Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har gjort kun fettsuging av mage som vil dele sine erfaringer? 
Gjorde det selv for 10 dager siden, men synes fortsatt at smertene er plagsomme. Mulig forventningene var urealistiske😅 

Når roet smertene og hevelsen seg? Når kunne en begynne å være mer i aktivitet igjen? 
Når ser magen mer normal ut og ikke så hoven?

På forhånd takk for svar🙏

AnonymBruker
Skrevet

Heisann. Jeg har gjort dette. Det er lenge siden nå, men husker litt enda. 10 dager er veldig kort, det tar litt tid før hevelsen og smertene gir seg. Men så lenge du merker at det blir bittelitt bedre for hver dag, så går det nok rette veien. Du skal i alle fall ikke føle at du blir verre og verre😊

Mener å huske at jeg var ganske hoven i 2 - 3 uker. Så ble det litt mindre og mindre uke for uke. Men husker at det tok rundt 2 måneder før jeg følte at jeg nesten ikke var hoven lenger. Men var litt ømt og litt rart ett års tid. Men der er vi forskjellige som mennesker hva vi merker av sånn og ikke, jeg er litt mer sensitiv en normalen😊

Mener også å huske det sto i brevet at man måtte vente med trening i minst seks uker, for deretter og starte rolig opp igjen. Lytte til kroppen og ta det rolig er nok lurt..

Ta smertestillende og slapp av, og smør deg litt inn med tålmodighet så går dette fint.. 💓 Hvis du føler at du blir verre, og smertene øker og at du ikke merker noe bedring i løpet av et par dager nå, så tar du kontakt med klinikken og forhører deg litt. Da vil de sikkert du skal komme inn på en sjekk for å se om det kan være en årsak til det. 

Men dette går nok bra. Jeg har gått gravid og født 3 barn etter jeg tok fettsuging, og magen har holdt seg overraskende godt. Positiv opplevelse, har ikke angret en dag selv om det er rundt 10 år siden jeg gjorde det!😃

Anonymkode: 199b6...ff6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...