Gå til innhold

Forloverkjole

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
litt annen sjanger ja, men et eksklusivt og skikkelig stoff ser det ut som. Ja skikkelig selskapstoff og med belte blir det en annen sjanger.Ja sånt som henger litt ned............somaras er kjent for bra kvalitet på stoffene og skikkelig søm og vaskbart stoffer har jeg hørt..............Er fra stedet.

Dette er din mening ja, men det er jo ikke dermed sagt at trådstarter må mene det samme. Hvorfor kverulere når trådstarter har sagt at det er en annen sjanger, men takker for hjelpen? Skal du pakke på noen din mening, for den er liksom den rette?

Til trådstarter: jeg syns kjolen var kjempe fin, og spesielt siden den er i lyseblått ;)

Skrevet
Dette er din mening ja, men det er jo ikke dermed sagt at trådstarter må mene det samme. Hvorfor kverulere når trådstarter har sagt at det er en annen sjanger, men takker for hjelpen? Skal du pakke på noen din mening, for den er liksom den rette?

Til trådstarter: jeg syns kjolen var kjempe fin, og spesielt siden den er i lyseblått  ;)

Takk, Piper. ;) God hjelp! :klem:

---------------------------------------------

Når det er sagt er jeg litt stresset for at enkelte oppfatter den som altfor mye pyntet. Det vil jeg jo ikke være. Og så vil jeg jo bruke kjolen i fremtidige anledninger også (i andre bryllup uten å være forlover).

Er den for pyntet til det? :forvirret:

Skrevet

Ja, men de har ikke så mye jeg kunne tenkt meg i min størrelse. Jeg har vært i kontakt med hun som driver.

Jeg synes ikke 2500 er ille, ikke hvis jeg kan bruke det igjen - det må jo være et krav. Og så er den liten størrelse.

Gjest Gjest_Sensommerbrud_*
Skrevet

Nå vet ikke vi andre hva som er vanlig i din vennekrets. Kjolen var kjempefin den, den eneste invendingen mot å bruke den i bryllup også senere er det faktum at du ikke må overskygge bruden. (Dermed er den kun brukende i bryllup der bruden har mer prinsessekjole. ) Sannsynligvis er ikke dette noe problem i det hele tatt.

Snakk med venninner, og med bruden. Det er de som kjenner kleskoden rundt deg best, og vet om dette blir for pent eller ikke.

Skrevet

Syns du kan gå for den kjolen eg!! Sidan den er blå gjer det vel ikkje noko at den er fin? Syns den kan brukast sjølv om brura hadde brukt ein heilt enkel kjole også eg.

Gjest Fruktkake
Skrevet
Jeg er sånn i tvil...

Hva synes dere om denne kjolen som forlover / selskapskjole:

meninger?

:rosasmil:

Den var NYDELIG!

Skrevet
Den var NYDELIG!

Gjør du? :) Det var en veldig hyggelig tilbakemelding. Jeg tenker seriøst på å skaffe meg den.

Skrevet
Gjør du?  :) Det var en veldig hyggelig tilbakemelding. Jeg tenker seriøst på å skaffe meg den.

Første jeg tenker når jeg ser bildet er 'sukkerspinn' og 'marshmallows' :sjenert:

Skrevet

Jeg tenker isprinsesse når jeg ser den kjolen, dvs kjempesøt!

jeg ville hvertfall passet på at den ikke overgår brudekjolen.

Skrevet
enig..  :sjenert:

Liker bedre denne stilen.. Selskapskjolene her..

http://www.linearaffaelli.com/uk/index.html

Enig i at linearaffaelli har kjempefine kjoler. Hadde selv brudekjole fra dette merket. Men du bør være obs på at selskapskjolene fra linearaffaelli er av en helt annen priskategori enn den kjolen til 2500.

Gjest Fruktkake
Skrevet
Gjør du?  :) Det var en veldig hyggelig tilbakemelding. Jeg tenker seriøst på å skaffe meg den.

Ja, jeg synes den var knallfin. Helt etter min smak! Men jeg synes likevel du bør rådføre deg med bruden før du kjøper den.

Skrevet

Synes kjolen var kjempefin jeg! Synes den var fin i rosa også jeg da.. :sjenert: Men i isblått blir den nok bare enda lekrere!

Hadde jeg vært slank og fin kunne jeg absolutt kjøpt meg en sånn kjole, jeg... :)

Skrevet

Kjolen var kjempefin og den overgår ikke bruden fordi den har en annen farge....

:klappe:

Skrevet

Kjolen var fin den, men jeg synes at den er litt for ungpike-aktig. Det er slike kjoler i rosa og isblått som det florerer av på juleballene på ungdomsskolene og videregående i byen her i alle fall.

Skrevet

Oki, da skjønner jeg at det er litt forskjellige meninger om kjolen.

Men: må jeg rådføre meg med bruden før jeg evt. kjøper den? Jeg vil jo bruke den som vanlig selskapkjole, og da vil jeg ikke spørre hver og en brud om jeg kan gå i den..

meninger?

Skrevet

Vet jeg har skrevet tildligere at jeg synes du bør snakke med bruden. Tenkte mest i forhold til at hun sikkert er en god venninne, (siden du er forlover.) og sikkert kjenner deg godt.

Synes du skulle snakke med noen som kjenner deg og din vennekrets! (Og ikke bare spørre oss synsere her på forumet.)

Her inne får man mye forskjellige meninger, fordi vi alle er forskjellige, både i alder, livssituasjon, personlighet, vennekrets, familieforhold og alt det andre. Det kommer nok aldri til å skje at vi er enige alle sammen. (Og godt er det!)

Jeg synes forøvrig kjolen er kjempeflott, og at den passer utrolig fint ved nokså pyntede anledninger som bryllup.

Selv hadde aldri forventet at min forlover stilte i en kjole til den prisen, men det er også fordi jeg vet hun ikke har økonomi til det! (Hjelper ikke at du kan bruke den igjen senere, hvis du ikke kan betale husleie den måneden på grunn av kjolen?)

Skrevet

Kjempefin kjole, helt nydelig!! :)

(Somaras var ikke fin, så kjip og hjemmesnekra ut ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...