AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #1 Skrevet 7. juni 2024 Jeg hadde time på Dps i går, sånn bli kjent time med masse spm om meg. Behandleren jeg hadde møte med var mye yngre enn meg og jeg følte at jeg ikke kunne åpne meg 100%. Jeg bare klarte ikke å si alt. Fikk beskjed at det blir møte med spesialister og at jeg skal få beskjed om 2 uker om jeg får plass til behandling i Dps eller at det blir i kommunen. Nå er jeg redd for at jeg ikke får plass der. Kan jeg ringe Dps og spørre om jeg kan snakke med noen ang møte i går? At jeg følte at jeg ikke kunne være 100% ærlig og at jeg ikke sa alt? Anonymkode: e1233...977
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #2 Skrevet 7. juni 2024 Jeg vet ikke gangen i det der du går, men jeg fikk timer fortløpende etter første time. Ingen møter el. for å vurdere om jeg fikk plass. Jeg fikk og vite hva at jeg kom til å få utredning og behandling i slutten av timen min. Men kan hende det er ulik praksis fra plass til plass. Skal sies at jeg og har ganske alvorlige og sammensatte psykiske lidelser som krever bred og utvidet utredning… håper du får den hjelpen du trenger❤️ Anonymkode: 726a9...1bc
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #3 Skrevet 7. juni 2024 Du kan ringe, men det kommer ikke til å endre noenting. Du hadde vurderingstime i går, og at du da velge å ikke si alt fordi du ikke likte alder på behandler er jo noe du må ta ansvar for selv. Hvis du får tildelt behandler på DPS så kan du ikke bestemme alder på denne heller. Ville heller ventet på svar, og så kan du evt klage hvis du ikke er enig i konklusjonen. Anonymkode: 2be9e...30f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå