Gå til innhold

Spesielle ting som har skjedd i sexlivet etter mange års ekteskap?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kanskje litt utenom dette her, men det startet egentlig som en opprydding på soverommet. Her kom jeg under noen ukeblader i nattbordskuffen over en 10-pack kondomer hvor det fremdeles var 6-7 stykker igjen. Nå er det minst 15 år siden vi brukte kondom, så de hadde jo gått ut på dato for 14 år siden. Men vi syntes jo dette var litt morsomt, og bestemte oss for å prøve de for å få den gamle nyforelska følelsen tilbake. Om de gikk i stykker gjorde ikke noe da jeg bruker annen prev. Så vi ble litt spente samtidig som det ble en liten boost med å bruke kondom igjen som den gang vi traff hverandre. Ganske overraskende holdt alle sammen (brukte alle de neste to-tre månedene) selv om vi ikke sparte oss i akten. Virker som holdbarheten er mye lenger en det som står på pakningene såfremt de er lagret mørkt/kjølig da. Og så ble det noen ganger gubben måtte gå på badet etterpå og ikke jeg for å tørke sølet he he.

Anonymkode: dae0a...41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsomt (og siste setning var gjenkjennelig) 🙂

Vi har noen ganger rollespill at vi møttes igjen for første gang. Jeg liker den måten å «minnes».

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Må da være flere historier her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det kan godt hende.

Anonymkode: a3980...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Medelsvensson

Jeg får av og til lyst til å bruke kondom, bare for mimringens skyld, den gangen det var om å gjøre å unngå graviditet. Det var jo alltid spennende å se om kondomet var like helt etter utløsning. Kona er ikke like tent på leken. Kanskje det blir for mye friksjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ikke mye spennende å fortelle

Anonymkode: 6810c...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...