Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Spiste frokost kl 09 idag tidlig og brød med egg nå kl 15. Brød med egg spiser jeg ofte så ikke det som er problemet. Jeg spiste 2stk kakestykker rett etterpå og fikk akutt problemer med magen 20min seinere. Regelen om sukker på tom mage, betyr det at jeg feks burde ventet 1 time med å spise kake etter jeg spiste brød og egg? Tenkte meg at det gikk fint å spise kakene rett etterpå for da hadde ejeg jo spist egg og brød, men det er der feilen ligger? 

Anonymkode: 641b6...0d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hørt om regelen med sukker på tom mage? Betyr det at man skal eller at man ikke skal spise sukker på tom mage?

Sånn egentlig er det vel ikke så bra for blodsukkeret å spise sukker "nakent". Bedre å spise et ordentlige måltid og kake etterpå.

Anonymkode: a269b...988

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt noe regel om sukker på tom mage...

Jeg blir dårlig i magen uansett om jeg spiser to kakestykker... Så mye søtt tar knekken på magen min. Hvis jeg har spist noe så mettende som brød med egg først, så er det enda verre. Jeg blir skikkelig kvalm om jeg spiser så mye på så kort tid... Jeg takker pent nei til kake om jeg akkurat har spist.

Anonymkode: 9c5fb...dae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...