Gå til innhold

Har du sjekka forsikringene dine?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi ser at vår forsikring hoppet opp 8% i pris fra i fjor til i år. Prisveksten ellers var 5,5-6,2% med forventa prisvekst i år på 4%.

Slike prishopp pleier de jo gjerne å gjøre også uansett prisveksten i samfunnet ellers. Så da bytter vi. Enten hvert år eller annethvert år. Men her finner vi ikke noen som kan slå de, til tross for prisveksten. Holy macaroni.

Hvordan ligger du an? Sjekker du slikt? Ofte sparer vi 5-15000 kr i året på å bytte, bare fordi prisen har økt så mye fra fjorårets prisvinner. Det er altså snakk om ekte penger.

Anonymkode: 0da01...c9a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Får med meg prisendringene hvert år ja, men med fagforeningsrabatten og samlerabatt er det ingen andre som har sjans til å levere tilsvarende prismessig og med like vilkår. 

Anonymkode: 838b0...783

AnonymBruker
Skrevet

Men er ikke disse endringene litt ville? Ved å ligge oppunder 10% i økning fra år til år ender man opp med å betale enorme summer i forsikring. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men er ikke disse endringene litt ville? Ved å ligge oppunder 10% i økning fra år til år ender man opp med å betale enorme summer i forsikring. 

Har dine forsikringer økt 10% hvert år? Det har ikke mine...

Innboforsikringen min har økt under 30% i løpet av 12 år... 450kr økning på 12, det kan jeg godta. Reiseforsikring har økt 90kr på 12 år, det synes jeg er akseptabelt...

Anonymkode: 838b0...783

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ring true med å bytte. Det fungerer på alt fra tv/internett til avis blad og forsikring

Anonymkode: 3bbd7...32b

AnonymBruker
Skrevet

jeg gjorde det flere ganger i året før, men nå har jeg så god avtale via jobb at den er vanskelig å matche. Ingen klarte det i fjor og heller ikke i år. Har ikke aktivt søkt selv, men legger igjen nummeret mitt når jeg treffer på forsikringsselskapene på messer.

Anonymkode: 8260e...fdc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...