AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #1 Skrevet 7. juni 2024 Hei, jeg ønsker en sykkelvogn som kan brukes på gåtur også. I tillegg må d være mulig å legge 1 sete ned i hvilestilling, mens d andre er oppreist. Noen tips?:) Anonymkode: 99b8c...bee
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #2 Skrevet 7. juni 2024 Nordic Cab 3i1. Sykkel, gå/jogging og ski. Begge setene kan legges bakover (separat). Anonymkode: e3472...ded
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #3 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nordic Cab 3i1. Sykkel, gå/jogging og ski. Begge setene kan legges bakover (separat). Anonymkode: e3472...ded Hei, er du sikker på det er rett modell? På videoene jeg ser på youtube kan ikke et sete være i sitteposisjon, mens et annet er lagt ned. Anonymkode: 99b8c...bee
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #4 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, er du sikker på det er rett modell? På videoene jeg ser på youtube kan ikke et sete være i sitteposisjon, mens et annet er lagt ned. Anonymkode: 99b8c...bee Ja, men modellen vår er fra 2015 (kjøpt brukt) så det er mulig designet er endret på nyere modeller. Anonymkode: e3472...ded
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #5 Skrevet 7. juni 2024 Thule Chariot Cross 2. Basismodellen kan man sykle eller gå tur med, kan evt kjøpe tilbehør til jogging eller ski. Anonymkode: dd084...532
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #6 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei, er du sikker på det er rett modell? På videoene jeg ser på youtube kan ikke et sete være i sitteposisjon, mens et annet er lagt ned. Anonymkode: 99b8c...bee Man kan kjøpe todelt sete som ekstradel til Nordic cab. Man kan ikke legge ned seteryggen når det er sykkelvogn, fordi det gir mindre beskyttelse ved velt. Dette virker generelt for de fleste sykkelvogner. Hvis dere skal bruke den mye som gåvogn kan jeg se at det likevel er nyttig. Våre barn har sovet mye sittende i sykkelvogn/pulk, og det fungerer veldig bra. Vi kjøpte en hodestøtte slik at de ikke sklir så mye til siden. Anonymkode: 0b868...270
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå