Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært ekstremt kvalm i nesten en uke nå, men de 2-3 siste dagene har jeg nesten ikke vært kvalmen i det hele tatt! Noen som har opplevd det? Blir jo kjempe stressa over at dette er et dårlig tegn😭

Anonymkode: 67895...929

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har vært ekstremt kvalm i nesten en uke nå, men de 2-3 siste dagene har jeg nesten ikke vært kvalmen i det hele tatt! Noen som har opplevd det? Blir jo kjempe stressa over at dette er et dårlig tegn😭

Ts

jeg er 6+3

Endret av Katteelskeren
AnonymBruker
Skrevet

For mange dabbet kvalmen av i løpet av 1. trim. :) 

Anonymkode: 08968...6bf

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For mange dabbet kvalmen av i løpet av 1. trim. :) 

Anonymkode: 08968...6bf

For meg ble flere symptomer, inkludert kvalme, svakere i ca en uke fra rundt 6 uker. Kom tilbake en uke senere og er her fremdeles (er 8+1 i dag). Men de varierer fra dag til dag. Onsdag var jeg kvalm, i går mest trøtt og sov flere ganger i løpet av dagen, i dag kvalm igjen. Det er helt normalt at symptomer varierer. Nyt heller noen dager med mindre kvalme :)

AnonymBruker
Skrevet

Magnesium hjelper for kvalmen, dere har sikkert for lite av det .  Ta blodprøver å sjekk.

Anonymkode: fc4b5...bd8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Venterpåregnbuen skrev (16 minutter siden):

For meg ble flere symptomer, inkludert kvalme, svakere i ca en uke fra rundt 6 uker. Kom tilbake en uke senere og er her fremdeles (er 8+1 i dag). Men de varierer fra dag til dag. Onsdag var jeg kvalm, i går mest trøtt og sov flere ganger i løpet av dagen, i dag kvalm igjen. Det er helt normalt at symptomer varierer. Nyt heller noen dager med mindre kvalme :)

Det var betryggende! Takk❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Magnesium hjelper for kvalmen, dere har sikkert for lite av det .  Ta blodprøver å sjekk.

Anonymkode: fc4b5...bd8

Takk for tips ❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Helt normalt. Kan komme og gå, eller forsvinne ut av det blå. 

Anonymkode: 59e0d...c4c

AnonymBruker
Skrevet

Her kommer det, å går ettersom hvor sliten jeg er. 

Anonymkode: d7a4b...97f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistet også kvalmen her og der i første trimester. Leste at det bare var å nyte dagene med "fri", for det er ikke i seg selv et tegn på noe galt. Det er helt normalt. Og nå sitter jeg her med to nyfødte, friske og fine jenter etter et ukomplisert svangerskap🥰

Anonymkode: 5fb59...7c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...