Gå til innhold

Forloverkjole

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for svar så langt.

Da går jeg ut fra at jeg kan bruke en slik type kjole i bryllup uten å måtte spørre fremtidige bruder / venninner om det er greit..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du kan karantert bruke denne kjolen i bryllup senere, uten å spørre hverken venninner eller bruder om råd igjen.

Jeg ville selvfølgelig sett an bruden i senere bryllup også, men hun skal ha en VELDIG "ikke brudete" stil for at denne kjolen ikke skal passe.

Skrevet
Ja, du kan karantert bruke denne kjolen i bryllup senere, uten å spørre hverken venninner eller bruder om råd igjen.

Jeg ville selvfølgelig sett an bruden i senere bryllup også, men hun skal ha en VELDIG "ikke brudete" stil for at denne kjolen ikke skal passe.

Takk for svar :klem:

Skrevet

Ville bare si; Nydelig kjole!

Jeg likte den godt i rosa og jeg, men den blir jo bare enda mere klassisk og lekker i isblå. Lykke til som forlover! :klem:

Skrevet
Oi, der var det mye flott :) Er det bare forhandler i Oslo på disse eller?

Er ikke helt sikker..

Vet en i Stavanger har disse kjolene vertfall.

Men kanskje du kan maile salonger eller butikker? ;)

Skrevet

Kjolen er nydelig! Jeg ville vist den til bruden og spurt om hun var enig i valget. Jeg tenker at rosa kan være litt likt en brudekjole, kommer jo an på hvilken kjole bruden har da, men kanskje kunne det vært mer passende med blå? Da jeg var forlover ba bruden meg la være å velge en lys rosa kjole, så jeg hadde en lyseblå. Du kan jo også ha et sjal eller noe over kjolen i kirken for å gjøre kjolen litt mindre "brudeaktig" akkurat i kirken for eksempel.

Uansett, jeg syns du skal kjøpe den kjolen du vil, hvis bruden syns det er fint. Bruden blir alltid spesiell uansett hva alle andre har på seg.

Kjolen var fin iallfall!! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...