AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #1 Skrevet 7. juni 2024 Jeg har datet en fyr ganske lenge, og vanligvis går vi på kafe eller er hjemme hos hverandre. Jeg har veldig lyst å gjøre en aktivitet snart, for å se hverandre i litt annen setting. Ikke minigolf eller sånne kjedelige ting. Det skal regne når daten er, så noe innendørs. Tenkte på teater, men det er litt for dyrt. Er det noe billig/gratis vi kan gjøre innedørs? Anonymkode: 31aba...8fc
exictence Skrevet 7. juni 2024 #2 Skrevet 7. juni 2024 Dansekurs. Det fins helgekurs mange steder, også dags kurs noen steder 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #3 Skrevet 7. juni 2024 exictence skrev (36 minutter siden): Dansekurs. Det fins helgekurs mange steder, også dags kurs noen steder Takk for tipset. Anonymkode: 31aba...8fc
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #4 Skrevet 7. juni 2024 Jeg kom på noe bra selv. Et skikkelig kult museum hvor det koster 60 kr å komme inn. Skal overraske daten min med det, gleder meg😀 Anonymkode: 31aba...8fc 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #5 Skrevet 7. juni 2024 Når og i hvilken by er daten? Litt enklere å komme med forslag! Anonymkode: 7ae01...caf
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #6 Skrevet 7. juni 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg kom på noe bra selv. Et skikkelig kult museum hvor det koster 60 kr å komme inn. Skal overraske daten min med det, gleder meg😀 Anonymkode: 31aba...8fc Hvilket museum er det?? Anonymkode: c471e...3ab 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #7 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når og i hvilken by er daten? Litt enklere å komme med forslag! Anonymkode: 7ae01...caf Oslo! Anonymkode: 31aba...8fc
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #8 Skrevet 7. juni 2024 Så en insta hvor noen har alfabet dates, hvor de gjør tilfeldige ting på bokstaven a, som å dra til en butikk på den bokstaven, lage noe som begynner på det, se noe osv. Hva som helst så lenge alt er på dagens bokstav. Anonymkode: 95739...f73
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #10 Skrevet 8. juni 2024 Sportsaktig er ofte bedre med flere: Bowling, mini-golf, dart, gocart, billiard, Andre aktiviteter: escape-room, kino, teater, museum, båttur Hva med å bla gjennom Visit Oslo? Det er mange aktiviteter for turister som egner seg godt til dating også. Anonymkode: dc615...067
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå