AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #1 Skrevet 7. juni 2024 Jeg har svært dårlig matlyst om dagen. Pågått i en uke nå ca og jeg er livredd for å gå ned i vekt da jeg ikke har så mye å gå på.. Har ME, men ikke slitt noe særlig med dårlig matlyst tidligere. Har problemer med å få i meg væske også. Føler meg veldig dårlig og er både kvalm, svimmel og har vondt i hodet. Orker heller ingenting. Bare ligger i sengen. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: a47ca...880
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #2 Skrevet 7. juni 2024 Kan du spørre fastlegen om blå resept på næringsdrikker? Jeg har også ME og er ganske undervektig, så jeg fikk de på blå resept da jeg spurte. Anonymkode: a93b1...1f4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #3 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan du spørre fastlegen om blå resept på næringsdrikker? Jeg har også ME og er ganske undervektig, så jeg fikk de på blå resept da jeg spurte. Anonymkode: a93b1...1f4 Takk for tips! Men jeg er ikke undervektig da, så får kanskje ikke det eller?😅 Blir fort undervektig hvis der fortsetter sånn da, går veldig lett ned i vekt.. Anonymkode: a47ca...880
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #4 Skrevet 7. juni 2024 Andre tips/erfaringer? Kom gjerne med det. Litt desperat her.. Takk på forhånd! Anonymkode: a47ca...880
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå