Gå til innhold

For stor ring

Gjest Gjest_Kari_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kari_*
Skrevet

Jeg skal bytte forlovelsesringen min fra høyre til venstre ringfinger når vi får gifteringene på. Problemet er at den er litt for tsor for venstre ringfinger.. men det går an å ta den inn litt, kanskje? Noen erfaringer?

(Ringen er enstens diamant / platina)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Sensommerbrud_*
Skrevet

Det skal ikke være noe problem å ta inn ringen bittelitt.

Snakk med en gullsmed, så kan de si noe angående akkurat din ring, og gi deg et prisoverslag.

Skrevet (endret)

-.

Endret av Nordlandspia
Gjest Gjest_Mie_*
Skrevet

Hei! Er i samme situasjon. Går sikkert fint å ta inn ringen (min er i hvitt gull og det var ikke noe problem i hvertfall....) men det koster jo gjerne litt og det tar i tillegg et par uker å få det gjort. Jeg har bestemt meg for å vente med det til etter bryllupet, for jeg har ikke lyst til å være uten ring på fingeren i tiden fremover om det så bare er for en kortere periode ;) På selve bryllupsdagen stiller jeg uten forlovelsesringen, jeg er nemlig redd for å miste den i løpet av kvelden i og med at den er såpass mye for stor på venstre ringfinger...

Gjest Gjest_Kari_*
Skrevet

Det var lurt, Mie! jeg gjør som deg, jeg. Noen som vet hva det koster? Ringen er kjøpt i New York, så ikke så aktuelt å få det gjort i butikken vi kjøpte den i..

Skrevet

Vi gjorde det i en annen gullsmed, tror vi betalte 200 kr for begge ringene. Vi hadde slanket oss en del kan man si, og ringene var alt for store...

Skrevet

Jeg har fått prisoverslag på 150 kr på å ta inn en spennring.

Den ble levert inn på lørdag og jeg må vente leeeenge på å få den igjen. :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...