Gå til innhold

Bøker med sex scener.

Lillianlinn1783

Anbefalte innlegg

Har dere noen anbefalinger til bøker som har sex scener i seg? Jeg har prøvd å lese flere erotiske noveller, men de faller ikke i smak for meg. Ser derfor etter bøker som har sex i seg. Litt sånn som Game of thorens tv serien, bare uten voldtekten og alt det der. bøker på norsk. Har lest flere på engelsk som jeg liker, men ikke funnet norske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje ikke akkurat det du ser etter 😅, men for lenge siden var Clay Allison pocketbøkene særdeles aktuell og lettlest sengelektyre med sine mange sexscener fra cowboyland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sarah J. Maas sine bøker, de fås vel på norsk så vidt jeg vet? Det er kategoriseres som romantasy. 

Anonymkode: 02e22...701

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sarah J. Maas sine bøker, de fås vel på norsk så vidt jeg vet? Det er kategoriseres som romantasy. 

Kan legge til Outlander-bok serien også forsåvidt

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du lest Uten en tråd av Jens Bjørneboe? Det er en grunn til at den ble bannlyst i sin tid 😄

Anonymkode: 597d3...412

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillianlinn1783 skrev (10 timer siden):

Har dere noen anbefalinger til bøker som har sex scener i seg? Jeg har prøvd å lese flere erotiske noveller, men de faller ikke i smak for meg. Ser derfor etter bøker som har sex i seg. Litt sånn som Game of thorens tv serien, bare uten voldtekten og alt det der. bøker på norsk. Har lest flere på engelsk som jeg liker, men ikke funnet norske.

Det var ikke en voldtekt i boka om du mener daenerys, hun fører hans hånd mot det våte mellom beina etter han har kjøpet i brystvortene

Anonymkode: 8c771...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hva med sagaen om isfolket?

Anonymkode: 4388b...22b

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det var ikke en voldtekt i boka om du mener daenerys, hun fører hans hånd mot det våte mellom beina etter han har kjøpet i brystvortene

Jamie mot Cercei da?

Anonymkode: 6fbb3...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

I serien a song of ice and fire er det jo opp til flere scener jeg vil si er veldig voldtektete. Husker ikke helt om det var så mye i a game of thrones, men daenerys og drogo var jo voldtekt i mildere grad serien enn slik det ble skrevet i boka.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Gikk inn på tråden for å foreslå disse😅

Anonymkode: 9fed1...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ACOTAR er vel no smut aktige greier. Generelt så finner du vel mye smut i samme sjanger som got om du finner veien inn på booktok eller instagram og smut delen av den. Mye engelsk da, men mange av de har norske oversettelser nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vil vel ikke invitere mørke krefter inn i huset samtidig? Styr unna

Anonymkode: 6af66...d2a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Vil vel ikke invitere mørke krefter inn i huset samtidig? Styr unna

Anonymkode: 6af66...d2a

Så lenge TS ikke er av Tengel den ondes blod så skal der vel gå bra 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Emily Henry finnes på norsk i bokhandelen. Romantikk med noen scener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Om det ikke er fantasyaspektet med got du liker mellom smuttet så er jo bridgerton og resten av bøkene til julia quinn også et alternativ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7.6.2024 den 23.42):

Jamie mot Cercei da?

Har ikke komt til den delen, han er fortsatt ute med brienne, skal svare senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7.6.2024 den 23.43):

I serien a song of ice and fire er det jo opp til flere scener jeg vil si er veldig voldtektete. Husker ikke helt om det var så mye i a game of thrones, men daenerys og drogo var jo voldtekt i mildere grad serien enn slik det ble skrevet i boka.

Det er ikke som serien, i boka blir hun lært opp av «tjeneren» sin siden hun vil være bedre, hun har og sex under åpen himmel ved spesiell måne for at alle skal få se på, og er liksom den dagen hun blir gravid, syns ikke sexen er like voldsom beskrevet som man skulle tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke som serien, i boka blir hun lært opp av «tjeneren» sin siden hun vil være bedre, hun har og sex under åpen himmel ved spesiell måne for at alle skal få se på, og er liksom den dagen hun blir gravid, syns ikke sexen er like voldsom beskrevet som man skulle tro.

I serien game of thornes er det ikke som i bokserien a song of ice and fire. Og som i tvserien bøir dany voldtatt av drogo på starten. Det var den skildringen som fikk folk til å lese nøyere og snakke om hvor jævlig det er at en gammel gubbe sitter og skriver om menn som voldtar 13-15år gamle jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...