AnonymBruker Skrevet 7. juni #1 Del Skrevet 7. juni Hvorfor må lønn være så hemmelig? Jeg elsker å jobbe med planter og blomster, men hører rykter om at timelønna er 140. Er ikke det litt i minste laget? Anonymkode: 51439...1e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #2 Del Skrevet 7. juni Tviler på 140. Service ligger på 160 nå. Anonymkode: 335cd...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #3 Del Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Tviler på 140. Service ligger på 160 nå. Anonymkode: 335cd...b76 Hva mener du med det? « service» ? Jeg jobber i butikk og har 285 kr timen, men tror de under 18 og ansiennitet har 169. Anonymkode: 85a2b...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #4 Del Skrevet 7. juni Er der så hemmelig? Hvor har du hørt at timelønnen er 140 kr? Er det fast timeslønn for alle ansatte? Vel, tariff er jo ikke lovpålagt , men jeg kan ikke skjønne hvorfor noen jobber på mester grønn om dette stemmer. Anonymkode: 85a2b...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #5 Del Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er der så hemmelig? Hvor har du hørt at timelønnen er 140 kr? Er det fast timeslønn for alle ansatte? Vel, tariff er jo ikke lovpålagt , men jeg kan ikke skjønne hvorfor noen jobber på mester grønn om dette stemmer. Anonymkode: 85a2b...7e2 Hemmelig som i at det sjelden opplyses om noe som helst i stillingsannonser. Anonymkode: 51439...1e4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #6 Del Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Hemmelig som i at det sjelden opplyses om noe som helst i stillingsannonser. Anonymkode: 51439...1e4 Fordi lønn bestemmes ut i fra ansiennitet, erfaring, kunnskap, utdanning og andre faktorer, og ingen i det private har lønnstrinn slik som det offentlige har. I det private har vi større avtalefrihet, og hvis du tilbys dårligere lønn enn du ønsker så kan du forhandle. Anonymkode: 7476f...898 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hadangervidda Skrevet i går, 07:30 #7 Del Skrevet i går, 07:30 Som 18 åring tjener man 180 i timen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå