Gjest Gjest_Kari_* Skrevet 13. februar 2006 #1 Skrevet 13. februar 2006 Jeg skal bytte forlovelsesringen min fra høyre til venstre ringfinger når vi får gifteringene på. Problemet er at den er litt for tsor for venstre ringfinger.. men det går an å ta den inn litt, kanskje? Noen erfaringer? (Ringen er enstens diamant / platina)
Gjest Gjest_Sensommerbrud_* Skrevet 13. februar 2006 #2 Skrevet 13. februar 2006 Det skal ikke være noe problem å ta inn ringen bittelitt. Snakk med en gullsmed, så kan de si noe angående akkurat din ring, og gi deg et prisoverslag.
Nordlandspia Skrevet 13. februar 2006 #3 Skrevet 13. februar 2006 (endret) -. Endret 21. november 2009 av Nordlandspia
Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 13. februar 2006 #4 Skrevet 13. februar 2006 Hei! Er i samme situasjon. Går sikkert fint å ta inn ringen (min er i hvitt gull og det var ikke noe problem i hvertfall....) men det koster jo gjerne litt og det tar i tillegg et par uker å få det gjort. Jeg har bestemt meg for å vente med det til etter bryllupet, for jeg har ikke lyst til å være uten ring på fingeren i tiden fremover om det så bare er for en kortere periode På selve bryllupsdagen stiller jeg uten forlovelsesringen, jeg er nemlig redd for å miste den i løpet av kvelden i og med at den er såpass mye for stor på venstre ringfinger...
Gjest Gjest_Kari_* Skrevet 13. februar 2006 #5 Skrevet 13. februar 2006 Det var lurt, Mie! jeg gjør som deg, jeg. Noen som vet hva det koster? Ringen er kjøpt i New York, så ikke så aktuelt å få det gjort i butikken vi kjøpte den i..
Grooo Skrevet 13. februar 2006 #6 Skrevet 13. februar 2006 Vi gjorde det i en annen gullsmed, tror vi betalte 200 kr for begge ringene. Vi hadde slanket oss en del kan man si, og ringene var alt for store...
Elise_ Skrevet 13. februar 2006 #7 Skrevet 13. februar 2006 Jeg har fått prisoverslag på 150 kr på å ta inn en spennring. Den ble levert inn på lørdag og jeg må vente leeeenge på å få den igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå