevet 7. juni 2024 Min far var heller aldri tilstede. De ble skilt da jeg var 3 år. Da mamma døde fikk stefar, ved dom i tingretten, lov til å adoptere meg Han var verdens beste far og er verdens beste morfar til mine barn. Min biofar har jeg ikke sett siden jeg var 8 år. Anonymkode: 70218...d35 3 7
. Anonym. Skrevet 7. juni 2024 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2024 Pappi skrev (44 minutter siden): Nei det er ikke deg det er noe feil med. Hvor gammel er du? Jeg er 33 år gammel.
. Anonym. Skrevet 7. juni 2024 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Min far var heller aldri tilstede. De ble skilt da jeg var 3 år. Da mamma døde fikk stefar, ved dom i tingretten, lov til å adoptere meg Han var verdens beste far og er verdens beste morfar til mine barn. Min biofar har jeg ikke sett siden jeg var 8 år. Anonymkode: 70218...d35 Det er kjipt at jeg ikke ble adoptert. Godt å høre at du fikk en god stefar! 1
Tradegy Skrevet 7. juni 2024 #6 Skrevet 7. juni 2024 Absolutt ikke din feil. Men; det er ditt eget ansvar som voksen å ta et veloverveid standpunkt for livet herfra og ut. Enten leve i fortiden og med bitterhet møte fremtiden. Eller børste av knærne, reise seg opp og la fortiden ligge. Gi deg selv rom og tålmodighet. Uansett grunner, så får du ikke reparert den delen av deg som stadig ser seg tilbake.. ❤️ 1 2 3
Pappi Skrevet 7. juni 2024 #7 Skrevet 7. juni 2024 . Anonym. skrev (36 minutter siden): Jeg er 33 år gammel. Som voksen er dette noe du må klare å komme over. Trenger du hjelp så oppsøk hjelp, men ikke la dette henge over livet ditt som en mørk sky. 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #8 Skrevet 7. juni 2024 Har selv en ganske ubrukelig pappa. Jeg har lært meg å leve med at han er upålitelig og at det handler om han, ikke meg. Veldig trist at pappaen din ikke valgte deg og var der for deg, men det er HAN som er problemet, ikke du. Klem❤️ Anonymkode: e52fd...962 2 2
Irak Skrevet 8. juni 2024 #9 Skrevet 8. juni 2024 . Anonym. skrev (18 timer siden): Min far var ikke der i oppveksten min, 98.5% fraværende. I voksen alder så har han valgt sin kone og den familien, etter at jeg ga han en sjanse. Er det min feil at han som burde klare å være en far, ikke klarer det? Er det noe feil med meg som gjør sånn at han ikke vil? Jeg føler meg veldig såret. Ikke din feil i det hele tatt. Det er faren din som har ansvaret her. Skjønner godt at du føler deg såret. Det er vondt å ikke bli inkludert.... Har du noen gang snakket med kona hans? Ikke lett dette her....
Brunello Skrevet 8. juni 2024 #10 Skrevet 8. juni 2024 Dessverre blir en del menn slik. Det jeg ikke forstår, er at de fleste av de får ny kone. Jeg begriper ikke at kvinner vil ha menn som ikke tar vare på og har et godt forhold til barna sine. 4
Amadeus89 Skrevet 8. juni 2024 #11 Skrevet 8. juni 2024 Man kan ikke forandre folk. Bare akseptere og gå videre. Du kan bryte forbannelsen ved å ikke gjøre samme feil selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå