AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #121 Del Skrevet 8. juni 2024 Alle menn har et innebygd ønske om å ligge med flest mulig kvinner. Det er bare slik naturen er. Ble det nektet i 20-årene så må de gripe muligheten i 30-årene. Flere tusener år med evolusjon kan ikke bare avfeies. Anonymkode: 46a63...ff9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #122 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 14.39): Alle menn har et innebygd ønske om å ligge med flest mulig kvinner. Det er bare slik naturen er. Ble det nektet i 20-årene så må de gripe muligheten i 30-årene. Flere tusener år med evolusjon kan ikke bare avfeies. Anonymkode: 46a63...ff9 Ekspander For all del. Men da skal ikke disse middealdrende fyrene på 42 sutre og surke over at de beste damene forlengst er godt gift og at de ikke har sjans på høykvalitetsdamene som befinner seg i fertil alder. Anonymkode: fcc64...18b 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8. juni 2024 #123 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 14.39): Alle menn har et innebygd ønske om å ligge med flest mulig kvinner. Det er bare slik naturen er. Ble det nektet i 20-årene så må de gripe muligheten i 30-årene. Flere tusener år med evolusjon kan ikke bare avfeies. Anonymkode: 46a63...ff9 Ekspander Populær"evolusjonsteori" er ikke nødvendigvis korrekt. Det er diverse helt konkret utvikling som tyder på at det du skriver ikke er realiteten. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #124 Del Skrevet 8. juni 2024 Amadeus89 skrev (På 7.6.2024 den 20.19): Selv foretrekker jeg nå langvarig forhold som mann med en ganske jevnaldrende dame. Bedre sex og mer givende personlig. Men premisset i tråden stemmer jo - man drar helt vanvittig mye mer damer som mann fra slutten av 20-årene og utover, enn før. Forutsatt at man ser bra ut og har penger/god jobb. Frem til jeg var ferdig utdannet var jeg nærmest usynlig. Ekspander Som kvinnelig student datet jeg vel bare mannlige studenter. Det er jo enormt sosialt å være student i de største byene, SÅ masse studenter. Hvor studerte du egentlig? 😅 Anonymkode: fcc64...18b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 8. juni 2024 #125 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 14.39): Alle menn har et innebygd ønske om å ligge med flest mulig kvinner. Det er bare slik naturen er. Ble det nektet i 20-årene så må de gripe muligheten i 30-årene. Flere tusener år med evolusjon kan ikke bare avfeies. Anonymkode: 46a63...ff9 Ekspander Jeg har ikke hatt sex med over 1000 kvinner, så du har feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #126 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 14.39): Alle menn har et innebygd ønske om å ligge med flest mulig kvinner. Det er bare slik naturen er. Ble det nektet i 20-årene så må de gripe muligheten i 30-årene. Flere tusener år med evolusjon kan ikke bare avfeies. Anonymkode: 46a63...ff9 Ekspander Men rent evolusjonært er det ingen nytte i å gå etter kortere forhold med p-bepillede (jepp, jeg fant på det ordet) damer. Blir ikke noen gener ført videre av sånt. Man kan klage på menns og damers oppførsel så mye man vil, men syns ikke en bør dømme de ufrivillig/uplanlagte barnløse (menn og kvinner) for hardt. Samfunnet opphøyer en hedonistisk og forlenget ungdomstid og vi lyver om viktig det er med en karriere. Er det rart folk blir forvirret og prioriterer vekk familielivet? Syns det er trist. Anonymkode: a2dea...b31 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #127 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 13.40): Greit nok, men tror nok at han mente at kvinnene ikke nødvendigvis ute etter helt jevnaldrende. Eksempelvis er nok den yngste datteren din nok mer interessert i 19-åringene, enn guttene som er 17 år og som hun oppfatter som umodne og barnslige. Anonymkode: fa70c...7b2 Ekspander Har aldri opplevd den tanken selv. Vet noen gjør, men vi er så ulike. Jeg har likt flere som er året yngre enn eldre. Anonymkode: 2f0f4...9ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #128 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 14.39): Alle menn har et innebygd ønske om å ligge med flest mulig kvinner. Det er bare slik naturen er. Ble det nektet i 20-årene så må de gripe muligheten i 30-årene. Flere tusener år med evolusjon kan ikke bare avfeies. Anonymkode: 46a63...ff9 Ekspander Skal vi ta biologiske råd fra den personen som snakker om mennekser å legger med et bilde av en sinnt ulv? 😂 troll. Anonymkode: 2f0f4...9ce 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #129 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 16.31): Men rent evolusjonært er det ingen nytte i å gå etter kortere forhold med p-bepillede (jepp, jeg fant på det ordet) damer. Blir ikke noen gener ført videre av sånt. Man kan klage på menns og damers oppførsel så mye man vil, men syns ikke en bør dømme de ufrivillig/uplanlagte barnløse (menn og kvinner) for hardt. Samfunnet opphøyer en hedonistisk og forlenget ungdomstid og vi lyver om viktig det er med en karriere. Er det rart folk blir forvirret og prioriterer vekk familielivet? Syns det er trist. Anonymkode: a2dea...b31 Ekspander Rart nok så har mennesker flere ønsker til livet sitt enn barn, og noen har ikke lyst på familie. Om det er på grunn av at vi er så selv beviste som art, og har flere muligheter eller hva det er, det vet jeg ikke. Jeg syns ikke det er trist, men bra at vi har mye valg. Egoistisk nok syns jeg barnefamilie livet virker kjempe kjedelig. Å livet uten muligheter enda verre enn det igjen. Anonymkode: 2f0f4...9ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #130 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 13.46): Det var faktisk ham som gjorde meg oppmerksom på det. Jeg sa at "ei dame som xxx må du finne deg!". Da sa han at "alle de damene der ble tatt for ti år siden." Og det er jo helt sant. Vi jobber tett sammen og jeg ser på ham som en lillebror. Jeg vil det beste for ham, og har sagt til ham i årevis at han må gå for ei som er snill, smart og kul, ikke ei smellvakker og 10 år yngre dame som bare gidder å date ham fordi han har et høystatus yrke, kjører Porche og betaler for alle dates. Han kommer med ny kjærlighetssorg hvert halvår fordi han kun går etter instababes som forlanger full oppvartning, dyre gaver og at han mer eller mindre er slaven deres. Anonymkode: fcc64...18b Ekspander Kjenner du alle damene i verden? Har du aldri hørt om at noen slår opp? Det er jo ikke riktig i det hele tatt. Liker ikke når noen ikke tenker nyansert. Han er voksen nok til å velge sitt eget liv, la han finne ut av det selv. Anonymkode: 2f0f4...9ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #131 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 14.39): Alle menn har et innebygd ønske om å ligge med flest mulig kvinner. Det er bare slik naturen er. Ble det nektet i 20-årene så må de gripe muligheten i 30-årene. Flere tusener år med evolusjon kan ikke bare avfeies. Anonymkode: 46a63...ff9 Ekspander Så poster du bildet av et monogamt dyr 🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 1eb8d...016 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 8. juni 2024 #132 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 13.40): Greit nok, men tror nok at han mente at kvinnene ikke nødvendigvis ute etter helt jevnaldrende. Eksempelvis er nok den yngste datteren din nok mer interessert i 19-åringene, enn guttene som er 17 år og som hun oppfatter som umodne og barnslige. Anonymkode: fa70c...7b2 Ekspander 17 og 19 er to år forskjell. Det er ikke en "eldre mann og yngre dame". Da en mann på 24 prøvde seg på henne, syntes hun derimot det var skummelt og ekkelt. Så nei, unge jenter flest vil ikke ha mye eldre menn. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #133 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 17.06): Rart nok så har mennesker flere ønsker til livet sitt enn barn, og noen har ikke lyst på familie. Om det er på grunn av at vi er så selv beviste som art, og har flere muligheter eller hva det er, det vet jeg ikke. Jeg syns ikke det er trist, men bra at vi har mye valg. Egoistisk nok syns jeg barnefamilie livet virker kjempe kjedelig. Å livet uten muligheter enda verre enn det igjen. Anonymkode: 2f0f4...9ce Ekspander Det er jo ikke trist med de som ønsker å leve barnefrie liv og som gjør det, det er bare fint! Jeg syns ikke du skal tenke at det er egoistisk å mene familielivet (som du ikke lever) fremstår kjedelig. Det er positivt at folk får leve de luvene de vil uten å plage andre. Det som er trist er hvis menn og kvinner ønsker en familie, men skusler bort sjansen sin fordi de bare gjorde det samfunnet mente var viktig (hore rundt så lenge som mulig, eller kun fokusere på karrieren). Anonymkode: a2dea...b31 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #134 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 17.26): Det er jo ikke trist med de som ønsker å leve barnefrie liv og som gjør det, det er bare fint! Jeg syns ikke du skal tenke at det er egoistisk å mene familielivet (som du ikke lever) fremstår kjedelig. Det er positivt at folk får leve de luvene de vil uten å plage andre. Det som er trist er hvis menn og kvinner ønsker en familie, men skusler bort sjansen sin fordi de bare gjorde det samfunnet mente var viktig (hore rundt så lenge som mulig, eller kun fokusere på karrieren). Anonymkode: a2dea...b31 Ekspander Men det finner de jo ut av å har mange år på å gjøre det. Du må stole på at folk tar valgene og konsekvensene av egne handlinger. Vi blir påvirket på mange måter, men jeg vet ikke om vi blir det i så stor grad at noe som å ønske familie skal bli nedprioritert om de faktisk ønsker barn. Isåfall, hvor mye ønsker de det? Å vi ønsker flere ting, noen kan like å både hore rundt, ha en karriere og ha en familie. Vi er jo ikke endimensjonale. Anonymkode: 2f0f4...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 8. juni 2024 #135 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 17.15): Så poster du bildet av et monogamt dyr 🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 1eb8d...016 Ekspander Som kommentar om et ekstremt monogamt dyr, med svært liten skjevhet i farskap og der samarbeid og ikke konkurranse er normen mellom menn. Det vil si oss mennesker. Er gjennomgående på KG. Dem som skriver om biologi og evolusjon har ikke peiling på dette. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #136 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 17.30): Men det finner de jo ut av å har mange år på å gjøre det. Du må stole på at folk tar valgene og konsekvensene av egne handlinger. Vi blir påvirket på mange måter, men jeg vet ikke om vi blir det i så stor grad at noe som å ønske familie skal bli nedprioritert om de faktisk ønsker barn. Isåfall, hvor mye ønsker de det? Å vi ønsker flere ting, noen kan like å både hore rundt, ha en karriere og ha en familie. Vi er jo ikke endimensjonale. Anonymkode: 2f0f4...9ce Ekspander Jeg stoler på folk når de angrer på valg de har tatt og får kjenne på konsekvensene av dem, samt sier det til meg. Jeg går jo ikke rundt og gjetter på hva folk egentlig vil i livet. Vi er ikke endimensjonale, men alt kan ikke kombineres av alle, og vi må prioritere hva som eventuelt er viktigst. Vanskelig å hore rundt SAMTIDIG som man har en livspartner og familie, for de aller fleste vil jeg tro. 😅 Anonymkode: a2dea...b31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #137 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 17.37): Jeg stoler på folk når de angrer på valg de har tatt og får kjenne på konsekvensene av dem, samt sier det til meg. Jeg går jo ikke rundt og gjetter på hva folk egentlig vil i livet. Vi er ikke endimensjonale, men alt kan ikke kombineres av alle, og vi må prioritere hva som eventuelt er viktigst. Vanskelig å hore rundt SAMTIDIG som man har en livspartner og familie, for de aller fleste vil jeg tro. 😅 Anonymkode: a2dea...b31 Ekspander Løgn, jeg tipper du gjetter og holder telling som et spill du kan more deg med 😅 Vi tar absolutt valg, av uvitenhet, usikkerhet, manglende kunnskap, annet tilfeldig som at noen kanskje har en forventing til oss å de ikke tørr gå imot den, men alt i alt er vi voksne lenge å jeg håper de det gjelder tenker nøye over valgene sine. Sier ikke at jeg tror livet er lett eller at vi bare får det som vi vil av å tro på det, men vil bare ikke ha denne anklagen rundt det morderne som er valg. Valg er vanskelig, men å ikke ha noe valg er emosjonelle og fysikk tortur, å ikke et bedre alternativ det heller. Ser du er snill og ikke skal tvinge noen 😊 Noen er vågale på den måten 😅 Det er jo swingersene. Anonymkode: 2f0f4...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 8. juni 2024 #138 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 6.02): Det har du rett i, det vil selvsagt variere, også for de innenfor likt studie også utifra hvem de er og hvordan de opptrer. Ja, tror noens markedsverdi øker på grunn av det, for de som er spesielt opptatt av kanskje status, men det gjelder jo ikke oss alle. I graden at vi faktisk blir sammen med, eller ligger med dem over det. Noen har denne fantasien om å ligge rundt da, men ja, det gjelder ikke alle nei. Kunne ønske samtalene på nett hadde mer innmat i seg, føler problemstillingene vi står ovenfor alltid er så endimensjonale om det er et utrykk det passer å bruke? Men mye hadde ikke engang hvert et problem, for det er jo egentlig tankegangen som er det. Kan være vi bare faller for fella til ragebaitere som aldri finner nye ideer 😅 Å jeg kan jo ikke klage på samtalene heller, er jo ikke akkurat som at jeg starter mine egne gode samtaler akkurat, å det er frivilig å være her. Anonymkode: 2f0f4...9ce Ekspander Jeg tror ikke vi har noe markedsverdi, du våre sosiale relasjoner ikke kan beskrives med basis i et marked. Men ting er komplekst. Noen som var kongen av NMBU der han bodde på den kule korridoren på Pentagon og var sjefen på samfunnet, kommer aldri tilbake ditt når han jobber som rådgiver hos fylkesmannen. En annen som pendlet med tog fra Drammen til medisin på UiO møtte verdens mest fantastiske dame når han var i distrikt i Nore og Uvdal og vil dele et langt og godt liv med henne uten å ha rast av seg noensinne i livet, og vil være fornøyd med det. Så har vi dem som starter et par tråder per dag på KG som har snødd ned i manosfæren og hørt på folk fra myke fag som ikke har peiling men som driver å snakker om maksimalt reproduktiv verdi og annet tull. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #139 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 17.46): Løgn, jeg tipper du gjetter og holder telling som et spill du kan more deg med 😅 Vi tar absolutt valg, av uvitenhet, usikkerhet, manglende kunnskap, annet tilfeldig som at noen kanskje har en forventing til oss å de ikke tørr gå imot den, men alt i alt er vi voksne lenge å jeg håper de det gjelder tenker nøye over valgene sine. Sier ikke at jeg tror livet er lett eller at vi bare får det som vi vil av å tro på det, men vil bare ikke ha denne anklagen rundt det morderne som er valg. Valg er vanskelig, men å ikke ha noe valg er emosjonelle og fysikk tortur, å ikke et bedre alternativ det heller. Ser du er snill og ikke skal tvinge noen 😊 Noen er vågale på den måten 😅 Det er jo swingersene. Anonymkode: 2f0f4...9ce Ekspander Ja, jeg kan ikke hjelpe deg med det at du tror andre lyver. Mener virkelig at forventningene i samfunnet styrer oss, f.eks. selv om jeg og mannen fant hverandre veldig tidlig, så utsatte vi å få barn i flere år enn nødvendig. Hvorfor? Vi trodde alt måtte være på plass og ingen av vennene våre fikk barn. Heldigvis bestemte vi oss tidlig nok til å rekke tre, og kanskje en til. 😇 Anonymkode: a2dea...b31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 8. juni 2024 #140 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 7.6.2024 den 6.22): Inntrykket mitt er at mange menn ikke får muligheter (i form av damer) før rundt 30-årene. De har tidligere ikke vært særlig populære og har ikke fått "rast fra seg" slik mange av deres jevnaldrende kvinner gjorde i starten eller midten av tyveårene. Er det da rart at disse mennene gjerne føler et sterkere behov for å ligge rundt enn kvinner på samme alder? Jeg kjenner flere slike menn og føler slike får mye tyn her inne på forumet, men jeg forstår dem egentlig godt. Anonymkode: 94d69...788 Ekspander Nei jeg synes ikke det er særlig rart, særlig med tanke på at mange menn må "bygge" seg attraktive, der dette er et arbeid som gjerne topper seg i 30-årene. En del har kanskje også fått barna de ønsker seg og er ikke ute etter en ny familie. Samtidig er det jo veldig uheldig når det blir slik, særlig om en ender med å "kaste bort" tiden til jevnaldrende barnløse kvinner som ofte opplever at deres "topp" var et tiår tidligere, og har betraktelig dårligere tid om de ønsker å etablere en familie. Jeg tror det å leve ut "ungdomsårene" som voksen kan være mer skadelig for omgivelsene rett og slett fordi voksne i større grad har andre rundt seg som er avhengige av dem, og i mindre grad har "tiden" til å prøve og feile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå